Thnx.quote:
Daar gaat hij gehaktbrood van maken. Fricandon heet dat in het Belgischquote:Op woensdag 10 april 2024 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zal wel een echt Belgisch recept zijn, ik heb er nooit van gehoord, hij noemt die gehaktballen ook anders, frikandol ofzo![]()
oké, ben wel heel benieuwdquote:Op woensdag 10 april 2024 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar gaat hij gehaktbrood van maken. Fricandon heet dat in het Belgisch
Lijkt me niks....quote:Op woensdag 10 april 2024 17:48 schreef spapaars het volgende:
Voor 4 personen
kalfsgehakt
500 g
sjalot (gesnipperd)
1
ei
1
paneermeel
2 el
olijfolie
1 el
peper
zout
krieken
1 pot
vanillepuddingpoeder
1 el
Gehaktbrood is best machtigquote:Op woensdag 10 april 2024 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar is dat wel een volwaardige avondmaaltijd? ziet er voor mij meer uit als een voorgerecht
Gehaktbrood heb ik als belg van gehoord, fricandon niet. Zal streekgebonden zijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar gaat hij gehaktbrood van maken. Fricandon heet dat in het Belgisch
Geen budget meerquote:Op woensdag 10 april 2024 17:56 schreef Jockari het volgende:
Kunnen ze deze dagen 's avonds geen sjieke maaltijd krijgen voor hun laatste dagen ? Er zullen toch ook wel deftige restaurants zijn in Amsterdam ?
Heb eens heel lekkere vis gegeten in een "brasserie" in Amsterdam. Restaurantwaardig (en ik en mevr. Jockari gaan toch regelmatig deftig eten).
Wel.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:56 schreef Jockari het volgende:
Kunnen ze deze dagen 's avonds geen sjieke maaltijd krijgen voor hun laatste dagen ? Er zullen toch ook wel deftige restaurants zijn in Amsterdam ?
Heb eens heel lekkere vis gegeten in een "brasserie" in Amsterdam. Restaurantwaardig (en ik en mevr. Jockari gaan toch regelmatig deftig eten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |