SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Amen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:33 schreef RaXz het volgende:
Pas geleden FF9 weer aangeschaft, ziet er een stuk beter dan vroeger
Ik ben ook niet al te enthousiast over FF7 Rebirth, geef mij maar de oude Final Fantasy. Gelukkig houden ze bij Dragon Quest nog altijd voet bij stuk en is het nog ouderwets turn based, hopelijk ook bij het nieuwe deel.
Dnno man, ik heb gewoon die dragon baws verslagen en toen ging ik op een troon zitten en toen kwamen de creditsquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
Dragon's Dogma 2 einddraak verslagen
Eerst de good ending gehad
Daarna teruggegaan voor de true ending.
Die endgame daarna doe ik over een tijd wel een keer, want in principe heb ik de game al uitgespeeld (true ending is gewoon te missen als je niet oplet).
Ziet er op zich wel interessant uit.
Hoe lang duurt die endgame eigenlijk? @:2dope
In dat geval kun je je laatste save laden en danquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dnno man, ik heb gewoon die dragon baws verslagen en toen ging ik op een troon zitten en toen kwamen de credits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
T gaat mij niet om de turnbased, maar om het extreem kinderlijke van Final Fantasy VII af en toe.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:33 schreef RaXz het volgende:
Pas geleden FF9 weer aangeschaft, ziet er een stuk beter dan vroeger
Ik ben ook niet al te enthousiast over FF7 Rebirth, geef mij maar de oude Final Fantasy. Gelukkig houden ze bij Dragon Quest nog altijd voet bij stuk en is het nog ouderwets turn based, hopelijk ook bij het nieuwe deel.
All work and no play makes Cloud a dull boyquote:Op woensdag 10 april 2024 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T gaat mij niet om de turnbased, maar om het extreem kinderlijke van Final Fantasy af en toe.
Die moogles, die chocobo's, die giechel tutjes. Zo'n extreem mopperige Cloud, Schreeuwlelijk Barreth en giga zoetsappige Aerith. Het lijkt wel een parodie af en toe, met mega overdreven karikaturen.
En ja, dat is nou eenmaal JPRG denk ik dan.
En dan kijk ik naar wat er voor mooie verhalende spellen zijn uitgekomen sinds de tijd dat ik echt FF speelde, en dan valt zoiets als FF toch echt in t niet voor mij qua verhaal.
Gelukkig zit dat vooral in de sidequests, dus misschien moet ik me daar gewoon overheen zetten en de main story volgen. Maar dan zie ik weer een open wereld en dan krijg ik FOMO en wil ik toch alles doen
Ik vidn t vooral heel veel suffe fluff er omheen.
Thanks voor de bevestiging. E-Z skip voor mij dusquote:Op woensdag 10 april 2024 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T gaat mij niet om de turnbased, maar om het extreem kinderlijke van Final Fantasy VII af en toe.
Die moogles, die chocobo's, die giechel tutjes. Zo'n extreem mopperige Cloud, Schreeuwlelijk Barreth en giga zoetsappige Aerith. Het lijkt wel een parodie af en toe, met mega overdreven karikaturen.
En ja, dat is nou eenmaal JPRG denk ik dan.
En dan kijk ik naar wat er voor mooie verhalende spellen zijn uitgekomen sinds de tijd dat ik echt FF speelde, en dan valt zoiets als FF toch echt in t niet voor mij qua verhaal.
Gelukkig zit dat vooral in de sidequests, dus misschien moet ik me daar gewoon overheen zetten en de main story volgen. Maar dan zie ik weer een open wereld en dan krijg ik FOMO en wil ik toch alles doen
Ik vind t vooral heel veel suffe fluff er omheen.
Ja sommigen vinden dat misschien wel heel leuk. Ik niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:39 schreef Evangelion het volgende:
XVI heeft bewust geen minigames en ongein omdat ze een serieus verhaal wilde vertellen. Maar Rebirth wordt juist wel geprezen daarvoor.
Zelf allebei nog niet gespeeld.
Dit heb ik met de meeste JRPG's van nu.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:28 schreef Ang3l het volgende:
maar om het extreem kinderlijke van Final Fantasy VII af en toe.
Dit ben ik wel vaak.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:03 schreef RaXz het volgende:
Ik het blije in JRPG's op z'n tijd wel waarderen, maar daar moet ik echt voor in een bepaalde bui zijn.
Vergeet de meest vage "humor" en awkwardness niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit ben ik wel vaak.
[ afbeelding ]
40 uur voordat het verhaal opgang komt
te lange cutscenes
vaag skill en/of level-up systeem
verplichte minigames
Eerste deel is nu 3.99 op Xbox.quote:Op vrijdag 12 april 2024 00:45 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Kingdom Come Deliverance II hype HOLY SHIT
Topgame, wel een beetje clunky en vreemd af en toe, zeker het zwaardvechten en boogschieten vergt enige training (die je ook kan doen ingame) maar is wel echt tof.quote:Op vrijdag 12 april 2024 06:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste deel is nu 3.99 op Xbox.
Heb m gekocht
Als je nou de fysieke versie had gekocht dan had je een quote van mijn review op je hoesje gehadquote:Op vrijdag 12 april 2024 06:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste deel is nu 3.99 op Xbox.
Heb m gekocht
quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je nou de fysieke versie had gekocht dan had je een quote van mijn review op je hoesje gehad![]()
[ afbeelding ]
Als ik dat had geweten had ik de game natuurlijk allaaaang gekochtquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je nou de fysieke versie had gekocht dan had je een quote van mijn review op je hoesje gehad![]()
[ afbeelding ]
Baasquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |