Yay, heb je voorlopig genoegquote:Op maandag 15 april 2024 18:40 schreef livelink het volgende:
Oh, er was trouwens weer toiletpapier verkrijgbaar bij de AH. Meteen twee pakken van 16 rollen meegenomen
ENERGETICONquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:46 schreef Tink89 het volgende:
Studiedag... Dus: wat te doen in de regen met een 5-jarige en een 3-jarige dat niet de hoofdprijs kost?? Limburg of zuid-oost Brabant.
Of dat jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 08:02 schreef Hupje het volgende:
Ik zou met dit weer lekker thuisblijven; koekjes bakken en spelletjes spelen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verklaart wel de enorme buikpijn van de afgelopen dagen.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Hahaquote:Op dinsdag 16 april 2024 10:56 schreef Troel het volgende:
Operatie geslaagd, niets afgestorven![]()
Kind meteen even verteld dat als je drugs gebruikt dat je je ook zo voelt alsof je net uit narcose komt
Fijn dat het geslaagd is!quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:56 schreef Troel het volgende:
Kind meteen even verteld dat als je drugs gebruikt dat je je ook zo voelt alsof je net uit narcose komt
quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:56 schreef Troel het volgende:
Ja en dan mag je vier weken niet fietsen of zwaar tillen en dan moet je moeder je folderwijk lopenquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:15 schreef amaranta het volgende:
Ik ben even aan het bedenken hoe ik mijn zoon ook deze angst kan inboezemen 😅
Kijk maar uit! Straks zit je bal verkeerd en dan moet je een spoedoperatie. En dan heb je narcose. En als je drugs gebruikt dan voelt dat ook zo. DON’T DO DRUGS
Gewoon allebei niet doenquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:22 schreef Vanyel het volgende:
Beter af en toe een klein beetje (van sommige) drugs dan je elke week de tering zuipen
Dat is een mooie nacht, mijn jongste puber had een vriendinnetje te logeren en om 3.00u ben ik gaan vragen of het zachter kon. En de tip gegeven om te gaan slapen omdat ze zelf ook nog naar school moesten, laat weliswaar maar toch... Dat hebben ze ter harte genomen, uiteindelijkquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:12 schreef exode het volgende:
Onze tiener is weer thuis van kamp en ligt als een kleine brombeer op de bank. De score: geslapen van 12 tot half 7 en tig pannekoeken en boterhammen jam opHij vond het wederom geweldig.
Dat is inderdaad een kort nachtje....quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:49 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat is een mooie nacht, mijn jongste puber had een vriendinnetje te logeren en om 3.00u ben ik gaan vragen of het zachter kon. En de tip gegeven om te gaan slapen omdat ze zelf ook nog naar school moesten, laat weliswaar maar toch... Dat hebben ze ter harte genomen, uiteindelijk
Maar was een kort nachtje.
Krantenwijk heeft hij niet. 4 wk niet fietsen zou hij wel zien zitten denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja en dan mag je vier weken niet fietsen of zwaar tillen en dan moet je moeder je folderwijk lopen
quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:27 schreef Troel het volgende:
Wij begonnen de dag op de spoedpost en zitten inmiddels verderop in het ziekenhuis.
Oh shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verklaart wel de enorme buikpijn van de afgelopen dagen.
Nee want je bent wel naar de arts gegaan, en soms presenteren dingen zich gewoon net anders dan "normaal" dus geen kapotte onderbuik maar ook doodgewoon een mens en moederquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:42 schreef Troel het volgende:
Ik zit mijzelf in de weg![]()
De what if de spoedhuisarts gewoon antibiotica gegeven had en niet de kinderarts gebeld had. Of als die niet had gezegd dat de uroloog gebeld moest worden.
Normaalgesproken helpt mijn onderbuik bij dat soort dingen. En die zei vanochtend wel 'gedraaide bal', maar het zag er echt anders uit dan bij de oudste dus ik had ook geen twijfels toen de arts zei dat het wat anders was.
Is mijn onderbuik kapot?
Nee hoor, die is niet kapot. Logisch dat je ook in eerste instantie afgaat op de expertise van de dienstdoende arts.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:42 schreef Troel het volgende:
Ik zit mijzelf in de weg![]()
De what if de spoedhuisarts gewoon antibiotica gegeven had en niet de kinderarts gebeld had. Of als die niet had gezegd dat de uroloog gebeld moest worden.
Normaalgesproken helpt mijn onderbuik bij dat soort dingen. En die zei vanochtend wel 'gedraaide bal', maar het zag er echt anders uit dan bij de oudste dus ik had ook geen twijfels toen de arts zei dat het wat anders was.
Is mijn onderbuik kapot?
Check eens je dm of dat de juiste is?quote:Op woensdag 17 april 2024 07:57 schreef Vicky het volgende:
Beterschap voor je zoon @:Troel
Brutale vraag.
Heeft er iemand een abonnement op de Telegraaf? Ik wil 1 artikel lezen maar dat is premium. Gaat over de geschrapte vluchten van Transavia
Hij zit behoorlijk onder de pijnstillers, dus het valt gelukkig wel mee. Hij voelt het wel. Vandaag wil ik wel het verbandje verschonen en eventueel een nieuw gaasje aanbrengen als hij dat fijn vindt, maar dat hoeft niet. En maar eens even goed nadenken over hoe we bepaalde dingen gaan aanpakken. Denk dat ik vandaag namelijk ook het beddengoed in de was wil doen en dat we het toilet wat vaker schoon moeten maken. En misschien hoeft dat wel niet, maar het klinkt wel logisch (tenslotte was dat na een bevalling ook van belang en ik gok dat een volwassen vrouw wellicht meer oppast dan een puberale 14-jarigequote:Op woensdag 17 april 2024 08:06 schreef mignonne het volgende:
Hoe is de nacht gegaan Troel? Heeft hij nog veel pijn of valt het mee?
Ik ook hoor. Hoppa in mn blote arie. Mijn huis, beslis ik zelf wel. Mijn meiden zijn nu wel op de leeftijd dat ze preuts worden en de kleinste loopt wel bloot bij mij, maar zn zussen mogen hem niet meer bloot zien van hem.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:55 schreef Vanyel het volgende:
Zien jullie elkaar niet naakt?
Wij lopen gewoon sans gêne in ons blote niks door de hut hoor, allemaal. Dat cultiveer ik ook zo lang het kan.
Gelukkig dat het meevalt.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij zit behoorlijk onder de pijnstillers, dus het valt gelukkig wel mee. Hij voelt het wel. Vandaag wil ik wel het verbandje verschonen en eventueel een nieuw gaasje aanbrengen als hij dat fijn vindt, maar dat hoeft niet. En maar eens even goed nadenken over hoe we bepaalde dingen gaan aanpakken. Denk dat ik vandaag namelijk ook het beddengoed in de was wil doen en dat we het toilet wat vaker schoon moeten maken. En misschien hoeft dat wel niet, maar het klinkt wel logisch (tenslotte was dat na een bevalling ook van belang en ik gok dat een volwassen vrouw wellicht meer oppast dan een puberale 14-jarige).
Met een 14-jarige? Ik had dat écht niet gewild als tiener. En ook nu mogen mijn kinderen het aangeven als ze het niet (meer) prettig vinden om ons naakt te zien. Zo ver zijn we nog lang niet, maar ik vind dat wel belangrijk...quote:Op woensdag 17 april 2024 09:55 schreef Vanyel het volgende:
Zien jullie elkaar niet naakt?
Wij lopen gewoon sans gêne in ons blote niks door de hut hoor, allemaal. Dat cultiveer ik ook zo lang het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |