Je wordt oud! 😜quote:Op donderdag 11 april 2024 13:58 schreef Sally het volgende:
ik had overigens verrassend genoeg wél goed, en meer dan normaal, geslapen. Lag er 2 uur eerder in (vooruit, anderhalf uur eerder echt de ogen dicht gedaan), en ik was door de wekker heen geslapen; die hoorde ik pas toen die uit ging na 1,5 uur aan te zijn![]()
Dus. Waar mn vermoeidheid, lichamelijke pijntjes en hoofdpijn vandaan komt...
Je stiefzus is naïef?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:52 schreef TaMieke het volgende:
de vriend van mn stiefzus is echt een flapdrol en iedereen wil er vanaf. Nu hadden ze afgelopen weekend blijkbaar ruzie gehad. Hij wil bij dr weg, zij wil het blijkbaar nog proberen. Geen idee wat er dan nog te proberen valt.
![]()
Mn andere stiefzus had die knakker dus maar vast verwijderd uit alle groepsapps. Dat was niet helemaal de bedoeling
En hoe oud is ze?quote:
Dit lees ik als "soooo...she's single now?"quote:
@TaMieke doe mij ajb het nummer van de stiefzus daar Tegan ook een beetje rondshopt.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
@:gianni61 mag mij ook dmen.
Ehm ja. Jij begon met trouwen voordat ik jou leerde kennenquote:Op donderdag 11 april 2024 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:TaMieke doe mij ajb het nummer van de stiefzus daar Tegan ook een beetje rondshopt.![]()
![]()
Ja, jij wachtte zo lang met in mijn DM te sliden.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm ja. Jij begon met trouwen voordat ik jou leerde kennen.
Gemiste kansquote:Op donderdag 11 april 2024 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, jij wachtte zo lang met in mijn DM te sliden.
He? Wat heeft Tegan ermee te maken? En rondshoppen?quote:Op donderdag 11 april 2024 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:TaMieke doe mij ajb het nummer van de stiefzus daar Tegan ook een beetje rondshopt.![]()
![]()
Context is voor nou niet relevant. Kom maar gewoon door met dat nummer.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
He? Wat heeft Tegan ermee te maken? En rondshoppen?
Welk jaar ben jij getrouwd?quote:Op donderdag 11 april 2024 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, jij wachtte zo lang met in mijn DM te sliden.
Dat zal de leeftijd wel zijnquote:Op donderdag 11 april 2024 19:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
He? Wat heeft Tegan ermee te maken? En rondshoppen?
Sow.quote:
Ik heb betere tijden gekendquote:
Idd...quote:
Die komen er ook weer aanquote:
Hopelijk snelquote:Op donderdag 11 april 2024 22:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die komen er ook weer aan
Grazie millequote:Op vrijdag 12 april 2024 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoop ik ook
Sterkte en een knuffel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |