Jimmy was ook letterlijk een valse nicht.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
Jammer dat Jimmy eruit is.
Hij was de enige van deze laatste 4 die over waren die in ieder geval nog een beetje bezig was met de kijkers. Om een beetje de streamers iets van vermaak te geven. Deze 3 liggen de hele middag in de zon met de ogen dicht.
Het is dat de freezes er waren, daarmee hebben ze nog een beetje bewogen.
Glenn heeft Ashley gebruikt om haar fans te plezieren.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:19 schreef jooba het volgende:
Glenn heeft echt een mooie vrouw amai. Als je haar vergelijkt met Ashley...
Rebecca heeft ook een paar neppe dingen maar wauw da's andere koek.
Ja, mooie meid he...Niks geen nep..Geen dikke lippen en dikke tetters.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:04 schreef mario390 het volgende:
dat freeze nu met alices mom gekijkt ,leuke mom
geen wonder dat alice zo mooi is
zou kunnen dat zij jonger is dann ik
ik hadde bang dat alice achter ins water
vallt
aannamequote:Op woensdag 10 april 2024 17:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Glenn heeft Ashley gebruikt om haar fans te plezieren.
Die zit daar al vanaf het begin het spel tactisch te spelen.
Slim, maar niet mijn ding.
En als je op een kriek met pit bijt is het een "krak"quote:Op woensdag 10 april 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
De kers is een populaire vrucht: ze is klein, bolvormig en bevat meestal een pit. Technisch is het een steenvrucht. De kriek is een variant, deze is een zure kers. Alle krieken zijn dus per definitie kersen, maar niet alle kersen zijn ook krieken.
Heb jij ook Googlequote:Op woensdag 10 april 2024 17:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als je op een kriek met pit bijt is het een "krak"
Zo leer je nog wat hier, ik had nog nooit van een kriek gehoordquote:Op woensdag 10 april 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
De kers is een populaire vrucht: ze is klein, bolvormig en bevat meestal een pit. Technisch is het een steenvrucht. De kriek is een variant, deze is een zure kers. Alle krieken zijn dus per definitie kersen, maar niet alle kersen zijn ook krieken.
Big Brother wilde haar er gewoon uit hebben anders hadden ze haar niet met twee genomineerd maar met drie en dan had ze er dus nooit uitgegaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een aanname. Niet gek dat je er uitgaat als je zoveel tegenstanders hebt. Zowel Tom als Ashley zijn er volgens mij gewoon uitgestemd omdat de tegenstanders massaal op de andere kandidaat (Randy) gingen stemmen.
quote:Op woensdag 10 april 2024 17:31 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Big Brother wilde haar er gewoon uit hebben anders hadden ze haar niet met twee genomineerd maar met drie en dan had ze er dus nooit uitgegaan.
Kriek snapte ik nog wel, van het kriekbier, maar fricandon moest ik ook opzoeken, juist icm die kersenquote:
Nee, wel het krieken van de dagquote:Op woensdag 10 april 2024 17:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zo leer je nog wat hier, ik had nog nooit van een kriek gehoord
Als Betuwse uiteraard wel. Wordt hier ook gebruikt. Krieken zijn als meikersen. Iets zuurder.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zo leer je nog wat hier, ik had nog nooit van een kriek gehoord
Zou goed kunnen, maar het heeft niets te maken dat 'fans' 300 keer gestemd hebben. Gewoon manipulatie. Dat doet BB constant, ook met de spellen. Ze weten wie waar goed in is, dus zo kunnen ze het verloop van het programma (deels) sturen.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:31 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Big Brother wilde haar er gewoon uit hebben anders hadden ze haar niet met twee genomineerd maar met drie en dan had ze er dus nooit uitgegaan.
Wat gaan ze eten? En van wie is het afkomstig?quote:
Iets van kriek en gehaktballen.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gaan ze eten? En van wie is het afkomstig?
Van koning naar keukenprinsquote:Op woensdag 10 april 2024 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch leuk, Glenn zijn lievelingsgerecht te zien maken, wat hij nog nooit gedaan heeft. Dat vind ik dan wel weer leuke streams
Zal wel een echt Belgisch recept zijn, ik heb er nooit van gehoord, hij noemt die gehaktballen ook anders, frikandol ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |