Als moderator lijkt het me dan ook moeilijk om dat in de hand te houden. Er is wel weer een topic verziekt door die mensen. En dat is zonde.
Hoe voel je je nu vond ik altijd een mooi topic waar ik kon vertellen en lezen hoe mensen ervoor staan. Puur uit interesse.
Jammer dat er altijd mensen zijn die het moeten verzieken
quote:Wat een lol.
Op zondag 16 februari 2003 21:21 schreef Para-Dox het volgende:
Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat ik mijn voorkeur voor poepsex met dieren niet openlijk uit mag spreken.
Dit moest ik nog even kwijt aan Fogerty...
quote:Net boven het vriespunt.
Op zondag 16 februari 2003 21:23 schreef SEMTEX het volgende:
Wie weet wat het volgende week weer is
Sorry, ben weer weg Semtex.
In dit forum wordt iedereen in zijn waarde gelaten, en wie dat niet kan opbrengen vanwege teveel puistjes, te weinig invoelingsvermogen, zelfoverschatting qua humor of andere tekortkomingen kan een ban verwachten.
Het is hier geen kleuterklas, en ik heb absoluut geen zin me als een juf te moeten gedragen.
Om Yvonne maar even te quoten: de banknop zit erg los momenteel.
Hoe voel je je [-NU-]?? deeltje 60
Edit: link vergeten.
[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 16-02-2003 21:39]
quote:Ja, labiele mensen zijn wel kleuters in bepaalde opzichten. D'r zit gewoon wat scheef in die hoofden, waardoor ze bepaalde dingen niet in perspectief kunnenzien. Dus als je het niet zint, dan hou je toch op met modereren?
Op zondag 16 februari 2003 21:31 schreef shmoopy het volgende:
Het is afgelopen met dat gezeik hier.In dit forum wordt iedereen in zijn waarde gelaten, en wie dat niet kan opbrengen vanwege teveel puistjes, te weinig invoelingsvermogen, zelfoverschatting qua humor of andere tekortkomingen kan een ban verwachten.
Het is hier geen kleuterklas, en ik heb absoluut geen zin me als een juf te moeten gedragen.
Om Yvonne maar even te quoten: de banknop zit erg los momenteel.
Wat goed van je dat je dat al die onzin- en flameposts zo feilloos weet te vinden! Zo blijft het natuurlijk wel fijn hetzelfde compromisloze dertien-in-een-dozijn-topiekje, waarin relativerende bijdragen kennelijk niet op prijs gesteld worden.
Ik hoop trouwens dat je het een beetje trekt allemaal, het is wel een gedoetje, he? .
(edit: had ik zomaar de verkeerde smiley gebruikt .)
[Dit bericht is gewijzigd door plunk op 16-02-2003 22:00]
quote:Stoer zijn ze hè ?
Op zondag 16 februari 2003 21:54 schreef CartWOman het volgende:
Agossie, #filosofie vormt een pact....
quote:Nee, ze zijn niet stoer. Ik word er verdrietig van.
Op zondag 16 februari 2003 21:55 schreef tong80 het volgende:[..]
Stoer zijn ze hè ?
quote:Je hebt relativerende opmerkingen, en ronduit lullige kwetsende, mensen niet in de waarde laten, opmerkingen
Op zondag 16 februari 2003 21:52 schreef plunk het volgende:
Lieve juffrouw shmoopy,Wat goed van je dat je dat al die onzin- en flameposts zo feilloos weet te vinden! Zo blijft het natuurlijk wel fijn hetzelfde compromisloze dertien-in-een-dozijn-topiekje, waarin relativerende bijdragen kennelijk niet op prijs gesteld worden.
Ik hoop trouwens dat je het een beetje trekt allemaal, het is wel een gedoetje, he?
.
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:31 schreef shmoopy het volgende:
quote:je kan ook gaan zeuren over de topictitel natuurlijk dat de haakjes niet goed zijn bijvoorbeeld.
Op zondag 16 februari 2003 22:00 schreef racoon2002 het volgende:
Je hebt relativerende opmerkingen, en ronduit lullige kwetsende, mensen niet in de waarde laten, opmerkingen
daar zit wel een wereld van verschil tussen, zouden jullie moeten weten...
quote:dat zou ik niet doen maar ja...
Op zondag 16 februari 2003 22:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
je kan ook gaan zeuren over de topictitel natuurlijk dat de haakjes niet goed zijn bijvoorbeeld.
Zielig.
Jullie rekenen jezelf tot het intellectuele deel van de mensheid... ?
quote:Nee, dat is niet stoer. Dat is levendig, zoals fatima reeds zo wijs opmerkte.
Op zondag 16 februari 2003 21:55 schreef tong80 het volgende:[..]
Stoer zijn ze hè ?
fatima is geband trouwens.
.
quote:
Op zondag 16 februari 2003 22:04 schreef Moonah het volgende:
Alle stoeren staan op de gang.
Nu gaan de meelopertjes het proberen.Zielig.
Jullie rekenen jezelf tot het intellectuele deel van de mensheid... ?
quote:Fatima had een point.
Op zondag 16 februari 2003 22:04 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Nee, dat is niet stoer. Dat is levendig, zoals fatima reeds zo wijs opmerkte.
Maar de rest, de meelopers, de achteraf kastanjes uit het vuur haalders.
Die zijn idd erg levendig.
quote:Wat is het verschil tussen de twee dan? Als je als eerste "een punt" maakt dan is het inorde, als een ander daarna volgt dan is het ineens niet inorde? Even los van de manier waarop het gebeurd? Ben wel nieuwsgierig naar de reden waarom er een onderscheid tussen de twee gemaakt is?
Op zondag 16 februari 2003 22:07 schreef tong80 het volgende:[..]
Fatima had een point.
Maar de rest, de meelopers, de achteraf kastanjes uit het vuur haalders.
quote:ge-edit en weer zo goed als schoon
Op zondag 16 februari 2003 21:39 schreef racoon2002 het volgende:
Hoe voel je je [-NU-]?? deeltje 60
zucht.. plaatje?
quote:Een beetje ongepaste reactie, lijkt mij..
Op maandag 24 februari 2003 22:12 schreef Arno_Analus het volgende:
AUTO multilatie? ik doe liever aan FIETS-multulatieghehe
![]()
![]()
quote:En weg.
Op maandag 24 februari 2003 23:47 schreef Wolkje het volgende:
Schop!![]()
[..]Een beetje ongepaste reactie, lijkt mij..
![]()
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:00 schreef MUUS het volgende:
Static, wil je dit alsjeblieft even in [centraal] moderatie R&P doen?
quote:*grom*
Op zondag 9 maart 2003 01:57 schreef static het volgende:[..]
Geef eens een reden voor dat eerste slot voordat je met dergelijke machtsvertonende en misplaatste bedreigingen komt.
quote:En daarom postte ik niet in dit topic, daar kijkt hij niet.
Op zondag 9 maart 2003 02:02 schreef MUUS het volgende:
Dank je, static!.
Al denk ik dat je hem er nu wel op zult attenderen.
quote:Yup, heb ik gedaan.
Op zondag 9 maart 2003 02:05 schreef static het volgende:[..]
En daarom postte ik niet in dit topic, daar kijkt hij niet.
Al denk ik dat je hem er nu wel op zult attenderen.
quote:Ja, laten we ook een centraal "M'n oma is dood" topic maken, dat gebeurt immers ook vaak. Kortom, als iemand daarover wil praten staat het hem of haar geheel vrij daar een topic over te openen.
Op zondag 9 maart 2003 02:07 schreef Mobster273 het volgende:
een certraal zelfmoordtopic mag dus niet, maar zou dan een zeldmoordoverwegingen topic dan kunnen? want het is toch wel zo dat er vrij vaak over zelfmoord gepraat wordt...
Static : Je weet dondersgoed dat je topic in R&P niet kon, en je weet normaal gesproken de weg naar FB ook te vinden. Het is flauwekul om te zeggen dat ik dit topic niet zou zien, of er niet in zou reageren. En hou nou maar op zo verongelijkt te doen.
Edit: AH! Hij's alweer open zie ik .
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 11-03-2003 21:00]
quote:Je hebt mail
Op dinsdag 11 maart 2003 20:57 schreef Moonah het volgende:
Miss_bleu, wil je ff je mail checken?
Ik vind het een overtrokken reactie om dat topic te sluiten.
En notes?
* Moonah heeft de twijfelachtige eer 'modeluser' genoemd te zijn door ons aller shmoops.
quote:Jij ook
Op dinsdag 11 maart 2003 21:00 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Je hebt mail
Ik wil echt niet zeuren..
maar ik hou niet van die opmerkingen
en nu zal ik ophouden
quote:Ik zag het net zelf ook en ben ermee bezig. thanks
Op woensdag 12 maart 2003 15:16 schreef racoon2002 het volgende:
he ripley,
Wil je dan als je toch zelf ook zegt dat je niet van geflame en gescheld houd ff een opmerking editten in :
zelfmoord op school.Ik wil echt niet zeuren..
maar ik hou niet van die opmerkingen
en nu zal ik ophouden
quote:Omdat ie vol was, gaat automatisch op slot. Als je verder wil moet je een tweede deeltje openen.
Op woensdag 12 maart 2003 15:37 schreef Takemenow het volgende:
Waarom is mijn topic dicht
quote:Ow
Op woensdag 12 maart 2003 15:43 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Omdat ie vol was, gaat automatisch op slot. Als je verder wil moet je een tweede deeltje openen.
Hoeveel pagina`s mag ie hebben dan
quote:Ik weet niet of m'n post hier op z'n plaats is.
Op zondag 16 februari 2003 21:31 schreef shmoopy het volgende:In dit forum wordt iedereen in zijn waarde gelaten, en wie dat niet kan opbrengen vanwege teveel puistjes, te weinig invoelingsvermogen, zelfoverschatting qua humor of andere tekortkomingen kan een ban verwachten.
quote:gaat om de hoeveelheid posten
Op woensdag 12 maart 2003 15:45 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ow
Hoeveel pagina`s mag ie hebben dan
quote:Geen dank
Op woensdag 12 maart 2003 15:49 schreef Takemenow het volgende:[..]
Dank u
quote:Dat mag ook wel eens gezegd worden inderdaad.
Op woensdag 12 maart 2003 15:45 schreef The-What het volgende:[..]
Ik weet niet of m'n post hier op z'n plaats is.
Maar ik wil even zeggen, dat ik het modden in R&P super vindt.
Als ik zie hoeveel topics er geopend worden en hoe de mod(s) ermee omgaat en te werk gaat, prima!
quote:Tnx shmooperd
Op zaterdag 15 maart 2003 12:49 schreef shmoopy het volgende:
*sgop*
Alles bijgelezen en nu ga ik eten .
Menskens, schroom niet om te melden als eea over het hoofd is gezien!
quote:Wie ben jij om daarover te oordelen!!!
Op zondag 16 maart 2003 19:56 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Het is volledige onzin.
quote:Zoals in de sluitpost staat:
Op zondag 16 maart 2003 19:55 schreef Maanvis het volgende:
Heeeej Moonah, wat was er mis met mijn topic?
quote:Ja en? Mag je niet posten in R&P als je je weer wat beter voelt? Mogen hier alleen maar zielige mensen komen?
Op zondag 16 maart 2003 19:58 schreef Moonah het volgende:[..]
Zoals in de sluitpost staat:
Beetje vaag en inmiddels voel je je alweer beter.
Mooi toch.
quote:Moonah, het was onzin. Het ging over Yvonne en hij stelt zich gewoon aan. Zie ook dit topic
Op zondag 16 maart 2003 19:58 schreef Moonah het volgende:[..]
Zoals in de sluitpost staat:
Beetje vaag en inmiddels voel je je alweer beter.
Mooi toch.
quote:Iemand die meelas in bovenstaand topic
Op zondag 16 maart 2003 19:58 schreef Maanvis het volgende:[..]
Wie ben jij om daarover te oordelen!!!
quote:Nee hoor Maanvis, ]ik post hier immers ook, dus er posten hier niet alleen zielige mensen
Op zondag 16 maart 2003 19:58 schreef Maanvis het volgende:[..]
Ja en? Mag je niet posten in R&P als je je weer wat beter voelt? Mogen hier alleen maar zielige mensen komen?
quote:Pff boehoe! nu zeg je dat ik me aanstel
Op zondag 16 maart 2003 19:59 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Moonah, het was onzin. Het ging over Yvonne en hij stelt zich gewoon aan. Zie ook dit topic
.
[..]Iemand die meelas in bovenstaand topic
.
quote:Het topic was inhoudelijk genoeg! Er werd toch goed op gereageerd! Stond het topic in de weg ofzo? Of mocht er niet meer in gepraat worden?
Op zondag 16 maart 2003 20:00 schreef Moonah het volgende:[..]
Nee hoor Maanvis, ]ik post hier immers ook, dus er posten hier niet alleen zielige mensen
.
Je bent welkom met een inhoudelijk topic.
quote:Maanvis, jezus, zeur even niet zo
Op zondag 16 maart 2003 20:01 schreef Maanvis het volgende:[..]
Het topic was inhoudelijk genoeg! Er werd toch goed op gereageerd! Stond het topic in de weg ofzo? Of mocht er niet meer in gepraat worden?
Moonah, zie ook deze quotes uit het genoemde topic:
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:30 schreef Maanvis het volgende:[..]
En vroeger was je nog wel zo lief voor me! Oh where did this go wrong!
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:33 schreef Maanvis het volgende:[..]
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:33 schreef yvonne het volgende:[..]
Ben ik ooit aardig tegen je geweest ?
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:37 schreef Maanvis het volgende:[..]
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:48 schreef Maanvis het volgende:
Oke Yvonne, vertel eens. Waarom doe je zo onaardig
quote:Stel je niet zo aan joh.
Op zondag 16 maart 2003 20:00 schreef Maanvis het volgende:[..]
Pff boehoe! nu zeg je dat ik me aanstel
quote:Ik ben blij dat je mij als de verlosser ziet , maareh klikken is toch iets voor kindjes dacht ik zo, dus ga alsjeblieft in de zandbak spelen
Op zondag 16 maart 2003 20:05 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Maanvis, jezus, zeur even niet zo
.
Dan kom ik er ook zo aan
quote:Ik klik niet, jij geeft iets aan wat gewoon onzin is, ik bewijs dat het onzin is.
Op zondag 16 maart 2003 20:07 schreef Maanvis het volgende:[..]
Ik ben blij dat je mij als de verlosser ziet , maareh klikken is toch iets voor kindjes dacht ik zo, dus ga alsjeblieft in de zandbak spelen
Dan kom ik er ook zo aan
En ach, als je het als klikken ziet, ik hou m'n bek al en laat het aan Moonah over .
quote:Klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan..
Op zondag 16 maart 2003 20:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ole ole NSB
quote:Je verklikt mijn trollactie. En kom je nou nog mee naar de zandbak of niet?
Op zondag 16 maart 2003 20:09 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik klik niet, jij geeft iets aan wat gewoon onzin is, ik bewijs dat het onzin is.
En ach, als je het als klikken ziet, ik hou m'n bek al en laat het aan Moonah over
.
quote:Centraal "welk cadeautje" topic
Op dinsdag 18 maart 2003 12:45 schreef Man_Made_God het volgende:
Mod, even een vraag tussendoor: ik kijk er waarschijnlijk gewoon over heen, maar ik meende dat er altijd een centraal cadeau topic was.... ik ben 'm kwijt... Help?
quote:Dan ga je toch met diegene MSNnen? Het is een forum, geen chat.
Op dinsdag 18 maart 2003 13:01 schreef EggsTC het volgende:
Ik stem voor een centraal R&P slowchat topic om een keer dieper in te gaan op hoe iemand zich voelt en hij/zij beter emoties uit kan leggen. Op die manier word er ook niet meer geslowchat in de andere topics.
quote:Dat laatste betwijfel ik, dat zie je toch overal gebeuren. Bovendien kun je best dieper ingaan op emoties zonder te slowchatten. Slowchat is meestal niks anders dan gekeuvel in de ruimte. IK doe er zelf graag aan mee, maar betwijfel in hoeverre dat hier in R&P hoort.
Op dinsdag 18 maart 2003 13:01 schreef EggsTC het volgende:
Ik stem voor een centraal R&P slowchat topic om een keer dieper in te gaan op hoe iemand zich voelt en hij/zij beter emoties uit kan leggen. Op die manier word er ook niet meer geslowchat in de andere topics.
quote:Niet iedere fokker waar ik wellis 3 keer op reageer heb ik zijn MSN van... bovendien heeft me lijst al 300 mensen(2 lijsten van 150) dus past er niet meer bij. Bovendien snap ik niet dat ze er zo een probleem van maken als je 3 keer op dezelfde persoon reageerd.
Op dinsdag 18 maart 2003 13:19 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Dan ga je toch met diegene MSNnen? Het is een forum, geen chat.
Op een forum hoor je per slot van rekening discussie te voeren, athans... daar zijn de meeste fora voor gemaakt.
quote:Bij mij word het altijd als slowchat gezien, hoewel ik toch doorga op de discussie ontopic. Explain.
Op dinsdag 18 maart 2003 13:21 schreef Ripley het volgende:[..]
Dat laatste betwijfel ik, dat zie je toch overal gebeuren. Bovendien kun je best dieper ingaan op emoties zonder te slowchatten. Slowchat is meestal niks anders dan gekeuvel in de ruimte. IK doe er zelf graag aan mee, maar betwijfel in hoeverre dat hier in R&P hoort.
quote:Als je mijn persoonlijke mening vraagt: ik zie jou de helft van de tijd zinnige en doordachte reactie geven en de andere helft van de tijd wat heen en weer keuvelen met oneliners. Dat laatste kan makkelijk ontaarden in SC. Kijk, als steeds twee dezelfde mensen een tijd lang op elkaar reageren zonder iets daadwerkelijk toe te voegen aan een discusisie en alleen maar een beetje kwebbelen van: hoe gaat het er nu eigenlijk mee? Coole fiets heb je! Of als er bijvoorbeeld veel gereageerd wordt met redelijk nietszeggende smilies, dan noem ik dat dit niet "verder ingaan op emoties". Dat soort dingen lenen zich gewoon veel meer voor mail.
Op dinsdag 18 maart 2003 13:26 schreef EggsTC het volgende:[..]
Niet iedere fokker waar ik wellis 3 keer op reageer heb ik zijn MSN van... bovendien heeft me lijst al 300 mensen(2 lijsten van 150) dus past er niet meer bij. Bovendien snap ik niet dat ze er zo een probleem van maken als je 3 keer op dezelfde persoon reageerd.
Op een forum hoor je per slot van rekening discussie te voeren, athans... daar zijn de meeste fora voor gemaakt.
[..]Bij mij word het altijd als slowchat gezien, hoewel ik toch doorga op de discussie ontopic. Explain.
quote:Op een enkele uitzondering na zijn al mijn reacties doordacht, zit vaak ook een paar minuten na te denken over wat ik van een situatie vind. Sommige oneliner´s zijn ook zeer scherp geplaatst alleen heeft dat wat inzicht nodig om het te begrijpen, in een "hoe voel je je nu" topic geef ik toe dat er wel slowchat voorkomt, maar ik denk dat je dat niet echt kan voorkomen in dat topic. Iedereen reageert daar weer op elkaar.
Op dinsdag 18 maart 2003 13:31 schreef Ripley het volgende:[..]
Als je mijn persoonlijke mening vraagt: ik zie jou de helft van de tijd zinnige en doordachte reactie geven en de andere helft van de tijd wat heen en weer keuvelen met oneliners. Dat laatste kan makkelijk ontaarden in SC. Kijk, als steeds twee dezelfde mensen een tijd lang op elkaar reageren zonder iets daadwerkelijk toe te voegen aan een discusisie en alleen maar een beetje kwebbelen van: hoe gaat het er nu eigenlijk mee? Coole fiets heb je! Of als er bijvoorbeeld veel gereageerd wordt met redelijk nietszeggende smilies, dan noem ik dat dit niet "verder ingaan op emoties". Dat soort dingen lenen zich gewoon veel meer voor mail.
De volgende keer als je mij een (volgens jouw) slowchat ziet doen, moet je me dr is op wijzen in het zelfde topic, dan kan ik je uitleggen of het een doordacht stukje is(en waarom). Of ik kan inzien dat het wel degelijk slowchat is.
quote:Met name in het begin heb je veel gepost met een hoop smilies en oneliners. Soms waren die scherp, maar soms het begin van een hoop heen en weer getennis met weinig toevoeging.
Op dinsdag 18 maart 2003 13:36 schreef EggsTC het volgende:[..]
Op een enkele uitzondering na zijn al mijn reacties doordacht, zit vaak ook een paar minuten na te denken over wat ik van een situatie vind. Sommige oneliner´s zijn ook zeer scherp geplaatst alleen heeft dat wat inzicht nodig om het te begrijpen, in een "hoe voel je je nu" topic geef ik toe dat er wel slowchat voorkomt, maar ik denk dat je dat niet echt kan voorkomen in dat topic. Iedereen reageert daar weer op elkaar.
De volgende keer als je mij een (volgens jouw) slowchat ziet doen, moet je me dr is op wijzen in het zelfde topic, dan kan ik je uitleggen of het een doordacht stukje is(en waarom). Of ik kan inzien dat het wel degelijk slowchat is.
Ik wil best even wat zeggen de volgende keer als ik vind dat je slowchat. Moonah waarschijnlijk ook. En ik wil dan ook best even horen hoe en wat er in dat specifieke geval volgens jou opgaat. Maar uiteindelijk is het natuurlijk wel onze beslissing.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:42 schreef Ripley het volgende:
Ik wil best even wat zeggen de volgende keer als ik vind dat je slowchat. Moonah waarschijnlijk ook.
Ik vind dat er in 'Hoe voel je je nu?' best even mag worden ingegaan op een posting van iemand. Het hoeft geen pure opsomming van gevoelens te zijn. Maar uitwisseling van alleen maar smiley's of elkaar vertellen hoeveel huiswerk je hebt, mwoah, dat hoeft nou ook weer niet.
Het houdt echter ook in dat je, indien aan de policygeboden wordt voldaan, als mod natuurlijk geen intrinsieke waardeoordelen gaat vellen over de texten die posters hier neerzetten, laat staan dat je de boel om die reden weg edit. Dat iemand iets op een bepaalde manier vindt en er zijn eigen voorbeelden bij gebruikt, betekent imHo niet, ook al kun je die text op persoonlijke titel niet billijken, dat je als mod een vrijbrief hebt om de boel weg te editten en daar ook nog eens waardeoordeel aan te verbinden.
Ik constateer dat je dit nu al de tweede keer doet bij een text van mij. Althans de eerste keer heb je de boel niet weg geëdit, geloof ik, en nu meet je je die vrijheid nb. wel aan. Mijn angst is dat als je op die weg voort blijft gaan, je het unieke liberale karakter dat Fok! eigen is, ondergraaft. Van mij moge bekend zijn dat ik geen ruziezoeker ben, me redelijk binnen de perken van de policy houdt (op wat onschuldig geslowchat na af en toe) en ik de beslissingen van mods nauwelijks ter discussie stel.
Echter nu is dan toch de tijd aangebroken dat ik een zeer krachtig geluid van protest moet afgeven aan het adres van jou, Moonah. Jouw actie in het topic "Ik kan haar wel vermoorden..." is uitermate onbezonnen en ik voel me behoorlijk aangevallen door jouw commentaar daarop. Nergens overschreed ik de regels van de policy, noch was mijn post off topic. Integendeel juist. Je actie is dus volkomen onterecht en je commentaar getuigt van een bevooroordeeldheid die gebaseerd moet zijn op indrukken die alleen bij jou zelf liggen.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat dit een overhaaste actie is geweest en dat je de schade die toegebracht is ras herstelt. Zo niet dan voel ik me verplicht deze zaak voor te leggen bij modjes die wat meer door de wol geverfd zijn dan jij. Net als bij je eerste commentaar in het topic "Fok!-identiteit parallel met IRL-identiteit" sta ik eerlijk gezegd versteld en vraag me af, met mijn trackrecord, waar ik dit aan verdiend heb.
W.G. Ryan3
Graag een serieus antwoord.
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 21-03-2003 11:34]
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 21-03-2003 11:37]
quote:Dan open ik een topic in FB. Want dit is een schandaal.
Op vrijdag 21 maart 2003 11:35 schreef Moonah het volgende:
Ryan3, juist omdat ik beginnend mod ben, heb ik overlegd met een FA en met een medemod. Zij adviseerden mij eez te editten. Dus mijn actie was verre van onbezonnen.
quote:*slotje pakt*
Op vrijdag 21 maart 2003 11:36 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Dan open ik een topic in FB. Want dit is een schandaal.
quote:Leg dan maar uit waarom een post die nergens buiten de perken gaat weggeëdit wordt onder vermelding van een waardeoordeel... Volgens mij is dat ook buiten de policy of iig buiten het gewoonterecht. Blijkbaar mag je hier wel flamen, maar niet je uitdrukken zoals je dat zelf wilt...
Op vrijdag 21 maart 2003 11:37 schreef Breuls het volgende:[..]
*slotje pakt*
Want dat hoort niet in FB.
quote:Ryan3, je hebt niet geflamed.
Op vrijdag 21 maart 2003 11:39 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Leg dan maar uit waarom een post die nergens buiten de perken gaat weggeëdit wordt onder vermelding van een waardeoordeel... Volgens mij is dat ook buiten de policy of iig buiten het gewoonterecht. Blijkbaar mag je hier wel flamen, maar niet je uitdrukken zoals je dat zelf wilt...
quote:Het zijn juist de mods die aan elke post een waardeoordeel hangen en naar dat oordeel handelen, That's their job. Natuurlijk kan het gebeuren dat niet iedereen het ermee eens is, maar dat is in veel gevallen, en ook nu, even 'bad luck'.
Op vrijdag 21 maart 2003 11:39 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Leg dan maar uit waarom een post die nergens buiten de perken gaat weggeëdit wordt onder vermelding van een waardeoordeel...
quote:Zou je geen suggestieve conclusies willen trekken op basis van je eigen mening?
Volgens mij is dat ook buiten de policy of iig buiten het gewoonterecht. Blijkbaar mag je hier wel flamen, maar niet je uitdrukken zoals je dat zelf wilt...
quote:Ik ben niet belerend: ik ben begrijpend. Begrijpender dan de betreffende mod. Bovendien is dit niet de eerste keer dat het haar bestaat een waardeoordeel uit te spreken over iets dat ik hier, naïeveling, te berde breng.
Op vrijdag 21 maart 2003 11:40 schreef Breuls het volgende:
Ow, en Ryan3, je hoeft niet zo belerend te doen tegen een moderator. Je post was van dien aard dat he teveel offtopic was en is om die reden wegge-edit.
Dat is geen staatsmisdaad, hoor.
Om de merites van de post even door te nemen. Iemand heeft het over de gruwelijkheden van de liefde en ik paste een stukje text van elders van Fok! met ongeveer dezelfde strekking. Inclusief het wegeditten van de naam die erin wordt vermeld, overigens. netjes hè. Daarna wijd ik uit over het specifieke onderwerp at hand. Zeg nog dat erkennen van het euvel, door erover te schrijven, de weg is naar genezing en probeer de liefde te relativeren.
Allemaal bijzonder to the point en begrijpbaar voor iedereen die de text leest. Nergens een flame. Een mooi stukje text. Kortom: niks aan de handa. Conclusie: actie die erop volgde was buitengemeen onterecht en als ik niet beter wist zou ik ook zeggen dat er een bepaalde bevooroordeeldheid uit spreekt...
Waar heb ik dat aan verdiend aub...?
Moonah had even overlegd met mij. De gimmick met staal wordt ietwat irritant nu, dat was de reden voor de edit. Maar goed, ik kan me herrinneren dat er ook een aantal redelijk argumenten in de post zaten. Ik zou zeggen, Ryan3: maak even een nieuwe post die iets relevanter is dan de vorige en zonder irritante gimmicks. En plaats even opnieuw een reactie of mail 'm even dan, plaats ik hem op de plek waar de oude stond.
Dat moonah een nieuwe mod is doet er verder niet toe: ze is niet op haar achterhoofd gevallen en is zeerw el in staat om te modereren. Bovendien krijgt ze steun van mij, andere mods en de FA's als ze onzeker ergens over is.
Is dit een bevredigende oplossing of ben je het er niet mee eens Ryan3?
quote:Nogmaals modjes zouden hun persoonlijke waardeoordelen voor zich moeten houden. Die irritante gimmick werd in POL wel geapprecieerd door je collega modje Kozzmic. Hij vroeg zichzelfs af of Staal wellicht niet jouw collega kon worden op POL. Staal laat zich overigens these days nauwelijks meer zien. Als hij verschijnt, schrijft schone texten, allemaal binnen de policy en eik. mis ik hem een beetje...
Op vrijdag 21 maart 2003 11:50 schreef Ripley het volgende:
Ja, halloMoonah had even overlegd met mij. De gimmick met staal wordt ietwat irritant nu, dat was de reden voor de edit. Maar goed, ik kan me herrinneren dat er ook een aantal redelijk argumenten in de post zaten. Ik zou zeggen, Ryan3: maak even een nieuwe post die iets relevanter is dan de vorige en zonder irritante gimmicks. En plaats even opnieuw een reactie of mail 'm even dan, plaats ik hem op de plek waar de oude stond.
Dat moonah een nieuwe mod is doet er verder niet toe: ze is niet op haar achterhoofd gevallen en is zeerw el in staat om te modereren. Bovendien krijgt ze steun van mij, andere mods en de FA's als ze onzeker ergens over is.
Is dit een bevredigende oplossing of ben je het er niet mee eens Ryan3?
Ik vraag me andermaal af of K_i_m, en dat geef ik niet graag toe kklikerkliker, misschien wel af en toe een puntje had in R&P...
quote:R&P is nu eenmaal Pol niet, lieve Ryan3. En verder waardeer ik je aanwezigheid hier best, ik zie regelmatig onder wat wollige teksten interessante argumenten naar boven komen.
Op vrijdag 21 maart 2003 11:54 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nogmaals modjes zouden hun persoonlijke waardeoordelen voor zich moeten houden. Die irritante gimmick werd in POL wel geapprecieerd door je collega modje Kozzmic. Hij vroeg zichzelfs af of Staal wellicht niet jouw collega kon worden op POL. Staal laat zich overigens these days nauwelijks meer zien. Als hij verschijnt, schrijft schone texten, allemaal binnen de policy en eik. mis ik hem een beetje...
Ik vraag me andermaal af of K_i_m, en dat geef ik niet graag toe kklikerkliker, misschien wel af en toe een puntje had in R&P...
K_I_M heeft moeite met kritiek, hoe vriendelijk ook gebracht. In ieder geval wel als die van mij komt kennelijk. Als je dat relevant vindt hier, moet je dat zelf maar weten.
Ik probeer hier iig een hand te reiken zodat je je standpunt kunt maken. Als jij die niet aan wilt mnemen is dat jouw keuze.
quote:1. Ook al zou je mijn aanwezigheid niet waarderen. Zolang ik binnen de policy blijf en het niet te gek maak dan is dat overbodige informatie. Daar kunnen jullie als modjes elkaar over aanspreken. Users hoeven dat niet te weten... Is ook volkomen subjectief en als mod ben je niet eigenaar van een forum imo...
Op vrijdag 21 maart 2003 11:59 schreef Ripley het volgende:[..]
R&P is nu eenmaal Pol niet, lieve Ryan3. En verder waardeer ik je aanwezigheid hier best 1., ik zie regelmatig onder watwollige teksten 2. interessante argumenten naar boven komen.
K_I_M heeft moeite met kritiek, hoe vriendelijk ook gebracht. In ieder geval wel als die van mij komt kennelijk. Als je dat relevant vindt hier, moet je dat zelf maar weten.
Ik probeer hier iig een hand te reiken zodat je je standpunt kunt maken. Als jij die niet aan wilt mnemen is dat jouw keuze.
Zoals ik schreef mankeerde er absoluut niets aan mijn text, dus wegeditten en dan een handreiking doen is niet im frage. Ik laat het erbij, maar ben "not amused". Ik begrijp nog steeds niet waaraan ik dit verdiend heb...
quote:Daar ZIJN ZE VOOR.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:05 schreef Ryan3 het volgende:2. Waardeoordeel dat ik van jou als mod niet hoef te horen.
quote:Dit is geen waardeoordeel maar een mening. Een mod mag namelijk ook een mening hebben, of jij die nu wil horen of niet.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:05 schreef Ryan3 het volgende:[..]
1. Ook al zou je mijn aanwezigheid niet waarderen. Zolang ik binnen de policy blijf en het niet te gek maak dan is dat overbodige informatie. Daar kunnen jullie als modjes elkaar over aanspreken. Users hoeven dat niet te weten... Is ook volkomen subjectief en als mod ben je niet eigenaar van een forum imo...
2. Waardeoordeel dat ik van jou als mod niet hoef te horen.Zoals ik schreef mankeerde er absoluut niets aan mijn text, dus wegeditten en dan een handreiking doen is niet im frage. Ik laat het erbij, maar ben "not amused". Ik begrijp nog steeds niet waaraan ik dit verdiend heb...
En verder probeerde ik aan te geven dat het niet zo is dat er gemod wordt uit antipathie tegenover jou.
Kijk, i probeer in mijn eerste post ana te geven dat ik ook iets van jouw standpunt begrijp, maar ook dat van Moonah. En ook dat je in samenspraak dan uiteindelijk best tot een oplossing kunt komen die beide partijen in dit geval bevredigend kunnen vinden.
Al;s jij je dan zo star opstelt en probeert om daar het negatieve uit te pikken, vind ik dat best jammer. Maar goed, ik heb het geprobeerd in ieder geval.
verder kun je iets ook dramatiseren: er is een keer een berichtje van je ge-edit. Ik zou zeggen: mail even met de desbetreffende mod om het uit te spreken. Zowel Moonah als ik zijn best voor rede vatbaar. Maar goed, de mogelijkheid om de essentie van je post terug te zien en alsnog je punt te maken grijp je niet aan. Dus zo ongelooflijk belangrijk is het kennelijk dus ook niet voor je.
quote:Nou.... dat weet ik zo net nog niet hoor
Op vrijdag 21 maart 2003 12:12 schreef Ripley het volgende:
Zowel Moonah als ik zijn best voor rede vatbaar.
quote:(erhm nee niet echt. een waardeoordeel over een persoon maakt geen deel uit van het takenpakket van een mod dus in dat geval heeft hij dus gewoon gelijk)
Op vrijdag 21 maart 2003 12:12 schreef Breuls het volgende:[..]
Daar ZIJN ZE VOOR.
En in jouw geval heb je dus gewoon pech.
quote:gelul ze zijn der voor om de posts te toetse aan de policy en niet om te bepale wat de waarde is van een post en al helamaal neit al ze (klaatrblijkentlijk) niet bergijpen waar die post over gaat
Op vrijdag 21 maart 2003 12:12 schreef Breuls het volgende:[..]
Daar ZIJN ZE VOOR.
En in jouw geval heb je dus gewoon pech.
quote:In dit geval ging het niet om een waardeoordeel over iemand, en ook niet om een waardeoordeel over een post. Maar de post was offtopic.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:15 schreef thoth het volgende:[..]
(erhm nee niet echt. een waardeoordeel over een persoon maakt geen deel uit van het takenpakket van een mod dus in dat geval heeft hij dus gewoon gelijk)
quote:Pardon? Ik mag toch mijn persoonlijke mening over een user geven? Zolang dat niet beledigend etc. is? Net als andere users?
Op vrijdag 21 maart 2003 12:15 schreef thoth het volgende:[..]
(erhm nee niet echt. een waardeoordeel over een persoon maakt geen deel uit van het takenpakket van een mod dus in dat geval heeft hij dus gewoon gelijk)
Het is alleen niet de bedoeling dat ik dat laat meespelen in mijn edits. In dit geval heb ik zelden tot nooit iets ge-edit van Ryan3 dus is dat zeker niet het geval. Ik zie het probleem wat dat betreft niet.
quote:Dat weet ik niet want ik heb ryan zijn post in het desbetreffende topic niet gelezen dus daar ga ik ook geen mening over hebben.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:16 schreef Moonah het volgende:[..]
In dit geval ging het niet om een waardeoordeel over iemand, en ook niet om een waardeoordeel over een post. Maar de post was offtopic.
En nu ga ik afwassen.
Ryan merkt op dat het waardeoordeel van Ripley in dit topic niet relavant is en Breuls vindt dat dat de taak is van een moderator en ik nuanceer dat door op te merken dat een dergelijk waardeoordeel vellen inderdaad geen taak is van een moderator (en dat kan ook niet zo zijn denk ik).
Het is maar een terzijde
quote:Het was wel degelijk relevant, omdat er over bevooroordeeldheid werd gesproken. En ik aanga dat dat niet het geval was, omdat er geen antipathie tegen hem bestaat.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:23 schreef thoth het volgende:[..]
Dat weet ik niet want ik heb ryan zijn post in het desbetreffende topic niet gelezen dus daar ga ik ook geen mening over hebben.
Ryan merkt op dat het waardeoordeel van Ripley in dit topic niet relavant is en Breuls vindt dat dat de taak is van een moderator en ik nuanceer dat door op te merken dat een dergelijk waardeoordeel vellen inderdaad geen taak is van een moderator (en dat kan ook niet zo zijn denk ik).
Het is maar een terzijde
quote:Oke. Ik reageerde op die ene mededeling omdat het me vreemd voorkomt dat een moderator een persoonlijk waardeoordeel zou mogen vellen. Punt. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat dat op zich moet kunnen maar geen invloed op het editten van posts zou moeten hebben.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:25 schreef Ripley het volgende:[..]
Het was wel degelijk relevant, omdat er over bevooroordeeldheid werd gesproken. En ik aanga dat dat niet het geval was, omdat er geen antipathie tegen hem bestaat.
Ik had helemaal niets moeten zeggen. Dit draagt verder nergens aan bij.
Helaas is het soms moeilijk om de juiste beslissing te nemen, en ik vind dat de users daar ook maar eens aan moeten denken
quote:Natuurlijk is het moeilijk om soms een juiste beslissing te nemen en de gevolgen ervan zijn soms vervelend maar dat is inherent aan de functie.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:44 schreef ArmaniMania het volgende:
Helaas is het soms moeilijk om de juiste beslissing te nemen, en ik vind dat de users daar ook maar eens aan moeten denken
Als ik op mijn werk niet populaire beslissingen moet nemen vraag ik ook geen begrip. Het is iets waarvoor ik aangenomen ben, betaald krijg en de verantwoordelijkheid geaccepteerd heb.
Feit is dat je niet iedereen te vriend kan houden of tevreden kan stellen. Dát is iets wat iedereen aan zou moeten denken.
Ryan3 schrijft iets over 'de liefde' in een topic dat gaat over 'de liefde'. Wat precies is hier nou zo off topic aan? Dat hetzelfde ergens anders al een keer gestaan heeft? Nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, wat erg!
(* ) Het juiste antwoord is 'ja'.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:04 schreef Cynix ® het volgende:
Uitleg is gegeven.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 12:58 schreef GHaven het volgende:
Jezus Christus... Zijn jullie nu allemaal door de beren besnuffeld, of ben ik nu zo slim? (* )(* ) Het juiste antwoord is 'ja'.
quote:Doe hier of je net onder een steen vandaan komt.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:14 schreef GHaven het volgende:[..]
. Nu weet ik het zeker. Jullie zijn allemaal niet goed snik.
.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:21 schreef Loedertje het volgende:[..]
ik was het wel eens met dat weg-editten (toen ik zag dat al die lappe tekst en gequote uit andere topics en geblaat over inhoud en dan nog een discussie tegen ryan3 die toch nooit van mening wisselt.. hup weg ermee!) cut the crap en gewoon on topic doorlullen.
quote:lol he he he
Op vrijdag 21 maart 2003 13:23 schreef nossio het volgende:[..]
Doe hier of je net onder een steen vandaan komt.
quote:Ja hallo, nu noem je ook echt een aantal halsmisdaden op!
Op vrijdag 21 maart 2003 13:26 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
ik was het wel eens met dat weg-editten (toen ik zag dat al die lappe tekst en gequote uit andere topics en geblaat over inhoud en dan nog een discussie tegen ryan3 die toch nooit van mening wisselt.. hup weg ermee!) cut the crap en gewoon on topic doorlullen.
- Grote lappen tekst. .
- Quotes. .
- Inhoud. .
- Nooit van mening wisselen. .
Ik ben van gedachten veranderd! En laat Ryan3 nu eerst maar 'ns van mening veranderen! .
.
quote:Als je 'niet net onder een steen vandaan' komt weet je dat 1 op de 100 fokkers wel grote lappen leest. De rest leest liever kleine fragmenten met een duidelijke inhoud.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:34 schreef GHaven het volgende:[..]
Ja hallo, nu noem je ook echt een aantal halsmisdaden op!
- Grote lappen tekst.
.
quote:Ik kan me herrineren dat de policy quoten uit andere topics verbied.
- Quotes..
quote:teveel poeha maakt zaken onleesbaar.
- Inhoud..
quote:Tuurlijk, hoeft ook niet, maar doordrammen is wel een doodzonde.
- Nooit van mening wisselen..
i rest my case
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 21-03-2003 13:48]
quote:Gelukkig maar, dan hoef ik niet op die kul in te gaan! Tip. Sla voortaan die kleine tekstjes ook maar over en hou het bij plaatjes kijken. Da's nog makkelijker!
Op vrijdag 21 maart 2003 13:38 schreef cYbErTiM het volgende:i rest my case
quote:Uw opmerkingsgave liegt er vandaag ook weer niet om...
Op vrijdag 21 maart 2003 12:58 schreef GHaven het volgende:
Jezus Christus... Zijn jullie nu allemaal door de beren besnuffeld, of ben ik nu zo slim? (* )Ryan3 schrijft iets over 'de liefde' in een topic dat gaat over 'de liefde'. Wat precies is hier nou zo off topic aan? Dat hetzelfde ergens anders al een keer gestaan heeft? Nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, nou, wat erg!
(* ) Het juiste antwoord is 'ja'.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 12:25 schreef Ripley het volgende:[..]
Het was wel degelijk relevant, omdat er over bevooroordeeldheid werd gesproken. En ik aanga dat dat niet het geval was, omdat er geen antipathie tegen hem bestaat.
quote:Als ik niet beter wist betekent hier dat ik wel degelijk beter weet... En waarom weet ik wel beter? Omdat ik van mezelf weet dat ik geen ruziezoeker ben, hier niet en elders op Fok! niet, dus er kan geen vooroordeel aan ten grondslag liggen logischerwijs. Het lijkt er wel op echter. En dat staat er...
...en als ik niet beter wist zou ik ook zeggen dat er een bepaalde bevooroordeeldheid uit spreekt...
quote:En ik begon mijn pleidooi precies met dat:
Op vrijdag 21 maart 2003 12:44 schreef ArmaniMania het volgende:
Moderators zijn ook maar mensen en maken ook menseljke fouten, hetr zou te absurt worden als ze een user niet mochten en ze zouden bannen. Moderators hebben ook hun regels....Helaas is het soms moeilijk om de juiste beslissing te nemen, en ik vind dat de users daar ook maar eens aan moeten denken
quote:
Je bent nog maar net moderator en op zich is het moderatorschap een moeilijke taak, dat besef ik terdege.
quote:Hoihoi, ik merk dat er de laatste tijd heel veel vrolijke R&P berichten gesloten worden. Berichten van mensen die zich heel lang klote hebben gevoeld en die nu eindelijk weer uit het diepe dal waarin ze eens zaten, geklommen zijn. In de FAQ staat het bovenstaande vermeld, en toch merk ik dat er de laatste tijd consequent de regel wordt gehanteerd dat positieve berichten alleen mogen als het een discussiemogelijkheid biedt. En jullie zullen, net zoals ik, begrijpen dat positieve berichten zelden tot nooit een discussiemogelijkheid bieden. "Het gaat eindelijk weer goed met me! Wat nu?"
De bedoeling van R&P
Hier kun je topics openen over dingen die je bezighouden of dwarszitten en dat kan van alles zijn. Ruzie met je ouders, problemen met je partner, het even niet meer zien zitten, enz. Eigenlijk alles wat met psychologie te maken heeft, en dat hoeft niet per definitie een negatief iets te zijn, vrolijke berichten zijn uiteraard ook welkom.Je kunt dus discussiëren over interessante R&P onderwerpen, ervaringen uitwisselen met andere users (die je op hun beurt tot steun kunnen zijn) of gewoon even je hart luchten
Want laat die users nou toch . Positieve topics staan niet in de weg, en aangezien er heus niet ineens 100 posi topics tussen de R&P forumlijst zullen komen staan is het ook niet zo dat de 'Serieuzere' topics hieronder te lijden hebben.
Verder wil ik er nog eens op wijzen dat je met een slotje er niet alleen voor zorgt dat er in een topic niet meer gediscussieerd kan worden, maar dat je er ook voor zorgt dat een topic niet meer gelezen wordt, terwijl dat nou juist was wat de opener wou, dat zijn topic gelezen werd
Dus ik zou graag willen dat deze 'regel' herzien wordt of dat er gegronde redenen aan ten grondslag liggen
Maar zoals je kunt zien, het topic van DE is alweer open.
Bedankt voor je feedback .
quote:Als een dergelijk positief topic nou geen discussiewaarde biedt, maar het wel leeswaardig is, kan je topix dan niet tactisch misbruiken door ze tijdelijk op sticky te zetten? Dan kan er niet in gepost worden en iedereen die op R&P komt kijken krijgt een positieve boodschap mee.
Op zaterdag 29 maart 2003 10:32 schreef Moonah het volgende:
Ja hoor, je hebt ook wel gelijk qua positieve topics. Het is ook leuk om die te lezen.
toch??
quote:ja oke, daar ben ik het ook wel mee eens
Op maandag 31 maart 2003 20:41 schreef Moonah het volgende:
Yep, ik had ook al zoiets bedacht.
Maar toch vinden veel mensen het vaak fijn om een eigen topic te hebben voor het een of ander.
En eigenlijk vind ik het ook niet storend, als hier en daar wat gedichten worden geplaatst.
Ik zie de toegevoegde waarde van een centraal topic niet zo.
quote:gevonden
Op maandag 31 maart 2003 20:49 schreef Wolkje het volgende:
We hebben toch wel eens een centraal gedichten topic gehad?
quote:ja, dat idee had ik inderdaad ook.
Op maandag 31 maart 2003 21:38 schreef Ilsjuhh het volgende:
het bekende r&p probleem zit ik nu mee :(
in dit topic word bijna niet geslowchat toch? of zie ik dat verkeerd...kun je hem niet nog een kans geven?....het gaat slecht tussen hem en zijn vriendinnetje...en heeft volgens mij wel een beetje steun nodig?
quote:Het is alweer goed..
Op maandag 31 maart 2003 21:43 schreef Moonah het volgende:
Nou, mss ben ik ook wel zo streng omdat ik oerchagrijnig ben.
Ik doe hem wel open.
ik meld dit omdat ik geen zin heb hier op te reageren, het is puur flame.
Sluit maar ... ik meende dat ik hier mensen tegen zou komen die een ietsiepietsie serieuzer zouden zijn in dit gedeelte..
Tx anyway
quote:Ik waardeer het dat je dit in dit topic aankaart, ipv offtopic te gaan in het bewuste topic
Op dinsdag 1 april 2003 10:23 schreef cYbErTiM het volgende:
Ik wordt hier persoonlijk door Greyfox aangevallen, terwijl ik gewoon ontopic reageer.
En ze post is compleet offtopic....ik meld dit omdat ik geen zin heb hier op te reageren, het is puur flame.
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 16:04 schreef Spons het volgende:
Beetje verwarrende situatieSluit maar ... ik meende dat ik hier mensen tegen zou komen die een ietsiepietsie serieuzer zouden zijn in dit gedeelte..
Tx anyway
quote:Beide dicht
Op dinsdag 1 april 2003 12:36 schreef EggsTC het volgende:
Mijn vriendin weg....
Onzin topic
Ripley heeft het momenteel erg druk op haar werk. Ik werk overdag en ben er dus pas 's avonds (en in het weekend). Af en toe loopt er een collega-modje langs, da's fijn.
Ik wil jullie vragen, als je een topic leest waarin ik kennelijk iets over het hoofd heb gezien, om dat ff te melden.
Dat kan hier, maar als je me liever mailt, prima. Moonah@fok.nl
Ik doe mijn best, maar we zijn met zijn allen verantwoordelijk voor de sfeer op R&P.
Bedankt .
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 20:16 schreef Moonah het volgende:Dat kan hier, maar als je me liever mailt, prima. Moonah@fok.nl
Ik doe mijn best, maar we zijn met zijn allen verantwoordelijk voor de sfeer op R&P.
Bedankt.
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 20:16 schreef Moonah het volgende:
Vraagje aan jullie:Ripley heeft het momenteel erg druk op haar werk. Ik werk overdag en ben er dus pas 's avonds (en in het weekend). Af en toe loopt er een collega-modje langs, da's fijn.
Ik wil jullie vragen, als je een topic leest waarin ik kennelijk iets over het hoofd heb gezien, om dat ff te melden.
Bedankt.
Anderzijds heb ik er ook niets op tegen.
So why don't you give it a try?
Dan kijken we wel hoe het verloopt.
Op de een of andere manier voelde ik me niet fijn, dat ik dat topic geopend had.
Ik noem mezelf namelijk niet depressief: dat woord staat me tegen
en drukt zo'n stempel op je..
Ik ga daarom denk ik ook niet in het topic reageren:
ik ben namelijk niet depressief,
ik slik antidepressiva en ik heb wat problemen...
Maar het woord depressief staat me tegen..
Nou mensen, laat ff weten.
Wie opent een nieuw topic?
En copy/paste dan ff je bericht.
Dank u.
(en sorry voor het gedoetje...)
quote:Moonah
Op dinsdag 1 april 2003 20:16 schreef Moonah het volgende:
Vraagje aan jullie:Ripley heeft het momenteel erg druk op haar werk. Ik werk overdag en ben er dus pas 's avonds (en in het weekend). Af en toe loopt er een collega-modje langs, da's fijn.
Bedankt.
Ik heb bewondering voor jou en de manier waarop je je best doet om R&P te modden
Ga zo door!
quote:Hear hear!
Op donderdag 3 april 2003 17:34 schreef DuchessX het volgende:[..]
Moonah
Ik heb bewondering voor jou en de manier waarop je je best doet om R&P te modden
Ga zo door!
quote:Ik word gewoon moe van deze hele discussie. Ik reageer gewoon wat op Fogerty zei en dat was dat ik vond dat ze aan 't trollen was. Vervolgens krijg ik weer een heel offtopic zeikverhaal van haar met allerlei onzinbeschuldigingen waar ik doodmoe van word. Ik wil deze hele 'vete' wel oplossen, maar 'mevrouw' begint altijd te zemelen dat ik ze me 'geen aandacht meer wil schenken' als de discussie haar te moeilijk wordt en zo zal deze kwestie dus nooit uit de wereld geholpen worden, omdat ze een paar maanden daarna meteen weer begint.
Van Moonah in het 'Hoe voel je je nu'-topicOke dan .
Wat een hoop offtopic gezeik van dames Fogerty en Semtex.
Ondanks commentaar van mede-users blijven jullie beiden bezig. Goed bezig meiden
Bij deze, mijn voorstel.
Het zou fijn zijn als jullie beiden de verstandigste zouden zijn (en dat betekent in dit geval niet op elkaar reageren). Maar als dat niet lukt, laat dan een van jullie beiden de verstandigste zijn en de eer aan zichzelf houden .
quote:Dat is simpel gezegd, maar dat gebeurt gewoon niet. Ik hap heel makkelijk en zij hapt heel makkelijk en we worden het ook nooit eens, maar stoppen ook niet met reageren. En ja, het gebeurt altijd op het forum. Vandaar mijn verzoek om het via mail te doen (of ICQ desnoods, al houd ik niet zo van ICQ).
Op donderdag 3 april 2003 20:36 schreef Moonah het volgende:
Weet je, ik heb totaal geen zin om hier tussen te gaan staan.
Ik mag jullie beiden, en ik heb geen oordeel over jullie.
Ik weet alleen dat jullie allebei op elkaar blijven reageren. Offtopic. En dat is niet de bedoeling.Het zou fijn zijn als jullie beiden de verstandigste zouden zijn (en dat betekent in dit geval niet op elkaar reageren). Maar als dat niet lukt, laat dan een van jullie beiden de verstandigste zijn en de eer aan zichzelf houden
.
quote:Ik had ook niet de wens dat je scheidsrechter ging spelen, je hebt het, gok ik, al druk genoeg met andere dingen...
Op donderdag 3 april 2003 20:50 schreef Moonah het volgende:
Oke, ik snap dat je jezelf wil verdedigen als je je onheus bejegend voelt, zoals dat heet.
Ik vind je voorstel prima,hoop dat Fogerty erop in gaat.
Meer kan, en wil ik er ook niet over zeggen.
(En tnx dat je dit in dit topic aankaart, en niet in 'Hoe voel je je nu').
Depressie test op het internet
Ik vrees dat velen hier verkeerde conclusies uit gaan trekken, de test is imho niet echt goed
quote:Ik heb 'm gesloten, zie sluitreden.
Op donderdag 3 april 2003 21:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kan je alsjeblieft even kijken naar dit topicDepressie test op het internet
Ik vrees dat velen hier verkeerde conclusies uit gaan trekken, de test is imho niet echt goed
Mocht Moonah 'm weer open willen dan is dat aan haar, uiteraard.
quote:Hup, taart bakken jij
Op donderdag 3 april 2003 22:04 schreef shmoopy het volgende:
Moonah, ik loop je voor de voeten.
quote:Thnx, zo dacht ik er dus ook over
Op donderdag 3 april 2003 22:04 schreef shmoopy het volgende:Ik heb 'm gesloten, zie sluitreden.
quote:Er staat inderdaad duidelijk op de site dat dit geen diagnose test betreft maar een aanwijzing geeft. Bovendien vond ik het topic zelf wel interessant omdat er ook reacties waren die juist de nadruk legden op de mogelijke tekortkomingen van een dergelijke test. Zo´n topic leent zich prima voor wat inzicht over de voors en tegens van dergelijke sites.
Op donderdag 3 april 2003 22:02 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben zeer tegen dit soort zelfdiagnose-testjes op internet, wie of wat de site dan ook maakt.Een depressie is een dusdanig serieuze aandoening die wmb enkel door een professioneel iemand mag worden gesteld.
Ik ben er dus geen voorstander van om dit soort links hier neer te zetten.Topic gaat dicht derhalve.
Ik had eigenlijk liever gezien dat je je mening gegeven had maar het topic wel gewoon open gelaten had.
Mensen, ik ben dit weekend bijna niet online.
Voor collegamodjes is het handig als je dit topic gebruikt.
En mailen kan naar forum@fok.nl .
quote:vind ik niet echt een leuke opmerking in dit topic: Zelfmoord plegen
Op zondag 6 april 2003 15:32 schreef Uncle_Sam het volgende:
Fileermes!
quote:Hè, wat een nare geesten lopen er toch rond op deze aardkloot.
Op zondag 6 april 2003 15:34 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
vind ik niet echt een leuke opmerking in dit topic: Zelfmoord plegen
quote:ja ik weet t
Op zondag 6 april 2003 15:46 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Hè, wat een nare geesten lopen er toch rond op deze aardkloot.
quote:Inderdaad, en er loopt ook zo'n suffe grappenmaker rond
Op zondag 6 april 2003 15:46 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Hè, wat een nare geesten lopen er toch rond op deze aardkloot.
Samenwonen, maar vriend wil niet. bijvoorbeeld
jezelf gevoel loos voelen, iemand dit dit herkent? kun je hier even kijken. Het is best een heel serieus topic, alleen wat gezeur over en weer
groetjes
Mark
quote:
Op maandag 7 april 2003 16:11 schreef Tr3Mm0r het volgende:
moonie
Net thuis!
FF koken, eten, mijn allerliefste knuffelen en dan zal ik eens naar het een en ander kijken .
quote:
Op maandag 7 april 2003 18:01 schreef Moonah het volgende:[..]
![]()
Net thuis!
FF koken, eten, mijn allerliefste knuffelen en dan zal ik eens naar het een en ander kijken.
quote:Ik ben het met je eens. Betreffende user is vanmiddag al geband en Sphere heeft eea al ge-edit.
Op dinsdag 8 april 2003 12:29 schreef Ilsjuhh het volgende:
de opmerking van Riesz
in het topic Zelfmoord plegen
vind ik niet echt toepasselijk...
quote:Oke dan
Op dinsdag 8 april 2003 16:40 schreef devv05 het volgende:
Waarom... ?mag van mij een slotje op
mag een slotje op
wil je ff een kijkje nemen in dit topic:
wat nu ?
staan een paar hele rare reacties in, nou weet ik dat we niet alles serieus moeten nemen maar dit is wel een serieuze fora, en ik irriteer me dood aan uitspraken als : snij dr keel door enzo... waarom blijven sommige users niet gewoon in al die andere foras waar zulke grappen wel gepast zijn? ofzoiets
nu irriteer ik me zowiezo aan alles maar toch
quote:dat mag natuurlijk ook
Op dinsdag 8 april 2003 21:19 schreef shmoopy het volgende:
Ik kijk even.
quote:thanks shmoop!!
Op dinsdag 8 april 2003 21:26 schreef shmoopy het volgende:
All clear.
quote:Het is juist prettig om op dit soort dingen gewezen te worden, hoor, dus schroom niet.
Op dinsdag 8 april 2003 21:28 schreef racoon2002 het volgende:[..]
thanks shmoop!!
was echt niet zeikerig bedoeld hoor.. maar zoals ik al zei... ik irriteer me er ontzettend aan...
dank voor de snelle reactie btw!
quote:Racoon: Dit topic is hiervoor bedoeld hoor
Op dinsdag 8 april 2003 21:28 schreef racoon2002 het volgende:
was echt niet zeikerig bedoeld hoor..
quote:Nou, bedankt voor je compliment
Op dinsdag 8 april 2003 21:38 schreef racoon2002 het volgende:
mag ik even nog wat zeggen dan
ik vind jullie echt top!!
meen ik echt serieus....
moonah jij ook, je doet het echt perfect hier!! en het lijkt me niet alijd makkelijk om juist in dit forum goed te modereren!!
misschien een klein vraagje maar waar is ripley eigenlijk, want ik zie alleen moonah eigenlijk hier altijd goed werk verrichten en shmoopy ofcourse, maar eigenlijk is dit non of my business
Reacties laten staan gvd, dan moest hij zelf maar niet zo dom zijn om onzin in fotoboek te plakken, zie dat topic.
quote:Je wilde toch niet eens reacties? Je wilde alleen maar laten wat je van het beleid vind. Dus waarom klaag je dat er nu een slotje op zit?
Op woensdag 9 april 2003 12:49 schreef EggsTC het volgende:
Slotje op mijn post, vind niet terecht, je hebt zotezien mijn post niet goed gelezen
quote:
Op woensdag 9 april 2003 12:49 schreef EggsTC het volgende:
Slotje op mijn post, vind niet terecht, je hebt zotezien mijn post niet goed gelezen
quote:ik vind ook voor de verandering dat je gelijk hebt.
Op woensdag 9 april 2003 12:38 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik had jouw al eerder verwacht, in de reeks reacties. Bovendien valt me je post nog mee
die had ik nog
Maar persoonlijke ruzies uitvechten (hij noemt Trents zelf ook al zijn grote vriend) dat doe je niet in het topic van een ander. En al helemaal niet tot drie keer toe.
Dat lijkt me duidelijk en zeer zeker niet overdreven star.
quote:Geen dank hoor
Op dinsdag 8 april 2003 21:46 schreef Moonah het volgende:[..]
Nou, bedankt voor je compliment
(Wolkje ook nog trouwens).
Dreigt uit de hand te lopen en is wel erg off topic
quote:Tnx, ik heb 'm gesloten omdat het onderwerp prima past in een al bestaand topic Bijwerkingen van anti-depressiva
Op woensdag 16 april 2003 10:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kwam jij aan of viel je af door anti-depressiva?Dreigt uit de hand te lopen en is wel erg off topic
Ik dacht: ik edit de offtopic dingetjes even weg (maar bleek eigenlijk geen beginnen aan). Maar jij bent er dus ook, ok
quote:Ben alweer weg, hoor.
Op woensdag 16 april 2003 10:24 schreef Isabeau het volgende:
OwIk dacht: ik edit de offtopic dingetjes even weg (maar bleek eigenlijk geen beginnen aan). Maar jij bent er dus ook, ok
En zie je centrale topic.
quote:Ik ben al onderweg
Op woensdag 16 april 2003 10:25 schreef shmoopy het volgende:Ben alweer weg, hoor.
En zie je centrale topic.
quote:Deze user kan maar niet normaal reageren in Bijna vader
Op woensdag 16 april 2003 14:03 schreef F1908 het volgende:
liktochmebollereet
Je doet het uitstekend bij de Rottige Oom Topic!!
Mijn complimenten!
echt...geen mod kan tegen jou op
zonder jou was fok geen fok
slijmballen...
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 16-04-2003 16:08]
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:54 schreef EggsTC het volgende:
offtopic geouwehoer in mijn topic.Date >> Zij heeft al 2 jaar vriend :-/
Oh en boebiedoe, bedankt voor je complimenten hoor, maar je moet me toch echt niet gaan idealiseren
.
Maar kijk zelf maar even...
Edit: bedankt Yppy
quote:ff keiharde schop terug, deed zeer hoor moonah
Op donderdag 17 april 2003 18:39 schreef Moonah het volgende:
*schop
quote:eigenlijk wou ik even stiekum hallo tegen je zeggen hoor
Op donderdag 17 april 2003 22:32 schreef Moonah het volgende:
Pff, watje.
Kus erop
.
Want ik had hem expres geopend om de lange lijst depri verhalen te doorbreken... in het centrale topic schiet dat niet op. Niet alleen omdat ik een hekel heb aan centraal maar ook zodat anderen het zien, en ik een beetje aandacht krijg .
Iedereen weet immers dat centrale topics nooit gelezen worden behalve door de mensen die er al gepost hebben.
Stond het topic echt zo in de weg?
"Wat doet Moonah nu toch weer met dur lompe poten".
Ga toch gauw naar je geliefde onzin.
quote:heb je wat tegen onzin ofzo?
Op zaterdag 19 april 2003 00:10 schreef Moonah het volgende:
Da-haaag Maanvis.
Mag ik dit gewoon even met Slarioux regelen?
En wil je op een normale toon tegen mij praten?"Wat doet Moonah nu toch weer met dur lompe poten".
Ga toch gauw naar je geliefde onzin.
quote:Vooruit, zondag open ik wel een nieuwe
Op zaterdag 19 april 2003 00:02 schreef Moonah het volgende:
Slarioux, ik snap je wel. Ik zat er ook ff over te dubben.
Ik zal wel eens gaan overleggen wat we met dergelijke topics zullen doen in het vervolg.
Kus dan maar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |