Da's toch die sport met als je fifteen-love scoort, dat je de andere partij schaakmat hebt op de 50 yard line?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij volg jij sowieso voetbal niet echt, toch?
Geen ideequote:Op dinsdag 9 april 2024 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's toch die sport met als je fifteen-love scoort, dat je de andere partij schaakmat hebt op de 50 yard line?
Mailykequote:
Uiteraard!quote:
Wel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef maily het volgende:
omg
https://www.facebook.com/groups/224931226369
Leuk initiatief!quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef maily het volgende:
omg
Asian Nice And Lovequote:
Er zit een hele flauwe grap in verborgenquote:
Dat was de bedoeling!quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit een hele flauwe grap in verborgen
Dan is het goedquote:
Dit is de automatische bericht beantwoorder van LYLT, ik ben momenteel aan het vissen in Azië dus heb geen tijd te antwoorden.quote:
Mailykequote:
Vissen in Thailand?quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is de automatische bericht beantwoorder van LYLT, ik ben momenteel aan het vissen in Azië dus heb geen tijd te antwoorden.
Owww meiii kottttquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef maily het volgende:
omg
Ik heb nog een boek van jouquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is de automatische bericht beantwoorder van LYLT, ik ben momenteel aan het vissen in Azië dus heb geen tijd te antwoorden.
Sallyquote:
Eldersquote:
Earl Greyskequote:
Functie?quote:
Pieterquote:Op woensdag 10 april 2024 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
[..]
Functie?
Geen actieve herinnering aanquote:
Mark incognito?quote:Op woensdag 10 april 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen actieve herinnering aan
jouw nijns?quote:
Zou ik wel willenquote:
Voor op de BBQ ?quote:Op woensdag 10 april 2024 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou ik wel willen
Twee loebassen/goedzakken
haha ik kan hem aanquote:
Jaaaaaaaa goed plan!!!!!quote:Op woensdag 10 april 2024 15:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Meet bij Greet![]()
![]()
![]()
Ik neem de spareribs mee!
Vogeltjequote:Op woensdag 10 april 2024 15:28 schreef Kissingbird het volgende:
Goooooooeeeeedemiddag allemaal hiero![]()
![]()
![]()
quote:
Nou, Datum eet ik niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha ik kan hem aan![]()
[..]
Jaaaaaaaa goed plan!!!!!
spareribs ook![]()
![]()
Ik neem bbq worsten mee![]()
datumprikker maken
nee toch geen satéprikker etenquote:Op woensdag 10 april 2024 16:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, Datum eet ik niet.
Maar satéprikker wel hoor!![]()
![]()
Touchéquote:Op woensdag 10 april 2024 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee toch geen satéprikker eten![]()
![]()
wel kippie wat daarop zat
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2024 16:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kon m verwachten, toch...
Na Pasen niet in de pan, maar op de BBQ![]()
quote:
Mensen met vooroordelen, die er nog nooit geweest zijn maar wel meteen een reactie klaar hebbenquote:
Al wat gevangen?quote:Op woensdag 10 april 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mensen met vooroordelen, die er nog nooit geweest zijn maar wel meteen een reactie klaar hebben![]()
Blijft toch wel vermakelijk.
Ben er nu niet, was een garpje.. Maar in verleden echt serieuze vissen gescoord daar. Puike vijvers, alles catch & release. Maar ja wel serieuze kanjers aan de haak geslagen..quote:
quote:Op woensdag 10 april 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben er nu niet, was een garpje.. Maar in verleden echt serieuze vissen gescoord daar. Puike vijvers, alles catch & release. Maar ja wel serieuze kanjers aan de haak geslagen..
Weet nu de antwoorden al, maar het waren echt vissen
Het is ook niet zo dat ik het erom doequote:Op woensdag 10 april 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Het zijn ook wel echte inkoppertjes hè
Ik doelde meer op dat 'zeevissen in Thailand' synoniem staat op internet voor wat anders, maar prima, wees vooral gelijk gepikeerd over een grapje en heb gelijk een waardeoordeel klaar.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mensen met vooroordelen, die er nog nooit geweest zijn maar wel meteen een reactie klaar hebben![]()
Wie zijn satéprikker?quote:Op woensdag 10 april 2024 16:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, Datum eet ik niet.
Maar satéprikker wel hoor!![]()
![]()
Nou ja, ik doe het er ook wel een beetje om hoorquote:Op woensdag 10 april 2024 22:34 schreef Sally het volgende:
Oei - platte tekst is soms lastig interpreteren...?
En met een nickname als @:loveyoulongtime komen er meestal wel bepaalde 'grappen' bovendrijven, heb je vast vaker LYLT?
SALLIEquote:Op woensdag 10 april 2024 22:34 schreef Sally het volgende:
Oei - platte tekst is soms lastig interpreteren...?
En met een nickname als @:loveyoulongtime komen er meestal wel bepaalde 'grappen' bovendrijven, heb je vast vaker LYLT?
Dude, ik ben nooit gepikeerd. Wist je trouwens dat Pike de naam van snoek is in Engels? Ook een prachtige vis.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat 'zeevissen in Thailand' synoniem staat op internet voor wat anders, maar prima, wees vooral gelijk gepikeerd over een grapje en heb gelijk een waardeoordeel klaar.
En even voor jouw informatie, ik ben wel in Thailand geweest, dus misschien moet je jouw vooroordelen voor je laten?
je weet het antwoord alquote:Op woensdag 10 april 2024 22:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is die emoticon veranderd of ben ik gek geworden?
Ja precies... die was (ook) voor jou bedoeld die post.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2024 22:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2024 22:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je weet het antwoord al
Gek geworden![]()
![]()
internep hik bij jou?quote:
Als je het aan AI gaat vragen moet je nog opletten dat het niet een bijzondere vis wordt, waar vingers op zittenquote:Op woensdag 10 april 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:ToT kun je een plaatje maken van mij met een kanjer van een vis in Thailand?
quote:Op donderdag 11 april 2024 07:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goed gedaan jonguh
sticker verdient![]()
You’re crazyyyyquote:Op woensdag 10 april 2024 22:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet tegen grapjesquote:Op woensdag 10 april 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dude, ik ben nooit gepikeerd. Wist je trouwens dat Pike de naam van snoek is in Engels? Ook een prachtige vis.
Waardeoordelen maken omdat men een grapje niet begrijptquote:Op donderdag 11 april 2024 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet tegen grapjes![]()
Nooit grapjes met jou gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |