Maar ik zit nu op werk, en het is echt hardstikke irritant, ik wil aan het werk...heb over 2 weken een deadline. Maar ik heb haar de hele tijd in mijn kop. Wat moet ik doen??? Dit is echt kut ...
het lukt niet
quote:En dan heb ik het over het doorwerken heh
Op maandag 31 maart 2003 11:24 schreef Maeksm het volgende:
Dat probeer ik al de hele morgen... tis nu al weer half 12het lukt niet
moraal van dit verhaal: Er gewoon voor uit komen en er niet te moelijk over doen.
Suc6
quote:Ik zie haar donderdag pas
Op maandag 31 maart 2003 11:29 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Vraag haar gewoon mee uit eten
quote:Meteen opbellen!!
Op maandag 31 maart 2003 11:31 schreef Maeksm het volgende:[..]
Ik zie haar donderdag pas
als het lukt is het goed en kan je doorwerken...
mislukt het.. dan veranderd er niets, en kom je nog steeds tot niets
nog 3 dagen en tentamen maken ,.. en hopelijk ben ik dan van mn " probleem" verlost.
quote:Als ik haar telefoonnummer had, dan had ik het ook zeker gedaan, maar die heb ik NOG niet
Op maandag 31 maart 2003 11:32 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:[..]
Meteen opbellen!!
quote:ff iemand op het werk vragen (neem aan dat ze het nummer hebben), of emailtje
Op maandag 31 maart 2003 11:33 schreef Maeksm het volgende:[..]
Als ik haar telefoonnummer had, dan had ik het ook zeker gedaan, maar die heb ik NOG niet
Bedankt voor de reacties, maar ik denk dat ik gewoon maar weer moet proberen met werken...Al snap ik niet hoe dit kan...heb mooiere vriendinnen gehad waarbij ik dit niet had. Ik ken haar alleen van de pauzes en net na werk
quote:Net na het werk >> "Heb je zin om ff ergens wat te drinken, wil jouw wellis beter leren kennen
Op maandag 31 maart 2003 12:44 schreef Maeksm het volgende:
Bahkep nog steeds niets van haar... geen tel. geen msn, geen achternaam
Bedankt voor de reacties, maar ik denk dat ik gewoon maar weer moet proberen met werken...Al snap ik niet hoe dit kan...heb mooiere vriendinnen gehad waarbij ik dit niet had. Ik ken haar alleen van de pauzes en net na werk
quote:Da's wel heel corny hoor. Ik zou het met wat meer humor aanpakken, volgens mij is dan de slaginskans een stuk groter, en zo geef je jezelf niet meteen bloot.
Net na het werk >> "Heb je zin om ff ergens wat te drinken, wil jouw wellis beter leren kennen"
zei
en na de date jij
Ik denk nog steeds aan haar, maar ik heb al wel wat werk kunnen doen. Zit ook de hele tijd te bedenken hoe ik het ga aanpakken.
Nogmaals bedankt voor de tips....ik zal vrijdag wel ff posten hoe het is verlopen
quote:Hahaha, zo ga ik ook altijd... maar dan op deze styling :
Op dinsdag 1 april 2003 11:19 schreef TequiLa het volgende:[..]
Da's wel heel corny hoor. Ik zou het met wat meer humor aanpakken, volgens mij is dan de slaginskans een stuk groter, en zo geef je jezelf niet meteen bloot.
Bijv: "Hey, Er is een heel leuk tentje in .... weet je al dat wij v.d. week daar een keer wat gaan drinken met z'n tweeen? "zei
en na de date jij
Ik : Hoi, ik heb iets besloten....
zij: Ohja? wat dan
ik : wij gaan vrijdag stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |