SPOILER: Over dit EK forumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moderators van dienst:
- @Coco
- @R-woud93
- @onlogisch
- @capuchon_jongen
Voor al je vragen kan je zowel in dit topic als bij de mods terecht. Ook opmerkingen, ideeën etc. zijn natuurlijk van harte welkom!
Hou je aan de policy, hou het gezellig met elkaar en niks staat ons een mooi toernooi in de weg.
We streven naar een warm bad![]()
En los
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 09-04-2024 18:27:50 ]What can change the nature of a man?
Ik juich voor iedereen.quote:
De stormloop verwachten we pas in Juniquote:Op maandag 15 april 2024 14:28 schreef tong80 het volgende:
Kunnen de vier moderators de stormloop aan posts en topics wel bijhouden ?
Ik zie geen racisme in dat topic, zolang wij dit als volwassen mensen met elkaar kunnen bespreken vind ik het juist mooi dat het zo kan.quote:Op zondag 21 april 2024 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Draagt dit racisme topic iets bij aan de discussies?
EK / Is dit het meest onsympathieke Nederlands elftal ooit?
Goh, verbazend. Dus plaatsen van tweets met ‘zwarte pieten’ zien jullie niet?quote:Op zondag 21 april 2024 16:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie geen racisme in dat topic, zolang wij dit als volwassen mensen met elkaar kunnen bespreken vind ik het juist mooi dat het zo kan.
Mocht het wel uit de hand lopen kunnen we altijd nog ingrijpen.
Als je denkt dat een post over de grens gaat mag je een TR plaatsen op die post.quote:Op zondag 21 april 2024 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, verbazend. Dus plaatsen van tweets met ‘zwarte pieten’ zien jullie niet?
Want TRs kunnen jullie stilzwijgend negeren en in FB ben je min of meer verplicht te antwoorden op een melding, he?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je denkt dat een post over de grens gaat mag je een TR plaatsen op die post.
Ook jouw TRs worden serieus behandeld.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want TRs kunnen jullie stilzwijgend negeren en in FB ben je min of meer verplicht te antwoorden op een melding, he?
quote:
Wie heeft mijn sollicitatie voor eventueel EK-mod afgewezen ? Als ik naar de reden vraag het antwoord krijg dat ik zelf wel weet waarom. Ik weet veel, maar dit niet. Net zoals ik deze poging tot kwissen aandoenlijk vind. Eén vraag per dag. En dan de eerste vraag over het EK-2020.quote:
Ik hoop dat mijn omgeving mij een spuitje gunt als ik ooit zo'n zure ouwe lul word als jij. Maar gelukkig vind je Joost Klein leuk ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie heeft mijn sollicitatie voor eventueel EK-mod afgewezen ? Als ik naar de reden vraag het antwoord krijg dat ik zelf wel weet waarom. Ik weet veel, maar dit niet. Net zoals ik deze poging tot kwissen aandoenlijk vind. Eén vraag per dag. En dan de eerste vraag over het EK-2020.
EK / Het grote EK quiz topic.
Trusten. Koester de vragen, stel vooral geen antwoorden.
Ik.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie heeft mijn sollicitatie voor eventueel EK-mod afgewezen ? Als ik naar de reden vraag het antwoord krijg dat ik zelf wel weet waarom. Ik weet veel, maar dit niet. Net zoals ik deze poging tot kwissen aandoenlijk vind. Eén vraag per dag. En dan de eerste vraag over het EK-2020.
EK / Het grote EK quiz topic.
Trusten. Koester de vragen, stel vooral geen antwoorden.
Wat maakt mij vervelend ? De topics die ik open in VBL ? Als dat het niet is, wat maakt mij dan wel vervelend ? En is vervelend zijn een reden om geen mod te worden ? Zo ja, waarom gaf je dat dan niet aan als reden ?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik.
Omdat je een vervelende user bent die überhaupt blij mag zijn dat hij nog kan posten
Welterusten
Oh ik kan die vraag wel beantwoorden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat maakt mij vervelend ? De topics die ik open in VBL ? Als dat het niet is, wat maakt mij dan wel vervelend ? En is vervelend zijn een reden om geen mod te worden ? Zo ja, waarom gaf je dat dan niet aan als reden ?
Trusten. De vervelende user tong80. Die ooit in VBL postte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |