Ik verstond Finse vrouw dus ik dacht dat het @Tjacka was.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:55 schreef RamboDirk het volgende:
Donatie relatie met een Oekrainse vrouw
Is ook niks mis mee, maar het komt zo over als dat de redactie dat haar maar opgedrongen heeft.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach welke hobby is nu nog interessant, sporten, reizen, disney en larpen hoor je ook al vaak.
Ick nummer 192quote:Op woensdag 10 april 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, mannen zonder rijbewijs, dat schijnt ook een red flag te zijn
Dat weten we toch dat ze dat doenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee, maar het komt zo over als dat de redactie dat haar maar opgedrongen heeft.
Ik zou wel benieuwd zijn waarom iemand geen rijbewijs heeft.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, mannen zonder rijbewijs, dat schijnt ook een red flag te zijn
Nou ik heb het ook niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou wel benieuwd zijn waarom iemand geen rijbewijs heeft.
Geen geld, geen talent, een of andere stoornis, of een milieufreak?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou wel benieuwd zijn waarom iemand geen rijbewijs heeft.
BEDANKT!!!!!!!quote:Op woensdag 10 april 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen geld, geen talent, een of andere stoornis, of een milieufreak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |