Tot nu toe nooit de behoefte daarvoor gevoeld; bol.com heeft altijd de problemen direct goed opgelost.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Betaal dan in het vervolg in ieder geval vooral met jouw creditcard. Dan is het product verzekerd en heb een drukmiddel als de verkoper zijn verplichten niet nakomt. Dan kun je namelijk dreigen om de betaling terug te laten draaien.
Is waardeloos, bieden geen kopersbescherming zoals Klarnaquote:Op woensdag 10 april 2024 22:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niet altijd kun je afterpay gebruiken.
Heb ook nooit een dergelijk iets gebruiktquote:Op donderdag 11 april 2024 17:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Is waardeloos, bieden geen kopersbescherming zoals Klarna
Ik had een bestelling gedaan bij voordeeldrogist.eu betaald met Riverty. Ik ontving andere producten dan wat ik had besteld. Ik moest desondanks uiteindelijk factuur betalen. Vroeger was AfterPay coulanter.
Zie hier recensies bedrijf, niet normaal: https://nl.trustpilot.com/review/voordeeldrogist.eu
waarom bestel je bij dubieuze partijen? dubbeltje op de eerste rij willen zitten?quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:29 schreef roos94 het volgende:
Het dubieuze bedrijf heeft sinds woensdag niet meer op mij en niet meer op bol gereageerd dus dat is alvast topen nu lekker het weekend erover heen.
Het is gewoon partner van bol gek hoe weet ik van te voren dat er debielen in dat bedrijf zittenquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom bestel je bij dubieuze partijen? dubbeltje op de eerste rij willen zitten?
Dat bedoel ik met dat Bol erg zuinig op de goede naam is en het dus naar behoren oplost of op laat lossen. Nooit stress gehad met Bol, eigenlijk gaat het met de meeste Europese bedrijven altijd wel goed.quote:Op maandag 15 april 2024 15:12 schreef roos94 het volgende:
Nou, het bedrijf reageert op niemand meer (mij niet en bol niet) maar bol zegt dat zij nu zelf de bestelling maar hebben geannuleerd en dat ik dan alsnog binnen 3 dagen mn geld terug krijg.
Niet elke partner van Bol.com biedt de mogelijkheid aan om achteraf te betalen.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef halfway het volgende:
[..]
Waarom betaal je überhaupt vooruit?
Heb mn ¤ terug.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:07 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Nee, recht op levering van het bestelde product.
Niet iedereen mag achteraf betalen bedoel je.quote:
Ik wil het absoluut niet eens.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Niet iedereen mag achteraf betalen bedoel je.
Waarom zou je in godsnaam achteraf willen betalen via een firma die als verdienmodel heeft dat mensen het dan alsnog niet kunnen betalen of het domweg vergeten? Je moet echt wel een gaatje in je hoofd hebben om zonder duidelijke reden met een dergelijk bedrijf in zee te gaan. Vergelijkbaar met op vakantie in een taxi gaan zitten waarvan je al kunt vermoeden dat ie je de verkeerde kant uit brengt om nog een keer te kunnen vangen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Niet iedereen mag achteraf betalen bedoel je.
Achteraf betalen is niet hetzelfde als op afbetaling kopen.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:57 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam achteraf willen betalen via een firma die als verdienmodel heeft dat mensen het dan alsnog niet kunnen betalen of het domweg vergeten? Je moet echt wel een gaatje in je hoofd hebben om zonder duidelijke reden met een dergelijk bedrijf in zee te gaan. Vergelijkbaar met op vakantie in een taxi gaan zitten waarvan je al kunt vermoeden dat ie je de verkeerde kant uit brengt om nog een keer te kunnen vangen.
Je kan natuurlijk ook even wachten met kopen tot je het wel kunt betalen. Daarnaast kan je bij elke bank wel iets rood staan voor noodgevallen, als je die limiet al gevuld hebt is het enige wat je nog moet kopen een krabbertje om achter je hoofd te krabben.
Domweg niet meer geld uit geven dan je hebt. Zo simpel is het leven.
Maar ik koop dingen om te houden en niet om terug te sturen hoewel dat een enkele keer wel eens voor komt als een product gewoon niet is wat het beloofd. In dat geval heb je meestal ook binnen een week je geld weer terug.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Achteraf betalen is niet hetzelfde als op afbetaling kopen.
Met achteraf betalen betaal je nadat je het product ontvangen hebt en weet dat je het ook gaat houden.
Dit was in 1e instantie een Budbee pakket, die dus in zo'n budbee kluis bij de plaatselijke supermarkt geleverd zou worden.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:04 schreef Marsenal het volgende:
Basic tips: Producten van waarde altijd laten bezorgen bij een ophaalpunt.
Jezus. Wat een gezeik. Klopt ook geen kloot van dus. Of je moet per ongeluk een 50 inch tablet besteld hebben.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit was in 1e instantie een Budbee pakket, die dus in zo'n budbee kluis bij de plaatselijke supermarkt geleverd zou worden.
Maar ik werd opgebeld met de mededeling dat de tablet (11 inch) niet in het koeriersbusje paste, en daarna kreeg ik van iemand anders te horen dat de tablet niet in een Budbee kluisje past.
[ afbeelding ]
Ik heb hem dus geannuleerd. Als het met zoveel gedonder gaat dan stik er maar in. Heb ook nog 3 dagen thuis zitten wachten op de bezorger die niet kwam.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jezus. Wat een gezeik. Klopt ook geen kloot van dus. Of je moet per ongeluk een 50 inch tablet besteld hebben.
Het punt in dit topic is: product besteld, niet ontvangen, al wel betaald, lukt het wel om het betaalde geld terug te krijgen?quote:Op woensdag 17 april 2024 09:03 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Maar ik koop dingen om te houden en niet om terug te sturen hoewel dat een enkele keer wel eens voor komt als een product gewoon niet is wat het beloofd. In dat geval heb je meestal ook binnen een week je geld weer terug.
Als je uitgangspunt is dat je spul gaat terug sturen dan gaat er volgens mij toch ook iets mis.
Mijn uitgangspunt is gewoon: ik betaal pas voor iets als ik het in mijn handen heb. Lijkt me een volkomen normaal, zeer te rechtvaardigen uitgangspunt.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:03 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Maar ik koop dingen om te houden en niet om terug te sturen hoewel dat een enkele keer wel eens voor komt als een product gewoon niet is wat het beloofd. In dat geval heb je meestal ook binnen een week je geld weer terug.
Als je uitgangspunt is dat je spul gaat terug sturen dan gaat er volgens mij toch ook iets mis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |