Nou nee trekt me nietquote:Op woensdag 10 april 2024 18:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook, nooit van gehoord!
Keer proberen dus
Teveel water erbij gedaan, denk ik, worden meer gekookt nuquote:Op woensdag 10 april 2024 17:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ballen gehakt zien er ook niet appetijtelijk uit
wel de nasi he hahaquote:
Krieken saus wordt vaak met vleesgerechten gecombineerdquote:Op woensdag 10 april 2024 18:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook, nooit van gehoord!
Keer proberen dus
met bakken ging het al fout vuur had toen wel wat hoger gemogen dan even bruin bakken afblussen met wat water en dan gaar sudderen en idd niet koken wat hij net deedquote:Op woensdag 10 april 2024 18:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Teveel water erbij gedaan, denk ik, worden meer gekookt nu
Ja iddquote:Op woensdag 10 april 2024 18:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Teveel water erbij gedaan, denk ik, worden meer gekookt nu
nou best ver nog hoorquote:
Heb je het recept of is daar een apart topic voor?quote:Op woensdag 10 april 2024 18:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja vandaag gemaakt alleen met kip inplaats speklappen
misschien wel vergelijkbaar met de cranberry compote hier in Nederlandquote:Op woensdag 10 april 2024 18:07 schreef KangaP het volgende:
[..]
Krieken saus wordt vaak met vleesgerechten gecombineerd
Ik vind het ook wat apartquote:Op woensdag 10 april 2024 18:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Witte ballen en rode kriekskesDeze sla ik over...
Wat zijn krieken?? Lijkt of ik gestoofde peertjes zie maar zal wel niet.....duurt uren voor die rood worden....quote:Op woensdag 10 april 2024 17:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gehaktbrood heb ik als belg van gehoord, fricandon niet. Zal streekgebonden zijn.
Soort zure kersen heb ik begrepenquote:Op woensdag 10 april 2024 18:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat zijn krieken?? Lijkt of ik gestoofde peertjes zie maar zal wel niet.....duurt uren voor die rood worden....
alla Randy stylequote:Op woensdag 10 april 2024 18:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja vandaag gemaakt alleen met kip inplaats speklappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |