Ah, ik heb geen garantie nodig. Alleen zal ik zo iets niet op Facebook marktplaats kopenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ligt er natuurlijk aan of je het via Marktplaats koopt, of tweedehands bij een (web)winkel, met garantie (iig CEX geeft 24 maanden garantie).
Wat een geldquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:murp:
https://www.gamemania.nl/nl/consoles/playstation-5/used
Best prijzig nog steeds.
EDIT: bijna allemaal nieuw, dus geen used
Thanks! Ik ga eens even kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
Hier nog een zooi tweedehands, weliswaar met 1 controller, maar een 2e kun je ook los kopen.
https://nl.webuy.com/search?stext=PS5
2 jaar garantie.
@:murp
Grote kans dat er dit jaar een ps5 pro komt, kan je beter daarop wachten.quote:
Dat zie ik maar als je naar de prijzen kijkt is het nou ook weer niet echt de moeite. Er vanuitgaande dat een ps5 pro niet meer kost dan 550.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:46 schreef StateOfMind het volgende:
Hij vraagt specifiek om een tweedehandse PS5.
Als er dit jaar een PS5 Pro komt mag je mijn huidige wel overnemen voor een eurootje of 200/250. Wel met maar 1 controller en zonder doos.quote:
Oe wow, ik stuur je een DMquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als er dit jaar een PS5 Pro komt mag je mijn huidige wel overnemen voor een eurootje of 200/250. Wel met maar 1 controller en zonder doos.
Banishers heeft nu een trial op Xbox en PlayStation.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:44 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren, na 9 jaar, eindelijk Fallout 4 uitgespeeld.
Vond hem idd maar matig en ben op een gegeven moment maar overpowered door de main quests gerust.
Nu eerst verder met Diablo 4 en ik denk dat ik daarna Banishers Ghost of New Eden maar ga kopen.
Is nieuw 45,99 bij de Mediamarkt, en sinds vorig jaar zit er hier eindelijk een vestiging, in het oude BCC pand.
Ze hebben het teruggedraaid. Gelukkig zijn niet alle mensen zo volgzaam als jijquote:Op zondag 5 mei 2024 10:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je maakt het aan en kijkt er nooit meer naar om, who cares. Je hoeft niet eens meer dan 1x in te loggen
Nee het zijn allemaal stuk voor stuk jankerds. als je nou in een land woond waar PSN niet gebruikt kan worden tot daarquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:52 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Ze hebben het teruggedraaid. Gelukkig zijn niet alle mensen zo volgzaam als jij
We gaan je niet zien voor GTA 6? Daar heb je wel een Rockstar Account voor nodigquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:52 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Zogenaamde Masterrace.quote:
Wel mooi dat we het een keer dik eens zijn hahaquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jankerds echt man. En dan wel 5 launchers hebben van ubi origin en wat nog meer
Als er toch íemand hier tegendraads is ben jij het welquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel mooi dat we het een keer dik eens zijn haha
Ja dit soort zweefteverij komt er bij mij niet inquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel mooi dat we het een keer dik eens zijn haha
Hahahaquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We gaan je niet zien voor GTA 6? Daar heb je wel een Rockstar Account voor nodig
Ben blij dat er nog echte helden bestaan, bedankt hiervoor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:52 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |