Dus sowieso geld terug?quote:Op woensdag 10 april 2024 18:38 schreef baskick het volgende:
Zij zijn verantwoordelijk voor levering. Als het kennelijk aantoonbaar op een distributiecentrum ligt, is er niet geleverd.
Ik heb een paar keer problemen gehad met een leverancier daar (bestelling maar deels geleverd, en gedoe over garantie), maar bol.com heeft het elke keer echt direct opgelost.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:08 schreef qajariaq het volgende:
Ik las ff dat je ruzie had omdat je partner bij BOL had besteld...
Toch heeft BOL een uitstekende klantenservice die serieus meer voor jouw belangen op komt dan die van de verkoper dus zal het wel goed komen.
Niet iedereen houdt van schulden.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef halfway het volgende:
[..]
Waarom betaal je überhaupt vooruit?
Wat een gelul, ik betaal op tijd maar alleen als de spullen bezorgd zijn.quote:
Ik zou niet weten waarom je die extra moeite zou doen.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:49 schreef halfway het volgende:
[..]
Wat een gelul, ik betaal op tijd maar alleen als de spullen bezorgd zijn.
Precies de reden waarom ik graag bij BOL koopquote:Op woensdag 10 april 2024 20:49 schreef halfway het volgende:
[..]
Wat een gelul, ik betaal op tijd maar alleen als de spullen bezorgd zijn.
Waarom is dat extra moeite?quote:Op woensdag 10 april 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je die extra moeite zou doen.
Veel makkelijker om het gelijk tijdens de bestelling te doen.quote:
Je krijgt, zodra het product verstuurd is, een mailtje ‘u kunt nu betalen’ met linkje naar je account. Klik klik klaar.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel makkelijker om het gelijk tijdens de bestelling te doen.
Geen rompslomp, je hoeft er niet alsnog aan te denken, niet opnieuw inloggen en die zooi regelen enzo.
Of is het een kwestie van een instelling dat het automatisch overgeboekt wordt zodra je het in huis hebt gekregen?
Je hoeft niet achter "verdwenen" pakketjes aan. Daar heb je die GRATIS betaaldienst voor.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel makkelijker om het gelijk tijdens de bestelling te doen.
Geen rompslomp, je hoeft er niet alsnog aan te denken, niet opnieuw inloggen en die zooi regelen enzo.
Of is het een kwestie van een instelling dat het automatisch overgeboekt wordt zodra je het in huis hebt gekregen?
Te veel gedoe, iDeal is bij mij al standaard aangevinkt als ik iets bestel, ff mobieltje voor het scherm houden en klaar.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je krijgt, zodra het product verstuurd is, een mailtje ‘u kunt nu betalen’ met linkje naar je account. Klik klik klaar.
En als je dat mailtje vergeet, sturen ze vast nog een herinnering.
1 mailtje is voor mij in het algemeen wel genoeg: "Hee, ik heb het niet ontvangen, whaddup bro?"quote:Op woensdag 10 april 2024 21:49 schreef halfway het volgende:
[..]
Je hoeft niet achter "verdwenen" pakketjes aan. Daar heb je die GRATIS betaaldienst voor.
Als je dat al gedoe vindt. Deze post intikken is al meer ‘gedoe’.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Te veel gedoe, iDeal is bij mij al standaard aangevinkt als ik iets bestel, ff mobieltje voor het scherm houden en klaar.
Niet altijd kun je afterpay gebruiken.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef halfway het volgende:
[..]
Waarom betaal je überhaupt vooruit?
Klopt. Budbee noemde het gewoon retourneren.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:09 schreef Jaeger85 het volgende:
Je kunt een artikel dat nog niet aan jou geleverd is niet op retour zetten. Bedoel je dat je de bestelling hebt geannuleerd?
Betaal dan in het vervolg in ieder geval vooral met jouw creditcard. Dan is het product verzekerd en heb een drukmiddel als de verkoper zijn verplichten niet nakomt. Dan kun je namelijk dreigen om de betaling terug te laten draaien.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Te veel gedoe, iDeal is bij mij al standaard aangevinkt als ik iets bestel, ff mobieltje voor het scherm houden en klaar.
Tot nu toe nooit de behoefte daarvoor gevoeld; bol.com heeft altijd de problemen direct goed opgelost.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Betaal dan in het vervolg in ieder geval vooral met jouw creditcard. Dan is het product verzekerd en heb een drukmiddel als de verkoper zijn verplichten niet nakomt. Dan kun je namelijk dreigen om de betaling terug te laten draaien.
Is waardeloos, bieden geen kopersbescherming zoals Klarnaquote:Op woensdag 10 april 2024 22:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niet altijd kun je afterpay gebruiken.
Heb ook nooit een dergelijk iets gebruiktquote:Op donderdag 11 april 2024 17:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Is waardeloos, bieden geen kopersbescherming zoals Klarna
Ik had een bestelling gedaan bij voordeeldrogist.eu betaald met Riverty. Ik ontving andere producten dan wat ik had besteld. Ik moest desondanks uiteindelijk factuur betalen. Vroeger was AfterPay coulanter.
Zie hier recensies bedrijf, niet normaal: https://nl.trustpilot.com/review/voordeeldrogist.eu
waarom bestel je bij dubieuze partijen? dubbeltje op de eerste rij willen zitten?quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:29 schreef roos94 het volgende:
Het dubieuze bedrijf heeft sinds woensdag niet meer op mij en niet meer op bol gereageerd dus dat is alvast topen nu lekker het weekend erover heen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |