Dit is Instagramquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:51 schreef Dauthi het volgende:
En dit was een twitter post van Mercedes gisteren...
Wanneer je denkt dat je niet dieper kan zinken
[ afbeelding ]
En ik weet niet of deze comment van RBR er onder echt is, misschien kan iemand met twitter dat bevestigen.
[ afbeelding ]
Ach maak er heisa vanquote:Op woensdag 10 april 2024 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Stond ook op twitter en pbs.twimg.com dus van twitter
Ze staan er wel weer goed voor lul mee.
Dat hoef ik niet te doen, dat doet #TeamLH44 wel.quote:
Ja heel heftig allemaal. Het is maar een auto johquote:Op woensdag 10 april 2024 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te doen, dat doet #TeamLH44 wel.
Maar ze staan natuurlijk nog meer voor lul op de baan, 3 jaar achter elkaar een knakenbak en ze weten nog steeds niet waar het in zit.
Ja geweldig die totale dominantie. Notquote:Op woensdag 10 april 2024 09:42 schreef opgebaarde het volgende:
Het al drie jaar falen van Mercedes laat ook goed zien dat de budgetcap werkt. We weten nu al dat wat dat betreft 2025 een mooi seizoen wordt
Ik heb je daar niet over gehoord tijdens de 7 jaar van Mercedesquote:Op woensdag 10 april 2024 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja geweldig die totale dominantie. Not
Gaat het wel met je?quote:Op woensdag 10 april 2024 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja heel heftig allemaal. Het is maar een auto joh
Blinde adoratiequote:Op woensdag 10 april 2024 09:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb je daar niet over gehoord tijdens de 7 jaar van Mercedes
Niet helemaal eens, het is uiteraard een stuk moeilijker maar dit is gewoon falen want ze worden door hun klanten ingehaald.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:42 schreef opgebaarde het volgende:
Het al drie jaar falen van Mercedes laat ook goed zien dat de budgetcap werkt. We weten nu al dat wat dat betreft 2025 een mooi seizoen wordt
Ook toen was dominantie niet leuk. Maar toen had je tenminste nog verschillende winnaarsquote:Op woensdag 10 april 2024 09:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb je daar niet over gehoord tijdens de 7 jaar van Mercedes
ja, toen britney LH zoek reedquote:Op woensdag 10 april 2024 10:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook toen was dominantie niet leuk. Maar toen had je tenminste nog verschillende winnaars
Als je een dominantie hebt met een budgetcap betekent dat maar één ding, namelijk dat al die andere teams geen goed werk leveren.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja geweldig die totale dominantie. Not
Als één team met de nieuwe regels een auto (zoals straks weer in 2026) helemaal goed ontwerpt en de rest op een mega achterstand zet, dan is de cap inderdaad klote. De achterstand waar mee begonnen wordt kan een team niet meer goed maken door er oneindig veel geld tegenaan te gooien.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja geweldig die totale dominantie. Not
Dat de kleinere teams dichter zitten is wel een voordeel inderdaad. Het gaat wat meer om de technische vaardigheid en resilience.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als één team met de nieuwe regels een auto (zoals straks weer in 2026) helemaal goed ontwerpt en de rest op een mega achterstand zet, dan is de cap inderdaad klote. De achterstand waar mee begonnen wordt kan een team niet meer goed maken door er oneindig veel geld tegenaan te gooien.
De teams met kleinere budgetten hebben meer kans om successen te boeken, de onderliggen verschillen zijn kleiner. Zie Mercedes en Ferrari, die ongelimiteerd veel geld hadden, nu concurreren met McLaren en Aston Martin.
Voor 2026 en de jaren er na is er een reële kans dat niet alleen Mercedes, Ferrari en RBR voor de overwinningen knokken. (Edit) Deze teams zullen wel de beste papieren hebben omdat er ook uitgaven zijn die buiten de budget cap vallen.
Er is nog veel onduidelijk over de regels en er schijnen dingen die ze willen ook niet helemaal te kunnen volgens simulaties, ben benieuwd of ze daar snel uitkomen, het is al redelijk laat.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als één team met de nieuwe regels een auto (zoals straks weer in 2026) helemaal goed ontwerpt en de rest op een mega achterstand zet, dan is de cap inderdaad klote. De achterstand waar mee begonnen wordt kan een team niet meer goed maken door er oneindig veel geld tegenaan te gooien.
De teams met kleinere budgetten hebben meer kans om successen te boeken, de onderliggen verschillen zijn kleiner. Zie Mercedes en Ferrari, die ongelimiteerd veel geld hadden, nu concurreren met McLaren en Aston Martin.
Voor 2026 en de jaren er na is er een reële kans dat niet alleen Mercedes, Ferrari en RBR voor de overwinningen knokken. (Edit) Deze teams zullen wel de beste papieren hebben omdat er ook uitgaven zijn die buiten de budget cap vallen.
Dat was meer een gewichtskwestie maar in de basis was die RBR auto gewoon beter en je vergeet dat TD wat Ferrari wel de das omdeed en Red Bull niet, toen werd het verschil pas echt groot.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:13 schreef Jane het volgende:
Grappig en verwonderlijk tegelijk hoe zoveel mensen (hier en elders) vergeten lijken te zijn dat Ferrari 2022 begon als snelste auto. Er wordt steeds gedaan alsof RBR met een ENORME voorsprong aan dit regulering-tijdperk begon en dat de andere teams dat - door de budgetcap of anders - nooit kunnen inhalen, maar de verschillen waren eerst gewoon kleiner.
Puur op het scorebord heeft Verstappen 2022 met overmacht gewonnen, maar ik denk dat je eerlijk moet zijn en erkennen dat die uitslag ietwat geflatteerd is door de vele blunders van Ferrari en Leclerc zelf dat seizoen. Dat wil niet zeggen dat Max anders geen kampioen zou zijn geworden, maar verschil was wel kleiner geweest.
Het grote gat is pas later ontstaan.
Ik las het, ik ben benieuwd. Het klinkt als ik 't goed begrijp wel amateuristisch.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is nog veel onduidelijk over de regels en er schijnen dingen die ze willen ook niet helemaal te kunnen volgens simulaties, ben benieuwd of ze daar snel uitkomen, het is al redelijk laat.
Ik weet niet wat ze als werken aan beschouwen, simulaties horen daar dan niet bij blijkbaar.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik las het, ik ben benieuwd. Het klinkt als ik 't goed begrijp wel amateuristisch.
Het is alleen nog niet te laat omdat ze toch pas vanaf 2025 aan de auto van 2026 mogen werken toch?
O, ik vergeet die TD niet hoor, maar daar kon RBR weer niks aan doen. Sterker nog, die hebben gewaarschuwd dat het hen wrs juist niet zou treffen.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was meer een gewichtskwestie maar in de basis was die RBR auto gewoon beter en je vergeet dat TD wat Ferrari wel de das omdeed en Red Bull niet, toen werd het verschil pas echt groot.
Die heb je nu ookquote:Op woensdag 10 april 2024 10:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook toen was dominantie niet leuk. Maar toen had je tenminste nog verschillende winnaars
Gewoon typisch FIA en F1. Adhoc en zolang mogelijk vergaderen om consensus te krijgen.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik las het, ik ben benieuwd. Het klinkt als ik 't goed begrijp wel amateuristisch.
Het is alleen nog niet te laat omdat ze toch pas vanaf 2025 aan de auto van 2026 mogen werken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |