Ja die is zeker leuk. Randy heeft hem gekochtquote:Op donderdag 11 april 2024 08:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Die hond is wel geinig hoor en alles kost maar 1 coin ook dus spotgoedkoop
Ja weet ik dat schreef ik idd ook hij tikte hem steeds aan met voorbij gaanquote:Op donderdag 11 april 2024 08:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja die is zeker leuk. Randy heeft hem gekocht
Ja leuk souvenirtjequote:Op donderdag 11 april 2024 08:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Die hond is wel geinig hoor en alles kost maar 1 coin ook dus spotgoedkoop
Nee die zaten in verschillende hokjesquote:Op donderdag 11 april 2024 08:33 schreef PinkLow het volgende:
Superlief van Alice om een foto van en voor Glenn en Randy te kopen.
(volgensmij zaten alle foto's van de drie samen in 1 hokje)
Ja kloptquote:Op donderdag 11 april 2024 08:33 schreef PinkLow het volgende:
Superlief van Alice om een foto van en voor Glenn en Randy te kopen.
(volgensmij zaten alle foto's van de drie samen in 1 hokje)
nee zaten alle 3 in 1 hokjequote:Op donderdag 11 april 2024 08:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee die zaten in verschillende hokjes
Die stream staat niet aan bij mij, ik kijk naar de mannen in de keukenquote:Op donderdag 11 april 2024 08:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat is dat? dat donkere wat ze op der gezicht smeer uit die pipet vraag het me nou al de hele tijd af iemand?
ja maar ze doet het al 3 maandenquote:Op donderdag 11 april 2024 08:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die stream staat niet aan bij mij, ik kijk naar de mannen in de keuken
Ooievaarskuitenvet van Van Der Pigge?quote:Op donderdag 11 april 2024 08:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat is dat? dat donkere wat ze op der gezicht smeer uit die pipet vraag het me nou al de hele tijd af iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |