abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! woensdag 10 april 2024 @ 18:27:00 #1
367000 roos94
pi_213161654
Ik heb bij een partner via bol.com een tablet besteld.

Na een ongelooflijk hoop fouten bij deze partner over welbetreft 1 artikel, en uitermate onprofessioneel te woord te zijn gestaan, door waarschijnlijk een kind(!), heb ik besloten het artikel op retour te zetten.

Ik heb het artikel nooit ontvangen, hij ligt nog steeds ergens in een distributiecentrum (waarschijnlijk) en als ik 3 medewerkers bel krijg ik 3 verschillende bizarre verhalen waarom dat zo gebeurd is. Dus dat is top.

Heb nu dus bij bol geannuleerd en het artikel moet terug naar dat dubieuze partnerbedrijf. Ik heb er eigenlijk een slecht gevoel over. Als dat pakket nooit aankomt oid of is beschadigd of wat dan ook, kan ik op enige manier aansprakelijk worden gesteld of krijg ik sowieso 100% mijn geld terug?
pi_213161773
Zij zijn verantwoordelijk voor levering. Als het kennelijk aantoonbaar op een distributiecentrum ligt, is er niet geleverd.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Miss 200.000.000! woensdag 10 april 2024 @ 18:39:21 #3
367000 roos94
pi_213161789
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:38 schreef baskick het volgende:
Zij zijn verantwoordelijk voor levering. Als het kennelijk aantoonbaar op een distributiecentrum ligt, is er niet geleverd.
Dus sowieso geld terug?
pi_213161834
Je bent weer lekker bezig.
pi_213162209
Ik las ff dat je ruzie had omdat je partner bij BOL had besteld...

Toch heeft BOL een uitstekende klantenservice die serieus meer voor jouw belangen op komt dan die van de verkoper dus zal het wel goed komen.
pi_213163244
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:39 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dus sowieso geld terug?
Waarom betaal je überhaupt vooruit?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_213163315
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 19:08 schreef qajariaq het volgende:
Ik las ff dat je ruzie had omdat je partner bij BOL had besteld...

Toch heeft BOL een uitstekende klantenservice die serieus meer voor jouw belangen op komt dan die van de verkoper dus zal het wel goed komen.
Ik heb een paar keer problemen gehad met een leverancier daar (bestelling maar deels geleverd, en gedoe over garantie), maar bol.com heeft het elke keer echt direct opgelost.
Topbedrijf! ^O^
pi_213163339
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef halfway het volgende:

[..]
Waarom betaal je überhaupt vooruit?
Niet iedereen houdt van schulden. :P
  woensdag 10 april 2024 @ 20:36:44 #9
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_213163526
Sowieso alle communicatie en betaalverkeer via BOL houden om jezelf te beschermen tegen oplichters.
pi_213163716
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:24 schreef ToT het volgende:

[..]
Niet iedereen houdt van schulden. :P
Wat een gelul, ik betaal op tijd maar alleen als de spullen bezorgd zijn.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_213163893
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:49 schreef halfway het volgende:

[..]
Wat een gelul, ik betaal op tijd maar alleen als de spullen bezorgd zijn.
Ik zou niet weten waarom je die extra moeite zou doen.
  Moderator woensdag 10 april 2024 @ 21:05:45 #12
18653 crew  D.
pi_213163981
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:49 schreef halfway het volgende:

[..]
Wat een gelul, ik betaal op tijd maar alleen als de spullen bezorgd zijn.
Precies de reden waarom ik graag bij BOL koop :Y

Zodra ik iets ontvang naar tevredenheid betaal ik, en anders niet.
Geen gedoe met geld terug e.d.
  woensdag 10 april 2024 @ 21:39:23 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213164514
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:00 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik zou niet weten waarom je die extra moeite zou doen.
Waarom is dat extra moeite?
The love you take is equal to the love you make.
pi_213164532
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Waarom is dat extra moeite?
Veel makkelijker om het gelijk tijdens de bestelling te doen.
Geen rompslomp, je hoeft er niet alsnog aan te denken, niet opnieuw inloggen en die zooi regelen enzo.

Of is het een kwestie van een instelling dat het automatisch overgeboekt wordt zodra je het in huis hebt gekregen?
  woensdag 10 april 2024 @ 21:49:55 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213164688
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Veel makkelijker om het gelijk tijdens de bestelling te doen.
Geen rompslomp, je hoeft er niet alsnog aan te denken, niet opnieuw inloggen en die zooi regelen enzo.

Of is het een kwestie van een instelling dat het automatisch overgeboekt wordt zodra je het in huis hebt gekregen?
Je krijgt, zodra het product verstuurd is, een mailtje ‘u kunt nu betalen’ met linkje naar je account. Klik klik klaar.

En als je dat mailtje vergeet, sturen ze vast nog een herinnering.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213164691
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Veel makkelijker om het gelijk tijdens de bestelling te doen.
Geen rompslomp, je hoeft er niet alsnog aan te denken, niet opnieuw inloggen en die zooi regelen enzo.

Of is het een kwestie van een instelling dat het automatisch overgeboekt wordt zodra je het in huis hebt gekregen?
Je hoeft niet achter "verdwenen" pakketjes aan. Daar heb je die GRATIS betaaldienst voor.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_213164762
Inmiddels al kwijtgescholden.

WGR / Ali vs Dhl vs klarna
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_213164774
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je krijgt, zodra het product verstuurd is, een mailtje ‘u kunt nu betalen’ met linkje naar je account. Klik klik klaar.

En als je dat mailtje vergeet, sturen ze vast nog een herinnering.
Te veel gedoe, iDeal is bij mij al standaard aangevinkt als ik iets bestel, ff mobieltje voor het scherm houden en klaar.
pi_213164781
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:49 schreef halfway het volgende:

[..]
Je hoeft niet achter "verdwenen" pakketjes aan. Daar heb je die GRATIS betaaldienst voor.
1 mailtje is voor mij in het algemeen wel genoeg: "Hee, ik heb het niet ontvangen, whaddup bro?"
  woensdag 10 april 2024 @ 22:08:41 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213164924
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:56 schreef ToT het volgende:

[..]
Te veel gedoe, iDeal is bij mij al standaard aangevinkt als ik iets bestel, ff mobieltje voor het scherm houden en klaar.
Als je dat al gedoe vindt. Deze post intikken is al meer ‘gedoe’. :')
The love you take is equal to the love you make.
  Miss 200.000.000! woensdag 10 april 2024 @ 22:18:49 #21
367000 roos94
pi_213165053
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef halfway het volgende:

[..]
Waarom betaal je überhaupt vooruit?
Niet altijd kun je afterpay gebruiken.
pi_213171216
Sommige mensen worden van dommigheid slim :+
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_213171322
Je kunt een artikel dat nog niet aan jou geleverd is niet op retour zetten. Bedoel je dat je de bestelling hebt geannuleerd?
  Miss 200.000.000! donderdag 11 april 2024 @ 17:10:08 #24
367000 roos94
pi_213171325
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 17:09 schreef Jaeger85 het volgende:
Je kunt een artikel dat nog niet aan jou geleverd is niet op retour zetten. Bedoel je dat je de bestelling hebt geannuleerd?
Klopt. Budbee noemde het gewoon retourneren.
pi_213171336
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:56 schreef ToT het volgende:

[..]
Te veel gedoe, iDeal is bij mij al standaard aangevinkt als ik iets bestel, ff mobieltje voor het scherm houden en klaar.
Betaal dan in het vervolg in ieder geval vooral met jouw creditcard. Dan is het product verzekerd en heb een drukmiddel als de verkoper zijn verplichten niet nakomt. Dan kun je namelijk dreigen om de betaling terug te laten draaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')