Vandaag weer een pakketje niet ontvangen.
![DHL1.jpg]()
Ik in de brievenbus kijken, nada, noppes. Ach ja, DHL, dezelfde DHL die alle pakketten in de hal van het flatgebouw flikkert, of ergens andere bezorgt en geen briefje achterlaat. Dus ik naar de site van DHL. Geen mail-adres. Wel weer zo'n chat-ding die je helemaal niet helpt, waardoor je nog kwader wordt. Er is wel een telefoonnummer, maar die mensen werken op zaterdag niet. Ok. En dan staat er ook nog "We horen graag hoe je onze....", maar dat is in de mail helemaal nergens terug te vinden.
Toen ben ik op internet eens gaan kijken wat anderen van DHL vinden. Wauw, wat doet bedrijf het ontiegelijk slecht. Ik vind het onbegrijpelijk dat ze dit zichzelf aandoen.
Ik kies nu een andere strategie, ik ga de hoogste baas aanschrijven of hij wel weet wat er aan de hand is. Dat is ene meneer Van Benten, die is CEO van DHL Nederland en Benelux. Die ga ik dus een mail sturen. Ik heb zijn mail-adres opgezocht, maar je krijgt alleen Wouter******@dhl.com. Dus dat wordt proberen, trial and error.
Iemand nog aanvullingen? (ps. we houden het wel netjes)
![dhl2.jpg]()
Het zijn twee boeken die ik besteld hij bij een winkel die handelt in tweedehands boeken. Eén daarvan is een boek waar ik al jaaaaarreeen naar op zoek was en plotseling was hij daar. Gelijk gekocht. Die ander kan ik nog wel missen, maar die ene ga ik waarschijnlijk niet meer te pakken krijgen. Veel geld was het niet, 25 euro bij elkaar, maar toch...