quote:
quote:# Seizoen | Ronde Dp. Wedstrijden Ø Dp.
1 1999/2000 | 32. Ronde 47 9 5.2222
2 2006/2007 | 4. Ronde 50 10 5.0000
3 2015/2016 | 28. Ronde 43 9 4.7778
4 2011/2012 | 9. Ronde 43 9 4.7778
5 2023/2024 | 34. Ronde 33 7 4.7143
6 2012/2013 | 17. Ronde 33 7 4.7143
7 2019/2020 | 25. Ronde 47 10 4.7000
8 2011/2012 | 10. Ronde 42 9 4.6667
9 2000/2001 | 11. Ronde 42 9 4.6667
10 2013/2014 | 26. Ronde 46 10 4.6000
quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:27 schreef PSVCL het volgende:
Voorspelde een paar weken terug dat Roda en Groningen zouden promoveren..
Willem II mag in de KKD blijven, k*t club.
Krijg je sowieso met Groningen - Rodaquote:Op zaterdag 20 april 2024 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als het zo blijft en Groningen wint vanavond krijg je echt een heerlijk slot van de competitie.
Met een jeugdkeeper in het doel van Groningen: Dirk Jan Baron.quote:
Mooi dat de KNVB dit ook inziet. Gewoon de basiskeeper op doel in zo'n belangrijke wedstrijd kan wel het verschil betekenen tussen directe promotie en een mislukt seizoen na het moeras van de play offs.quote:
De Baron, Drommels, drommels, drommels.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Met een jeugdkeeper in het doel van Groningen: Dirk Jan Baron.
Ik hoop het wel maar denk het nietquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Verwachten jullie een stunt van Groningen vanavond?
Zou wel een ultieme climax brengen als Groningen vanavond wintquote:
Hoezo stunt ? Willem 2 loopt momenteel niet lekker.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Nah, hup Willem II @lenny_leonardquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Star channelquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:03 schreef Zorro het volgende:
Zie ik dat nou goed?
De belangrijkste wedstrijd van vanavond, Willem II - Groningen is niet apart te zien maar alleen op schakelkanaal?
Wat is dat dan?quote:
Ja ik heb het. Thx!quote:
Bizar ja.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:03 schreef Zorro het volgende:
Zie ik dat nou goed?
De belangrijkste wedstrijd van vanavond, Willem II - Groningen is niet apart te zien maar alleen op schakelkanaal?
Gevonden, merci.quote:
Bizar omgeslagen ook voor mijn gevoel, kwam daar zo’n 15 jaar geleden al en toen was het op wat kinderen achter de goal na echt een dooie bende. Nu één van de luidruchtigste stadions in Nederland al een tijdjequote:
Stillem 2 heette het vroegâh en dat was correct, het is idd omgeslagen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Bizar omgeslagen ook voor mijn gevoel, kwam daar zo’n 15 jaar geleden al en toen was het op wat kinderen achter de goal na echt een dooie bende. Nu één van de luidruchtigste stadions in Nederland al een tijdje
Lelijke steden genoeg. Het is niet ook bepaald niet dat Eindhoven een pareltje is hoor. Tering.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:28 schreef PSVCL het volgende:
Denk dat er in NL ook geen lelijkere stad is dan Tilburg
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:28 schreef PSVCL het volgende:
Almerequote:Op vrijdag 26 april 2024 21:28 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Almere
Lelystad
Eindhoven
Heerlen
Zoetermeer
Hengelo
Met het op 1 na lelijkste spraakgebrek. (Amsterdam is en blijft onaantastbaar)quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:28 schreef PSVCL het volgende:
Eindhoven is veel veranderd de laatste 5 jaar, is positieve zin. Tilburg is stil blijven staan.. ben daar regelmatig te vinden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:28 schreef Wertha het volgende:
[..]
Lelijke steden genoeg. Het is niet ook bepaald niet dat Eindhoven een pareltje is hoor. Tering.
Vind amsterdams mooier klinken dan Rotterdams.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met het op 1 na lelijkste spraakgebrek. (Amsterdam is en blijft onaantastbaar)
Coooooolaaaaaquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vind amsterdams mooier klinken dan Rotterdams.
Twents het mooist van NL. Bij vrouwen (zuid) Limburgs
Als we het over lelijke steden hebben staan Kerkrade en Sittard zelfs nog boven Eindhovenquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Roda - Fortuna zou ook wel een leuk potje zijn op eredivisieniveau
Sittard is helemaal niet lelijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als we het over lelijke steden hebben staan Kerkrade en Sittard zelfs nog boven Eindhoven
Wat is dit nou.quote:
Ja echt hoorquote:
Wat was erquote:
Al 4 wedstrijden niet verloren,quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:11 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus en ik gaan er eens even goed voor zitten
Sowieso leuke match-up. Heb zelf het gevoel dat Emmen net op tijd genoeg in vorm raakt.quote:Op maandag 29 april 2024 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Martijn Kaars gaat de pleeoff ambities van Emmen aan diggelen schieten vanavond.
Lekker potje wel.
Net op tijd wellicht Grim eruit gegooid maar zo goed draait het nou ook weer niet in Drenthe.quote:Op maandag 29 april 2024 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso leuke match-up. Heb zelf het gevoel dat Emmen net op tijd genoeg in vorm raakt.
Beetje jammer dat ze voor 1 ticket spelen.
Oh daar was je zelf ook al achter.quote:Op maandag 29 april 2024 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik dacht dat Emmen laatste weken weer aardige resultaten had, maar het valt niet mee
Het wordt lastig.quote:Op maandag 29 april 2024 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Martijn Kaars gaat de pleeoff ambities van Emmen aan diggelen schieten vanavond.
Lekker potje wel.
Klopt dit laatste wel?quote:In principe degradeert de club, die als laatste eindigt, naar de Tweede Divisie. Door verschillende omstandigheden met de promotie-/degradatieregeling tussen de Eerste en de Tweede Divisie zullen er voorlopig geen eerste elftallen uit de Eerste Divisie degraderen. Wel degradeert in seizoen 2023/24 in principe één beloftenelftal naar de Tweede Divisie.
Emmen en MVV gaan 2x verliezen waardoor Helmond Sport toch nog play offs gaat spelen!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd waar het nog gaat wijzigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond naar de laatste thuiswedstrijd op De Braak![]()
Ik zie in de top 3 ook nog wel wisselingen komen ja. Ik zie Willem II vanavond eigenlijk opnieuw niet winnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Roda JC (bijna) hele seizoen op promotieplaatsen gestaan.
Ik zie het nog gebeuren dat dat toch nog misgaat
Ben je Roda fan?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Roda JC (bijna) hele seizoen op promotieplaatsen gestaan.
Ik zie het nog gebeuren dat dat toch nog misgaat
Een lichte voorkeur.quote:
Ik had al even opgezocht waar Zjwame ligt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Een lichte voorkeur.
Maar juich als Limburger net zo goed voor VVV-Venlo als Fortuna Sittard als MVV Maastricht
Sterker nog na Stadion 'de Koel' is het dichtsbijzijnde stadion voor mij Borussia Park en het stadion van Maasmechelenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik had al even opgezocht waar Zjwame ligt.
Je hebt inderdaad ruime keus op korte afstand.
Ik juich voor Groningen
Nee, en het ziet er ook niet naar uit dat dat de komende jaren gaat gebeuren.quote:
Wist je dat Toine ook radio maakt op de vrijdagmiddag. En dat nog eens tot 6 uur.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:57 schreef Slobeend het volgende:
Toine kan er nog steeds helemaal niks van.
Gelukkig luister ik bijna nooit radio.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wist je dat Toine ook radio maakt op de vrijdagmiddag. En dat nog eens tot 6 uur.
Neequote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:24 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk moeten Roda en Groningen nog even winnen voor een SPEKTAKELSLOT
Moet zij weten.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User PSVCL zou dit een matchfixing goal noemen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, en het ziet er ook niet naar uit dat dat de komende jaren gaat gebeuren.
https://www.voetbalnieuws(...)ampioen-divisie.html
Dus met JFC op de laatste plek sws een nieuwe beloftenteam.quote:Mocht dat gebeuren, dan komt daar wel een ander beloftenteam voor in de plaats. Hetzelfde geldt als een beloftenploeg als nummer laatst in de KKD eindigt.
Waar is Jong Feyenoord?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Dus met JFC op de laatste plek sws een nieuwe beloftenteam.
Hoe zou zij opgedroogd zijn? Potentieel mokergeil wijf.quote:
Die jong ploegen moeten sowieso weg.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:48 schreef PSVCL het volgende:
(jong)ajax krijgt elke week klappen dit seizoen![]()
jong psv staat nog lager debielquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:48 schreef PSVCL het volgende:
(jong)ajax krijgt elke week klappen dit seizoen![]()
quote:
Wat is die allemaal aan het doenquote:
In dat geval Hup Groningen!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Frans Timmerfrans is ook fan van Roda JeeCeee
wat is je punt behalve met Ajax bezig te zijn? Opstelling van vandaag gezien?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die spelen niet met aankopen van plus 10 miljoen (forbs, gaaie etc)
Vorig jaar HSVquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:58 schreef Slobeend het volgende:
Nog nooit een onterechte veldbestorming gezien
Vorig seizoen ook in Duitsland toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:58 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat is je punt behalve met Ajax bezig te zijn? Opstelling van vandaag gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schalke 04quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:58 schreef Slobeend het volgende:
Prima toevoeging.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wij verwelkomen Willem II terug in de eredivsie.
Voor een jaartjequote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wij verwelkomen Willem II terug in de eredivsie.
Hopen dat Groningen wintquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgende week wordt wel leuk in de Euroborg
25 jaar Studio Sport, is moeilijkquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon traangas in die ogen jagen.
Nee, dan heeft Groningen een beter doelsaldoquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Als Groningen volgende week met 2-0 wint staan ze in punten en doelsaldo gelijk. Telt dan het aantal overwinningen? Of onderling resultaat?
Groningen heeft het betere doelsaldo, Hans.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Als Groningen volgende week met 2-0 wint staan ze in punten en doelsaldo gelijk. Telt dan het aantal overwinningen? Of onderling resultaat?
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Groningen heeft al +2 op Roda nu.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
zenddequote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En volgens user @:Wertha zendde ESPN oude beelden uit.
Haha
Was gewoon de herhaling van wat eerder al was uitgezonden. Er is niet 2x een pitch invasion geweest.quote:
Oeps. Klopt inderdaad. Mijn foutquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:10 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Groningen heeft het betere doelsaldo, Hans.
Maar wel een tweede juichmoment waarbij er wel weer mensen het veld opgingen omdat de speaker de afgekeurde 2-1 van Telstar aan het omroepen was.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:48 schreef Wertha het volgende:
[..]
Was gewoon de herhaling van wat eerder al was uitgezonden. Er is niet 2x een pitch invasion geweest.
Hier is alles wel goed te zienquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar wel een tweede juichmoment waarbij er wel weer mensen het veld opgingen omdat de speaker de afgekeurde 2-1 van Telstar aan het omroepen was.
Dat was echt geen herhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |