Over klassieke Amsterdamse arrogantie en overmoed gesproken:quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is natuurlijk compleet ongeloofwaardig dat je in zo’n positie uit ‘domme onnozelheid’ je contract met GAE, je contract met AZ, de reglementen van de KNVB én de Wet op de Economische Delicten schendt.
Zou het eerder klassiekere als typische Amsterdamse arrogantie en overmoed.
quote:"De inmiddels geschorste Alex Kroes nam in de winterstop zelfs contact op met de technisch directeur van Twente, Arnold Bruggink", aldus Ten Voorde. "Kroes belde Bruggink op en zei hem dat Ajax op 14 april (wanneer beide ploegen tegen elkaar spelen in de Johan Cruijff ArenA, red.) over Twente heen zou wippen." Ajax staat momenteel vijftien punten achter op de Tukkers.
Zie scquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Over klassieke Amsterdamse arrogantie en overmoed gesproken:
[..]
Dan had je toentertijd voor de beursgang van Ajax moeten gaan liggen, dat had beter geweest voor de lange termijn en kon Kroes gewoon blijven, Enige andere scenario's zijn domweg niet mogelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ontken nergens dat Kroes de fout niet heeft begaan. Dat staat buiten kijf. Maar dit is een grote fout van hem (om het zo zacht uit te drukken). Maar Kroes behouden is op de lange termijn beter voor Ajax, daar moet je aan denken. Hem laten blijven betekent niet dat je het goedkeurt wat hij heeft gedaan, maar denk je meer op de lange termijn en denk je om de club. Die is groter dus maak je op basis daar een keuze voor. Er is niemand beters en dus moet je het hiermee doen.
En Kroes ook.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:12 schreef KingRoland het volgende:
En deze situatie heeft ajax zelf te danken.
Bij de Big 4 moet je even op je grammatica letten, dat is goed voor je carriére.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ontken nergens dat Kroes de fout niet heeft begaan.
Ik zit op mobiel lulquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bij de Big 4 moet je even op je grammatica letten, dat is goed voor je carriére.
Rvc was al langer een probleem maar dit geheel terzijdequote:Op dinsdag 9 april 2024 16:42 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens ook het argument dat iemand wegsturen geen zin heeft en niet goed zou zijn voor Ajax, maar ik lees het hele seizoen al niets anders dan dat iedereen op moet rotten en recentelijk nog de gehele RvC.
Sorry, ik was vergeten dat je dan automatisch taalfouten maakt.quote:
Dank voor je begripquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten dat je dan automatisch taalfouten maakt.
Ja daarom is het argument ook vreemd. Iedereen moet daar oprotten, 'mensen wegsturen is niet goed voor de lange termijn' is dan wel redelijk selectief.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rvc was al langer een probleem maar dit geheel terzijde
Dus bedrijfsbelang maar boven strafbare feiten stellen? Overmars ook maar terughalen dan?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ontken nergens dat Kroes de fout niet heeft begaan. Dat staat buiten kijf. Maar dit is een grote fout van hem (om het zo zacht uit te drukken). Maar Kroes behouden is op de lange termijn beter voor Ajax, daar moet je aan denken. Hem laten blijven betekent niet dat je het goedkeurt wat hij heeft gedaan, maar denk je meer op de lange termijn en denk je om de club. Die is groter dus maak je op basis daar een keuze voor. Er is niemand beters en dus moet je het hiermee doen.
Dat is dan ook gepoogd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus bedrijfsbelang boven strafbare feiten stellen? Overmars ook maar terughalen dan?
Ja zeker als je mensen wil wegsturen zonder iemand ervoor op de plek te zetten of met namen te komenquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja daarom is het argument ook vreemd. Iedereen moet daar oprotten, 'mensen wegsturen is niet goed voor de lange termijn' is dan wel redelijk selectief.
En al die andere die moeten oprotten, daar had je al mensen voor?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja zeker als je mensen wil wegsturen zonder iemand ervoor op de plek te zeggen
Jazeker, gewoon big 4 mensen zoals dat nu gaat kun je daar makkelijk aan een baan komen blijkbaarquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En al die andere die moeten oprotten, daar had je al mensen voor?
Edit: ik was te vroeg.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:48 schreef KingRoland het volgende:
Tenzij je het zelf wil doen maar je moet jezelf niet al te serieus nemen
Als je al vermoedt dat iemand in overtreding is als toezichthouder heb je gewoon de plicht dat te melden, ze hadden het misschien op een andere manier kunnen brengen ipv meteen stellen die komt niet meer terug maar je kan daar niet mee wachten tot je al een ander hebt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja zeker als je mensen wil wegsturen zonder iemand ervoor op de plek te zetten of met namen te komen
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je al vermoedt dat iemand in overtreding is als toezichthouder heb je gewoon de plicht dat te melden, ze hadden het misschien op een andere manier kunnen brengen ipv meteen stellen die komt niet meer terug maar je kan daar niet mee wachten tot je al een ander hebt.
Ah ik was dus wel op tijd. Als je ergens met een argument komt en mensen gaan daar op in, is het een zwaktebod om dan maar op de man te gaan spelen. De argumenten waren blijkbaar vooral 'hopen'. Duidelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oei ik was te laat je nam jezelf indd serieus
Jammer dat je weer boos aan het worden bentquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah ik was dus wel op tijd. Als je ergens met een argument komt en mensen gaan daar op in, is het een zwaktebod om dan maar op de man te gaan spelen. De argumenten waren blijkbaar vooral 'hopen'. Duidelijk.
Ja, vreemde manier van werken houden ze er daar op na.quote:
Lol, kampioenschap plankmisslaan aan het uitoefenen?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat je weer boos aan het worden bent
Ja!quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:24 schreef Tjacka het volgende:
Zitten jullie te wachten op een voorspelling van mij?
Ajax gaat niet 5e worden en gaat uitgeschakeld worden in de plee-offs.quote:
Het wordt sowieso nog een tijd lang genieten!quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax gaat niet 5e worden en gaat uitgeschakeld worden in de plee-offs.
Hot take!
Niet echtquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het wordt sowieso nog een tijd lang genieten!
Je maakt je nogal druk om ons aller Ajax en dat midden in de nacht.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lol, wel eens van nachtdienst gehoord? Daarnaast ben ik niet boos, ik ben een Feyenoordsupporter, waarom zou ik in hemelsnaam boos over de situatie bij Ajax zijn?
Dat zou consequenties hebben voor een aantal sponsorcontracten die clausules over Europees voetbal hebben opgenomen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hot take!
Mwoah psv gaat met een paar aardige aankopen en een degelijke trainer vrij simpel kampioen worden dit seizoen. Waarom zouden Ajax en in mindere mate Feyenoord dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
De komende jaren wordt het sowieso niets. Of Ajax gaat weer allerlei zogenaamde topspelers van Vitesse en Heerenveen halen waarmee je af en toe kampioen wordt en elke keer in Europa faalt.
Of ze zijn verstandig en gaan nu volledig inzetten op eigen jeugd, maken werk van het aantrekken en opleiden van toptalenten om over 5 jaar weer een selectie te hebben waarin een goede balans is tussen ervaren spelers die iets toevoegen zelf opgeleide spelers en aangevuld met jonge toptalenten.
Maar goed. Het gaat toch optie A worden met Pavlidis, Mees Hilgers, Driouch en nog een boeler.
Is dat zo? Wist ik niet.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zou consequenties hebben voor een aantal sponsorcontracten die clausules over Europees voetbal hebben opgenomen.
Dat klopt, met dat beleid kun je prima kampioen worden maar een herhaling van 2018/2019 zul je daar niet mee krijgen. De maakbaarheid van zo’n selectie valt te betwisten maar de visie hierop is helder.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah psv gaat met een paar aardige aankopen en een degelijke trainer vrij simpel kampioen worden dit seizoen. Waarom zouden Ajax en in mindere mate Feyenoord dat niet kunnen?
Het begint wel allemaal met goede resultaten in de competitie natuurlijk. Dan ben je ook aantrekkelijk voor spelers om naar Ajax te komen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat klopt, met dat beleid kun je prima kampioen worden maar een herhaling van 2018/2019 zul je daar niet mee krijgen. De maakbaarheid van zo’n selectie valt te betwisten maar de visie hierop is helder.
Dat zijn ook uitzonderlijke seizoenen maar met een aardige transferzomer speel je wel top 3 en dan kan je het seizoen erop weer een stap zetten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat klopt, met dat beleid kun je prima kampioen worden maar een herhaling van 2018/2019 zul je daar niet mee krijgen. De maakbaarheid van zo’n selectie valt te betwisten maar de visie hierop is helder.
Meid toch, wat een drama.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je maakt je nogal druk om ons aller Ajax en dat midden in de nacht.
Een paar aardige aankopen die Ajax niet kan gaan doen want geen geld.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah psv gaat met een paar aardige aankopen en een degelijke trainer vrij simpel kampioen worden dit seizoen. Waarom zouden Ajax en in mindere mate Feyenoord dat niet kunnen?
Het doel is de enige positie in de hele club waar we eigenlijk niemand nodig hebben.quote:
Dat kon je vorig jaar prima zeggen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaasmongool en Klapmongool, wat een gouden duo hier.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een paar aardige aankopen die Ajax niet kan gaan doen want geen geld.
Vergeet overigens niet dat Feyenoord en PSV wel gewoon door cashen door dit seizoen en komend seizoen in de CL terwijl Ajax ruim 200 miljoen over de balk heeft gesmeten en weinig in het laatje heeft gekregen.
Weer zo’n gefrustreerde kneus die alleen maar op de man kan spelen ipv dat hij met argumenten komt. Calimeroquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Klaasmongool en Klapmongool, wat een gouden duo hier.
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hot take!
ik ben niet goudquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax heeft inderdaad bewezen dat het met 200 miljoen euro geen selectie kan formeren dat mee kan doen om het kampioenschap.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vergeet overigens niet dat Feyenoord en PSV wel gewoon door cashen door dit seizoen en komend seizoen in de CL terwijl Ajax ruim 200 miljoen over de balk heeft gesmeten en weinig in het laatje heeft gekregen.
Ik vind het nogal wat, KlapMongeaul een Klapmongool noemen...quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is net zo ziedend als Bergwijn. Ik denk dat hij wel een aantal gaten in zijn zolderkamerdeur heeft geslagen afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, KlapMongeaul een Klapmongool noemen...
Je moet gewoon een hele goede, moderne trainer/coach/manager hebben. Moet een goed plan kun je nog een heel eind komen, kijk maar naar Almere City. Nu ben ik een groot fan van meneer Pastoor, maar zo'n type hebben ze wel nodig, al begrijp ik dat die misschien niet enorm modern is, maar die kan zich technisch enorm goed aanpassen aan de kwaliteiten van zijn spelers.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft inderdaad bewezen dat het met 200 miljoen euro geen selectie kan formeren dat mee kan doen om het kampioenschap.
Feyenoord (vorig jaar) en PSV (dit jaar) is het wel gelukt met veel minder geld en met een hoop subtoppers die overal eigenlijk net niet goed genoeg waren. Bij Feyenoord had je Danilo, Dilrosun, Idrissi, Jahanbaksh en bij PSV heb je nu Dest, Luuk de Jong, Guus Til, Noa Lang, etc.
Het is nu juist een geruststelling voor Ajax dat veel geld absoluut niet betekent dat je automatisch een goede selectie hebt.
Je gedraagt je dan ook als een mongool doe daar eens iets aan.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weer zo’n gefrustreerde kneus die alleen maar op de man kan spelen ipv dat hij met argumenten komt. Calimero
Steijn was ook goed bij Sparta, maar uiteindelijk denk ik dat we een trainer nodig hebben die ervaring heeft bij topclubs.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je moet gewoon een hele goede, moderne trainer/coach/manager hebben. Moet een goed plan kun je nog een heel eind komen, kijk maar naar Almere City. Nu ben ik een groot fan van meneer Pastoor, maar zo'n type hebben ze wel nodig, al begrijp ik dat die misschien niet enorm modern is, maar die kan zich technisch enorm goed aanpassen aan de kwaliteiten van zijn spelers.
Uiteraard besef ik dat Pastoor over het algemeen erg wordt onderschat omdat hij soms arrogant overkomt, maar stiekem is het een hele slimme man, die oor heeft voor een ander en dat meeneemt in zijn duidelijke plan.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gedraagt je dan ook als een mongool doe daar eens iets aan.
Als dit je ‘als een mongool’ gedragen is dat heb je echt een kronkel in je kop.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou dit is niet je enige post chef kokosnoot.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[..]
Als dit je ‘als een mongool’ gedragen is dat heb je echt een kronkel in je kop.
Je vriendje reageerde daar namelijk zo uber gefrustreerd op. Misschien moet hij even tot tien tellen of even een paar dagen uitloggen tot hij zijn emoties weer onder controle heeft.
Och tuurlijk tranendalletje.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou dit is niet je enige post chef kokosnoot.
Bron?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zou consequenties hebben voor een aantal sponsorcontracten die clausules over Europees voetbal hebben opgenomen.
Sowieso is het schelden met een lichamelijke of geestelijke beperking nou niet bepaald het toonbeeld van fatsoen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[..]
Als dit je ‘als een mongool’ gedragen is dat heb je echt een kronkel in je kop.
Je vriendje reageerde daar namelijk zo uber gefrustreerd op. Misschien moet hij even tot tien tellen of even een paar dagen uitloggen tot hij zijn emoties weer onder controle heeft.
Pastoor is een lulletje rozenwaterquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je moet gewoon een hele goede, moderne trainer/coach/manager hebben. Moet een goed plan kun je nog een heel eind komen, kijk maar naar Almere City. Nu ben ik een groot fan van meneer Pastoor, maar zo'n type hebben ze wel nodig, al begrijp ik dat die misschien niet enorm modern is, maar die kan zich technisch enorm goed aanpassen aan de kwaliteiten van zijn spelers.
Uiteraard besef ik dat Pastoor over het algemeen erg wordt onderschat omdat hij soms arrogant overkomt, maar stiekem is het een hele slimme man, die oor heeft voor een ander en dat meeneemt in zijn duidelijke plan.
Prima coach hoor, maar niet voor Ajax.quote:
In ieder geval beter dan Steijn en Van 't Schip bij elkaar, maar ik begrijp dat ie niet overal even populair is, dat geeft niet.quote:
Pastoor verloor met 7-0 van Feyenoord. Beter dan Schippie inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:58 schreef Sebbeszweet het volgende:
Pastoor is inderdaad nog niet zo gek, sowieso meer kijk op dan Schip die nog nooit iets heeft gepresteerd als coach
Met KKD-spelers.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Pastoor verloor met 7-0 van Feyenoord. Beter dan Schippie inderdaad.
Dat hij een wereldprestatie neerzet in de Eredivisie met zo'n slecht elftal. Ik ken nog een heel slecht elftal.quote:
Gewoon een simpele degradatiecoach, niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat hij een wereldprestatie neerzet in de Eredivisie met zo'n slecht elftal. Ik ken nog een heel slecht elftal.
Die beschikbaar is bedoel je.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:06 schreef Houniet het volgende:
In Nederland loopt momenteel geen geschikte coach rond. Dus we moeten echt naar het buitenland.
Dit ja, ik denk dat we niet meer aan die overpresterende coaches moeten beginnen.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een simpele degradatiecoach, niets meer en niets minder.
Niks mis mee natuurlijk, de man doet het doorgaans uitstekend bij de clubs op zijn niveau.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een simpele degradatiecoach, niets meer en niets minder.
Klopt ten Hag ophalen in Manchester en Overmars terug.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:06 schreef Houniet het volgende:
In Nederland loopt momenteel geen geschikte coach rond. Dus we moeten echt naar het buitenland.
Gaat echt niet gebeuren. Ten Hag wil niet en Overmars is geschorst.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:15 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Klopt ten Hag ophalen in Manchester en Overmars terug.
Jaartje voor het verzenden van een dickpic.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Näsenbar het volgende:
Heeft Hyballa al een club? Die kan die jongens wel even op scherp zetten.
Alsof het dan ook meteen goed zou komen, Ten Hag zou ik wel willen zien hoor al verwacht ik dat ook niet nu, maar Overmars is een gepasseerd station.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren. Ten Hag wil niet en Overmars is geschorst.
Wat heeft Ten Hag op dit moment te winnen bij Ajax? De club is een chaos.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof het dan ook meteen goed zou komen, Ten Hag zou ik wel willen zien hoor al verwacht ik dat ook niet nu, maar Overmars is een gepasseerd station.
Nou, nee. Althans ik kan niemand aanwijzen die Ajax beter gaat maken.quote:
Wat heeft ten Hag voor en na Ajax gepresteerdquote:Op woensdag 10 april 2024 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof het dan ook meteen goed zou komen, Ten Hag zou ik wel willen zien hoor al verwacht ik dat ook niet nu, maar Overmars is een gepasseerd station.
Hij zit ook bij een andere club en mocht hij daar moeten vertrekken weet ik niet of Ajax bovenaan z'n lijstje staat.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat heeft Ten Hag op dit moment te winnen bij Ajax? De club is een chaos.
Louis maar die is wel klaar met het trainer zijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou, nee. Althans ik kan niemand aanwijzen die Ajax beter gaat maken.
Dat is echt dezelfde stompzinnigheid als Steijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:58 schreef Sebbeszweet het volgende:
Pastoor is inderdaad nog niet zo gek, sowieso meer kijk op dan Schip die nog nooit iets heeft gepresteerd als coach
Je kan scherp zetten wat je wilt, maar als de spelers niet kunnen voetballen heb je er weinig aan.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Näsenbar het volgende:
Spekkies Taylor, Bergwijn en Sosa moeten dan rennen voor hun leven.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Näsenbar het volgende:
Soooow dit is een mooie optie. Die gasten even helemaal gek maken. Schop onder hun luie flikkerquote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Näsenbar het volgende:
Geloof je ook in Doornroosje?quote:Op woensdag 10 april 2024 13:15 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Klopt ten Hag ophalen in Manchester en Overmars terug.
Sommige mensen aan de kant van Ajax zijn compleet de realiteit kwijt.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:22 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Jaartje voor het verzenden van een dickpic.Apart natuurlijk, maar er zijn ergere dingen in het leven.
Neuh, ook niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Louis maar die is wel klaar met het trainer zijn.
We zullen het nooit weten en heeft ook weinig zin maar als coach schat(te) ik hem wel wat hoger in dan John.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, ook niet.
Die had ook 5-3-2 gespeeld en niets klaar gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |