Ja maar Lee Towersquote:Op zondag 14 april 2024 11:31 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind dat toch een beetje raar klinken. Plezier icm een (halve) marathon lopen… zijn twee tegenovergestelden in mijn hoofd
Maar veel succes lopers!
Abo is goud waard op Fokquote:Op zondag 14 april 2024 11:36 schreef Elleska het volgende:
Ik heb een andere laptop met een net wat breder scherm en jeetje wat heeft FOK ineens veel reclame. Ik had eerder alleen die wegklikbare balk onderaan en soms wat tussen de posten door, dat was prima te doen.
nu boven, links, rechts, tussendoor + die wegklikbare balk onder en nog een extra venstertje rechtsonder met een flimpje die ik eerst moet wegklikken voordat ik de onderste balk kan wegklikken. Met wat pech is het ook nog eens allemaal bewegende reclame.
Een beetje reclame is noodzakelijk maar dit trek ik echt niet.
Nieuwe layout? Kun je veel bij aanpassenquote:Op zondag 14 april 2024 11:36 schreef Elleska het volgende:
Ik heb een andere laptop met een net wat breder scherm en jeetje wat heeft FOK ineens veel reclame. Ik had eerder alleen die wegklikbare balk onderaan en soms wat tussen de posten door, dat was prima te doen.
nu boven, links, rechts, tussendoor + die wegklikbare balk onder en nog een extra venstertje rechtsonder met een flimpje die ik eerst moet wegklikken voordat ik de onderste balk kan wegklikken. Met wat pech is het ook nog eens allemaal bewegende reclame.
Een beetje reclame is noodzakelijk maar dit trek ik echt niet.
Dit! Ik geef aan geen enkele ander site geld uit, maar ik kom hier als sinds ik een puber was dus die paar euro betaal ik er graag voorquote:
Hier ook, ik hang hier al zo lang rond dat ik idd met liefde een beetje bijdraag en als exta benefit geen advertenties!quote:Op zondag 14 april 2024 13:28 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dit! Ik geef aan geen enkele ander site geld uit, maar ik kom hier als sinds ik een puber was dus die paar euro betaal ik er graag voor![]()
En je bent idd meteen van die mega-irritante ads af
+1quote:Op zondag 14 april 2024 14:04 schreef BE het volgende:
[..]
Hier ook, ik hang hier al zo lang rond dat ik idd met liefde een beetje bijdraag en als exta benefit geen advertenties!
Oh ik wel, wat ik belangrijk vind. Wikipedia, GeenStijl enzo doneer ik allemaal regelmatig aan.quote:Op zondag 14 april 2024 13:28 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dit! Ik geef aan geen enkele ander site geld uit, maar ik kom hier als sinds ik een puber was dus die paar euro betaal ik er graag voor![]()
En je bent idd meteen van die mega-irritante ads af
Ik betaal ook wel als ik het de moeite waard vind. Wikipedia inderdaad en MijnAlbum en Fok!quote:Op zondag 14 april 2024 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik wel, wat ik belangrijk vind. Wikipedia, GeenStijl enzo doneer ik allemaal regelmatig aan.
Tevens net enorme bak aardbeien gehaald bij de AH. Roken heerlijk
Cocktail in de tuin nu hier, zalig zalig
Maak het konijnenhok schoon LiveLink.quote:Op zondag 14 april 2024 19:17 schreef livelink het volgende:
Ik moet mezelf even een schop geven om het konijnenhok schoon te maken. Ben eigenlijk blij dat ik even zit, maar morgen gaat het regenen en dan heb ik weer spijt als ik het niet gedaan heb.
Jullie mogen ook schoppen overigens.
*schop!*quote:Op zondag 14 april 2024 19:17 schreef livelink het volgende:
Ik moet mezelf even een schop geven om het konijnenhok schoon te maken. Ben eigenlijk blij dat ik even zit, maar morgen gaat het regenen en dan heb ik weer spijt als ik het niet gedaan heb.
Jullie mogen ook schoppen overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |