quote:Sterker: als ze dat letterlijk tegen je zeggen
Op maandag 10 maart 2003 17:07 schreef Takemenow het volgende:[..]
Klopt : sfeer maak je zelf maar kunnen anderen (deels zoals ik al zei) wel enigzins verpesten.
Ik bedoel dus dit he : als ik naar de wc loop moet je je overal langs murwen en dan zie je dr 1 je zo heel verwaand aankijken , dan denk ik van : wat moet jij nou weer , snappie
quote:Dat heb ik (gelukkig) nog nooit meegemaakt , jij wel dan
Op maandag 10 maart 2003 18:20 schreef kamagurka het volgende:[..]
Sterker: als ze dat letterlijk tegen je zeggen
Het kijken word nogal ns gevolgd door de bevestiging in woord.
quote:nee?
Op maandag 10 maart 2003 18:23 schreef Takemenow het volgende:[..]
Dat heb ik (gelukkig) nog nooit meegemaakt , jij wel dan
Nog nooit "Wat KIJK je nou??" naar je geblehred op zo'n manier dat je je nog bijna schuldig gaat voelen, omdat je gore lef had die richting uit te kijken?
quote:O jawel, je spreekt iemand aan omdat je toevallig met iemand lult die zij ook kent. Dan heb ik zeker wel ns botte opmerkingen naar mijn hoofd gekregen. Maar daar kan ik inmiddels redelijk goed mee omgaan.
Op maandag 10 maart 2003 18:23 schreef Takemenow het volgende:[..]
Dat heb ik (gelukkig) nog nooit meegemaakt , jij wel dan
quote:Ik weet nie , ik heb er geen ervaring mee en dat hoop ik wel zo te houden.
Op maandag 10 maart 2003 18:27 schreef kamagurka het volgende:[..]
O jawel, je spreekt iemand aan omdat je toevallig met iemand lult die zij ook kent. Dan heb ik zeker wel ns botte opmerkingen naar mijn hoofd gekregen. Maar daar kan ik inmiddels redelijk goed mee omgaan.
Is dat zo erg dan...?
quote:Neuh
Op maandag 10 maart 2003 18:26 schreef jerney het volgende:[..]
nee?
Nog nooit "Wat KIJK je nou??" naar je geblehred op zo'n manier dat je je nog bijna schuldig gaat voelen, omdat je gore lef had die richting uit te kijken?
quote:lol tegenwoordig hoor ik het ook niet meer hoor, maar toen ik een jaar of 15 was, was dat de trend geloof ik
Op maandag 10 maart 2003 18:29 schreef Takemenow het volgende:[..]
Neuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |