Ik zie Nederlandquote:
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:44 schreef Jockari het volgende:
Hoe is de stand van de Cossers eigenlijk ? Heb ik ergens gemist. @:Greysbones op kop waarschijnlijk ?
Je ziet het iedere keer weer bij die jonge meiden in Big Brother. Sabeau kon er ook wat van en die ene van vorig jaar die als wortel door het leven ging.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:48 schreef Jockari het volgende:
Ze is ook mooi zonder make-up. Maar probeer dat maar eens uit te leggen aan een meisje dat niets anders kent...
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Die capture laatst in de vroege ochtend terwijl ze al aangaf megabrak te zijn was gewoon weer gemeen van de mensen die haar willen zien branden. Om redenen die ook op extreem weinig slaan. Some peoplequote:Op dinsdag 9 april 2024 21:48 schreef Jockari het volgende:
Ze is ook mooi zonder make-up. Maar probeer dat maar eens uit te leggen aan een meisje dat niets anders kent...
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eindelijk uitgewerkt en nu aan het terugkijken, niets gemist denk ik ... ?
Tot 2000 uur staat inmiddels online
Tnkx ! Ik begin te zakken in deze poll. Shit !quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat sowieso
Zaterdag voor de liveshow post ik de lijst nog een keer maar hier kun je het zelf opzoeken: www.thuisserver.net/fokdagcijfers
Er was net een uurtje (?) muziek en een drankske en wat gedansquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eindelijk uitgewerkt en nu aan het terugkijken, niets gemist denk ik ... ?
Tot 2000 uur staat inmiddels online
Die zit nu dus in de Bondgenotenquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Je ziet het iedere keer weer bij die jonge meiden in Big Brother. Sabeau kon er ook wat van en die ene van vorig jaar die als wortel door het leven ging.
Ik dacht dat ze veel witter was.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:48 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ja weet ik maar dat is sowieso een geval apart.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:57 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Die zit nu dus in de Bondgenoten![]()
Maar goed, Ashley was nou niet meer zo'n hele "jonge meid" en kon ook flink plamuren
Als hij tegenover Alice staat uiteindelijk zeer zeker...andere combinaties niet.quote:
Ja grappig, in reactie op Jimmy's aankondiging dat hij 'zendercheck' wil laten tatoeëren..quote:
Weet je wie dat ook deed?quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:15 schreef Clasientjuh het volgende:
Bijzonder hoor Alice loopt dagelijks met strakke broekjes tot in haar naat en je alles ziet zitten en dan ineens preuts doen in de hotub dat hun de badjas voor haar moeten zetten zodat je niks ziet ik snap hem niet maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |