Ja, maar dat was GLS. NOg een tandje erger, want bij terugzending moet je naar vage Turkse belwinkels om je pakket af te geven. 95% kans dat ie kwijt raakt, en wat denk je? ja hoor...............quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:25 schreef halfway het volgende:
Pakketje van Ali is kwijt gemaakt door Dhl.
Dhl verwijst naar verkoper en verkoper verwijst naar Dhl.
Verkoper is verantwoordelijk maar neemt die niet.
Ik zit met de rekening, klarna komt nu tussenbeide om het uit te zoeken.
Het vertrouwen in Dhl en Ali is helemaal weg.
Iemand vergelijkbare ervaringen?
Het gaat om specifiek producten (hardware modelbouw)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:53 schreef Geitenkamp het volgende:
Gister nog op het nieuws, kleding die na 1x wassen al weggegooid kon worden
Verder verkopen ze spullen die in de fik vliegen, ondeugdelijk zijn of waar de verf kankerverwekkende stoffen van bevat
Top winkel om spullen te kopen
Misschien niet, maar dat is wat anders dan ze vertrouwen. Je weet dat je daar kwalitatief slechte troep koopt met soms zeer lange levertijden, waarbij er een risico is dat het nooit aan komt.quote:
Klopt echter het probleem ligt bij Dhl, die is aan de deur geweest(camera) en heeft het vervolgens naar een afhaalpunt gebracht. Daar is het schijnbaar zoekgeraakt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Misschien niet, maar dat is wat anders dan ze vertrouwen. Je weet dat je daar kwalitatief slechte troep koopt met soms zeer lange levertijden, waarbij er een risico is dat het nooit aan komt.
Dat afhaalpunt even vragen om in elk hoekje te kijken, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:03 schreef halfway het volgende:
[..]
Klopt echter het probleem ligt bij Dhl, die is aan de deur geweest(camera) en heeft het vervolgens naar een afhaalpunt gebracht. Daar is het schijnbaar zoekgeraakt.
Het irriteert mij dat niemand zijn verantwoordelijk neemt.
Die keuze kun je bij Ali niet maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:14 schreef Vincent_student het volgende:
Als de bezorgdienst niet functioneert, want dat is gewoon zo, in het algemeen, dan snap ik de reactie van de verkoper ook wel. Maar dan denk ik ook, kies een andere bezorgdienst.
Niet om te discrimineren maar de beste man spreekt zijn talen niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat afhaalpunt even vragen om in elk hoekje te kijken, zou ik zeggen.
Wat is het adres van dat afhaalpunt?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:31 schreef halfway het volgende:
[..]
Niet om te discrimineren maar de beste man spreekt zijn talen niet.
Als je het morgen in huis hebt was het geen dropshipper.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:19 schreef benhorse het volgende:
Beter eurootjes meer betalen via bolcom via zo'n dropshipper en gelijk morgen in huis zonder Chinees gezeik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |