abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213171354
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 17:11 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Betaal dan in het vervolg in ieder geval vooral met jouw creditcard. Dan is het product verzekerd en heb een drukmiddel als de verkoper zijn verplichten niet nakomt. Dan kun je namelijk dreigen om de betaling terug te laten draaien.
Tot nu toe nooit de behoefte daarvoor gevoeld; bol.com heeft altijd de problemen direct goed opgelost. :)
pi_213171532
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 22:18 schreef roos94 het volgende:

[..]
Niet altijd kun je afterpay gebruiken.
Is waardeloos, bieden geen kopersbescherming zoals Klarna

Ik had een bestelling gedaan bij voordeeldrogist.eu betaald met Riverty. Ik ontving andere producten dan wat ik had besteld. Ik moest desondanks uiteindelijk factuur betalen. Vroeger was AfterPay coulanter.

Zie hier recensies bedrijf, niet normaal: https://nl.trustpilot.com/review/voordeeldrogist.eu
  Miss 200.000.000! donderdag 11 april 2024 @ 17:53:03 #28
367000 roos94
pi_213171830
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 17:28 schreef Mylene het volgende:

[..]
Is waardeloos, bieden geen kopersbescherming zoals Klarna

Ik had een bestelling gedaan bij voordeeldrogist.eu betaald met Riverty. Ik ontving andere producten dan wat ik had besteld. Ik moest desondanks uiteindelijk factuur betalen. Vroeger was AfterPay coulanter.

Zie hier recensies bedrijf, niet normaal: https://nl.trustpilot.com/review/voordeeldrogist.eu
Heb ook nooit een dergelijk iets gebruikt :P
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 april 2024 @ 17:29:47 #29
367000 roos94
pi_213181941
Het dubieuze bedrijf heeft sinds woensdag niet meer op mij en niet meer op bol gereageerd dus dat is alvast top :') en nu lekker het weekend erover heen.
pi_213182049
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 17:29 schreef roos94 het volgende:
Het dubieuze bedrijf heeft sinds woensdag niet meer op mij en niet meer op bol gereageerd dus dat is alvast top :') en nu lekker het weekend erover heen.
waarom bestel je bij dubieuze partijen? dubbeltje op de eerste rij willen zitten?
  Miss 200.000.000! vrijdag 12 april 2024 @ 17:45:52 #31
367000 roos94
pi_213182080
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 17:42 schreef mschol het volgende:

[..]
waarom bestel je bij dubieuze partijen? dubbeltje op de eerste rij willen zitten?
Het is gewoon partner van bol gek hoe weet ik van te voren dat er debielen in dat bedrijf zitten :') ze hebben goede recensies
  Miss 200.000.000! maandag 15 april 2024 @ 15:12:57 #32
367000 roos94
pi_213217607
Nou, het bedrijf reageert op niemand meer (mij niet en bol niet) maar bol zegt dat zij nu zelf de bestelling maar hebben geannuleerd en dat ik dan alsnog binnen 3 dagen mn geld terug krijg.
pi_213219195
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 15:12 schreef roos94 het volgende:
Nou, het bedrijf reageert op niemand meer (mij niet en bol niet) maar bol zegt dat zij nu zelf de bestelling maar hebben geannuleerd en dat ik dan alsnog binnen 3 dagen mn geld terug krijg.
Dat bedoel ik met dat Bol erg zuinig op de goede naam is en het dus naar behoren oplost of op laat lossen. Nooit stress gehad met Bol, eigenlijk gaat het met de meeste Europese bedrijven altijd wel goed.
pi_213226020
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef halfway het volgende:

[..]
Waarom betaal je überhaupt vooruit?
Niet elke partner van Bol.com biedt de mogelijkheid aan om achteraf te betalen.
Dan kun je dus weinig anders.
pi_213226493
Bol.com.

Als je de klantendienst van Bol.com benadert, dan helpen ze je ook wel. Bestel er veel en nooit gedoe gehad.
pi_213226548
volgens mij doet TS het er om.
  Miss 200.000.000! dinsdag 16 april 2024 @ 12:57:48 #37
367000 roos94
pi_213226658
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 12:43 schreef Questular het volgende:
volgens mij doet TS het er om.
Ja duhh
pi_213230943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:39 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dus sowieso geld terug?
Nee, recht op levering van het bestelde product.
  Miss 200.000.000! dinsdag 16 april 2024 @ 20:29:29 #39
367000 roos94
pi_213231260
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 20:07 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Nee, recht op levering van het bestelde product.
Heb mn ¤ terug.
pi_213231358
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:24 schreef ToT het volgende:

[..]
Niet iedereen houdt van schulden. :P
Niet iedereen mag achteraf betalen bedoel je.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_213231496
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 20:38 schreef Chinless het volgende:

[..]
Niet iedereen mag achteraf betalen bedoel je.
Ik wil het absoluut niet eens.
pi_213234427
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 20:38 schreef Chinless het volgende:

[..]
Niet iedereen mag achteraf betalen bedoel je.
Waarom zou je in godsnaam achteraf willen betalen via een firma die als verdienmodel heeft dat mensen het dan alsnog niet kunnen betalen of het domweg vergeten? Je moet echt wel een gaatje in je hoofd hebben om zonder duidelijke reden met een dergelijk bedrijf in zee te gaan. Vergelijkbaar met op vakantie in een taxi gaan zitten waarvan je al kunt vermoeden dat ie je de verkeerde kant uit brengt om nog een keer te kunnen vangen.

Je kan natuurlijk ook even wachten met kopen tot je het wel kunt betalen. Daarnaast kan je bij elke bank wel iets rood staan voor noodgevallen, als je die limiet al gevuld hebt is het enige wat je nog moet kopen een krabbertje om achter je hoofd te krabben.

Domweg niet meer geld uit geven dan je hebt. Zo simpel is het leven.
  woensdag 17 april 2024 @ 09:00:11 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213234456
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 08:57 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Waarom zou je in godsnaam achteraf willen betalen via een firma die als verdienmodel heeft dat mensen het dan alsnog niet kunnen betalen of het domweg vergeten? Je moet echt wel een gaatje in je hoofd hebben om zonder duidelijke reden met een dergelijk bedrijf in zee te gaan. Vergelijkbaar met op vakantie in een taxi gaan zitten waarvan je al kunt vermoeden dat ie je de verkeerde kant uit brengt om nog een keer te kunnen vangen.

Je kan natuurlijk ook even wachten met kopen tot je het wel kunt betalen. Daarnaast kan je bij elke bank wel iets rood staan voor noodgevallen, als je die limiet al gevuld hebt is het enige wat je nog moet kopen een krabbertje om achter je hoofd te krabben.

Domweg niet meer geld uit geven dan je hebt. Zo simpel is het leven.
Achteraf betalen is niet hetzelfde als op afbetaling kopen.

Met achteraf betalen betaal je nadat je het product ontvangen hebt en weet dat je het ook gaat houden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213234470
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Achteraf betalen is niet hetzelfde als op afbetaling kopen.

Met achteraf betalen betaal je nadat je het product ontvangen hebt en weet dat je het ook gaat houden.
Maar ik koop dingen om te houden en niet om terug te sturen hoewel dat een enkele keer wel eens voor komt als een product gewoon niet is wat het beloofd. In dat geval heb je meestal ook binnen een week je geld weer terug.

Als je uitgangspunt is dat je spul gaat terug sturen dan gaat er volgens mij toch ook iets mis.
pi_213234483
Basic tips: Producten van waarde altijd laten bezorgen bij een ophaalpunt.

Als het kan, altijd achteraf betalen.

Lijkt me allemaal best logisch. Het meeste gedoe met bezorgdiensten en webshops zijn ondervangen als je die twee tips volgt.
-nee-
  Miss 200.000.000! woensdag 17 april 2024 @ 09:06:51 #46
367000 roos94
pi_213234519
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:04 schreef Marsenal het volgende:
Basic tips: Producten van waarde altijd laten bezorgen bij een ophaalpunt.


Dit was in 1e instantie een Budbee pakket, die dus in zo'n budbee kluis bij de plaatselijke supermarkt geleverd zou worden.

Maar ik werd opgebeld met de mededeling dat de tablet (11 inch) niet in het koeriersbusje paste, en daarna kreeg ik van iemand anders te horen dat de tablet niet in een Budbee kluisje past. ^O^

pi_213234582
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:06 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dit was in 1e instantie een Budbee pakket, die dus in zo'n budbee kluis bij de plaatselijke supermarkt geleverd zou worden.

Maar ik werd opgebeld met de mededeling dat de tablet (11 inch) niet in het koeriersbusje paste, en daarna kreeg ik van iemand anders te horen dat de tablet niet in een Budbee kluisje past. ^O^

[ afbeelding ]
Jezus. Wat een gezeik. Klopt ook geen kloot van dus. Of je moet per ongeluk een 50 inch tablet besteld hebben.
-nee-
  Miss 200.000.000! woensdag 17 april 2024 @ 09:17:52 #48
367000 roos94
pi_213234606
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:15 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Jezus. Wat een gezeik. Klopt ook geen kloot van dus. Of je moet per ongeluk een 50 inch tablet besteld hebben.
Ik heb hem dus geannuleerd. Als het met zoveel gedonder gaat dan stik er maar in. Heb ook nog 3 dagen thuis zitten wachten op de bezorger die niet kwam.

Inmiddels een andere tablet gekocht bij bol zelf, had het 19.00 avond besteld en volgende ochtend 12.00 ontvangen :)
  woensdag 17 april 2024 @ 09:18:51 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213234613
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:03 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Maar ik koop dingen om te houden en niet om terug te sturen hoewel dat een enkele keer wel eens voor komt als een product gewoon niet is wat het beloofd. In dat geval heb je meestal ook binnen een week je geld weer terug.

Als je uitgangspunt is dat je spul gaat terug sturen dan gaat er volgens mij toch ook iets mis.
Het punt in dit topic is: product besteld, niet ontvangen, al wel betaald, lukt het wel om het betaalde geld terug te krijgen?

Het probleem van ‘krijg ik mijn geld wel terug’ is er niet als je pas betaalt na ontvangst.

Dat hele ‘je moet wachten met kopen tot je het kunt betalen’ is dus helemaal niet aan de orde.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213234646
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:03 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Maar ik koop dingen om te houden en niet om terug te sturen hoewel dat een enkele keer wel eens voor komt als een product gewoon niet is wat het beloofd. In dat geval heb je meestal ook binnen een week je geld weer terug.

Als je uitgangspunt is dat je spul gaat terug sturen dan gaat er volgens mij toch ook iets mis.
Mijn uitgangspunt is gewoon: ik betaal pas voor iets als ik het in mijn handen heb. Lijkt me een volkomen normaal, zeer te rechtvaardigen uitgangspunt.

Terugsturen doe ik alleen bij defecte zaken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')