Als het rijdt is het geen Citroën i.i.g.quote:Op zondag 21 april 2024 16:47 schreef Candymannetje het volgende:
Ik betwijfel het omdat ze functioneel zijn.
Denk wel scherpe conclusiequote:Op zondag 21 april 2024 21:31 schreef Candymannetje het volgende:
Dan zullen er vast geen Fransen achter het stuur zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zondag 21 april 2024 21:59 schreef sp3c het volgende:
ok op het grote scherm gekeken en ik pas mezelf aan, daarmee zeg ik dus niet dat ik het fout had maar het was sowieso niet goed
voorste is een weet ik niet, kan renault zijn met op de dieplader een mt/lb
daarna een mercedes met op de dieplader een mt/lb
daarna wat lijkt op een DAFje met op de dieplader een zil131
dit is gewoon een Oekrains konvooi, sowieso niet Frans want minimaal 1 MercedesMax zou ook met tegenzin in een Renault of Mercedes rijden nu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dus weer storm in glas water wat betreft de fransozen on ground lijkt me.Lach met een schone bips
Max zal minder moeite hebben met een Mercedes dan de gemiddelde Fransmanquote:Op zondag 21 april 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Max zou ook met tegenzin in een Renault of Mercedes rijden nu...
Maar dus weer storm in glas water wat betreft de fransozen on ground lijkt me.
Alles best, maar het bad is hier nu bijna vol en daar ga ik even in legen weken. Je weet wanneer je ouder aan het worden bent als je je hamstring verrekt tijdens potje voetbal met de buurjongen en zijn maatjes van jaar of 17/18..... En oh wat hadden zij een lol toen ik wegstrompelde.quote:Op zondag 21 april 2024 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Max zal minder moeite hebben met een Mercedes dan de gemiddelde Fransman
middelste voertuig is Mercedes Zetro
https://fr.wikipedia.org/(...)z_Zetros_GTF_6x6.JPG
zal de rest ook wel kunnen identificeren denk maar denk niet dat het nodig is, zijn iig geen Fransen
ik denk nu beiden Scania's maar ik heb geen zin om er nu langer naar te kijken
terecht opaquote:Op zondag 21 april 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alles best, maar het bad is hier nu bijna vol en daar ga ik even in legen weken. Je weet wanneer je ouder aan het worden bent als je je hamstring verrekt tijdens potje voetbal met de buurjongen en zijn maatjes van jaar of 17/18..... En oh wat hadden zij een lol toen ik wegstrompelde.
Dank uquote:Op zondag 21 april 2024 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Max zal minder moeite hebben met een Mercedes dan de gemiddelde Fransman
middelste voertuig is Mercedes Zetro
https://fr.wikipedia.org/(...)z_Zetros_GTF_6x6.JPG
zal de rest ook wel kunnen identificeren denk maar denk niet dat het nodig is, zijn iig geen Fransen
ik denk nu beiden Scania's maar ik heb geen zin om er nu langer naar te kijken
quote:Op zondag 21 april 2024 21:59 schreef sp3c het volgende:
ok op het grote scherm gekeken en ik pas mezelf aan, daarmee zeg ik dus niet dat ik het fout had maar het was sowieso niet goed
voorste is een weet ik niet, kan renault zijn met op de dieplader een mt/lb
daarna een mercedes met op de dieplader een mt/lb
daarna wat lijkt op een DAFje met op de dieplader een zil131
dit is gewoon een Oekrains konvooi, sowieso niet Frans want minimaal 1 MercedesAch in de Russische militaire voertuigen liggen ook regelmatig Amerikaanse Cummins motoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de zoveelste paniektweet terwijl er niets bijzonders aan de hand is.quote:
Tja, heel realistisch bekeken.. Qua mankracht van beide kanten gezien het inwonersaantal. Is er een reële kans dat Oekraine dit ooit KAN winnen als Rusland doorgaat afgezien van alle wapenleveranties uit het westen? Kan dit zonder NAVO interventie eindigen? Dat vraag ik me af.quote:Op maandag 22 april 2024 22:00 schreef Candymannetje het volgende:
Ja de Russen pakken het ene dorp/gehucht na de andere.
Die verslechtering is er al een tijdje.
Zal ook niet best zijn voor het moraal van de Oekrainse troepen.
De nieuwe wapenleverancies zullen de opmars hooguit vertragen denk ik.
Ik denk van niet.quote:Op maandag 22 april 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, heel realistisch bekeken.. Qua mankracht van beide kanten gezien het inwonersaantal. Is er een reële kans dat Oekraine dit ooit KAN winnen als Rusland doorgaat afgezien van alle wapenleveranties uit het westen? Kan dit zonder NAVO interventie eindigen? Dat vraag ik me af.
Tja, de historie zegt ons ook dat in tijden van oorlog een paar mensen nog veel rijker worden dan ze al waren. Meende dus ook te lezen dat van die 60 miljard ofzo die USA toegezegd heeft de helft gelijk weer de staatskas in verdwijnt en de rest een lening is?quote:Op maandag 22 april 2024 22:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Snap ook waarom de westerse landen die wapens sturen niet aandringen op vredesonderhandelingen.
Zal ongetwijfeld wel weer over geld gaan.
De EU landen die wapens leveren mogen de bonnetjes inleveren in Brussel en daar zal wel lekker aan verdiend worden.
Wat is er vreemd aan het geld aan je eigen land uitgeven en tegelijk Oekraïne er mee helpen? Ze kopen er wapens van en die gaan naar Oekraïne. Wat maakt het dan uit dat die wapens in de us zelf gekocht worden?quote:Op maandag 22 april 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
Correct me if I'm wrong, maar lijkt me vrij vreemd allemaal.
Ik dacht 10 miljard lening voor economische ondersteuning en de rest voor wapens.quote:Op maandag 22 april 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, de historie zegt ons ook dat in tijden van oorlog een paar mensen nog veel rijker worden dan ze al waren. Meende dus ook te lezen dat van die 60 miljard ofzo die USA toegezegd heeft de helft gelijk weer de staatskas in verdwijnt en de rest een lening is?
Correct me if I'm wrong, maar lijkt me vrij vreemd allemaal.
Belangenverstrengelingenquote:Op maandag 22 april 2024 22:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan het geld aan je eigen land uitgeven en tegelijk Oekraïne er mee helpen? Ze kopen er wapens van en die gaan naar Oekraïne. Wat maakt het dan uit dat die wapens in de us zelf gekocht worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |