Ajax heeft inderdaad bewezen dat het met 200 miljoen euro geen selectie kan formeren dat mee kan doen om het kampioenschap.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een paar aardige aankopen die Ajax niet kan gaan doen want geen geld.
Vergeet overigens niet dat Feyenoord en PSV wel gewoon door cashen door dit seizoen en komend seizoen in de CL terwijl Ajax ruim 200 miljoen over de balk heeft gesmeten en weinig in het laatje heeft gekregen.
Ik vind het nogal wat, KlapMongeaul een Klapmongool noemen...quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Klaasmongool en Klapmongool, wat een gouden duo hier.
Hij is net zo ziedend als Bergwijn. Ik denk dat hij wel een aantal gaten in zijn zolderkamerdeur heeft geslagen afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, KlapMongeaul een Klapmongool noemen...
Je moet gewoon een hele goede, moderne trainer/coach/manager hebben. Moet een goed plan kun je nog een heel eind komen, kijk maar naar Almere City. Nu ben ik een groot fan van meneer Pastoor, maar zo'n type hebben ze wel nodig, al begrijp ik dat die misschien niet enorm modern is, maar die kan zich technisch enorm goed aanpassen aan de kwaliteiten van zijn spelers.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft inderdaad bewezen dat het met 200 miljoen euro geen selectie kan formeren dat mee kan doen om het kampioenschap.
Feyenoord (vorig jaar) en PSV (dit jaar) is het wel gelukt met veel minder geld en met een hoop subtoppers die overal eigenlijk net niet goed genoeg waren. Bij Feyenoord had je Danilo, Dilrosun, Idrissi, Jahanbaksh en bij PSV heb je nu Dest, Luuk de Jong, Guus Til, Noa Lang, etc.
Het is nu juist een geruststelling voor Ajax dat veel geld absoluut niet betekent dat je automatisch een goede selectie hebt.
Je gedraagt je dan ook als een mongool doe daar eens iets aan.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weer zo’n gefrustreerde kneus die alleen maar op de man kan spelen ipv dat hij met argumenten komt. Calimero
Steijn was ook goed bij Sparta, maar uiteindelijk denk ik dat we een trainer nodig hebben die ervaring heeft bij topclubs.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je moet gewoon een hele goede, moderne trainer/coach/manager hebben. Moet een goed plan kun je nog een heel eind komen, kijk maar naar Almere City. Nu ben ik een groot fan van meneer Pastoor, maar zo'n type hebben ze wel nodig, al begrijp ik dat die misschien niet enorm modern is, maar die kan zich technisch enorm goed aanpassen aan de kwaliteiten van zijn spelers.
Uiteraard besef ik dat Pastoor over het algemeen erg wordt onderschat omdat hij soms arrogant overkomt, maar stiekem is het een hele slimme man, die oor heeft voor een ander en dat meeneemt in zijn duidelijke plan.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gedraagt je dan ook als een mongool doe daar eens iets aan.
Als dit je ‘als een mongool’ gedragen is dat heb je echt een kronkel in je kop.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een paar aardige aankopen die Ajax niet kan gaan doen want geen geld.
Vergeet overigens niet dat Feyenoord en PSV wel gewoon door cashen door dit seizoen en komend seizoen in de CL terwijl Ajax ruim 200 miljoen over de balk heeft gesmeten en weinig in het laatje heeft gekregen.
Nou dit is niet je enige post chef kokosnoot.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[..]
Als dit je ‘als een mongool’ gedragen is dat heb je echt een kronkel in je kop.
Je vriendje reageerde daar namelijk zo uber gefrustreerd op. Misschien moet hij even tot tien tellen of even een paar dagen uitloggen tot hij zijn emoties weer onder controle heeft.
Och tuurlijk tranendalletje.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou dit is niet je enige post chef kokosnoot.
Bron?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zou consequenties hebben voor een aantal sponsorcontracten die clausules over Europees voetbal hebben opgenomen.
Sowieso is het schelden met een lichamelijke of geestelijke beperking nou niet bepaald het toonbeeld van fatsoen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[..]
Als dit je ‘als een mongool’ gedragen is dat heb je echt een kronkel in je kop.
Je vriendje reageerde daar namelijk zo uber gefrustreerd op. Misschien moet hij even tot tien tellen of even een paar dagen uitloggen tot hij zijn emoties weer onder controle heeft.
Pastoor is een lulletje rozenwaterquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je moet gewoon een hele goede, moderne trainer/coach/manager hebben. Moet een goed plan kun je nog een heel eind komen, kijk maar naar Almere City. Nu ben ik een groot fan van meneer Pastoor, maar zo'n type hebben ze wel nodig, al begrijp ik dat die misschien niet enorm modern is, maar die kan zich technisch enorm goed aanpassen aan de kwaliteiten van zijn spelers.
Uiteraard besef ik dat Pastoor over het algemeen erg wordt onderschat omdat hij soms arrogant overkomt, maar stiekem is het een hele slimme man, die oor heeft voor een ander en dat meeneemt in zijn duidelijke plan.
Prima coach hoor, maar niet voor Ajax.quote:
In ieder geval beter dan Steijn en Van 't Schip bij elkaar, maar ik begrijp dat ie niet overal even populair is, dat geeft niet.quote:
Pastoor verloor met 7-0 van Feyenoord. Beter dan Schippie inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:58 schreef Sebbeszweet het volgende:
Pastoor is inderdaad nog niet zo gek, sowieso meer kijk op dan Schip die nog nooit iets heeft gepresteerd als coach
Met KKD-spelers.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Pastoor verloor met 7-0 van Feyenoord. Beter dan Schippie inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |