abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 april 2024 @ 09:31:55 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213144581

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse), Gaston Avila (Antwerp), Borna Sosa (Stuttgart), Sivert Mannsverk (Molde FK) Jordan Henderson (Al-Ettifaq)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Anton Gaaei, Gaston Avila, Borna Sosa, Ar'Jany Martha

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Steven Berghuis, Kristian Hlynsson, Sivert Mannsverk, Jordan Henderson

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Brian Brobbey, Chuba Akpom, Mika Godts, Georges Mikautadze

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704

[ Bericht 2% gewijzigd door Tarado op 09-04-2024 09:43:04 ]
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 april 2024 @ 09:37:38 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_213144634
Ik had een andere TT
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_213144677
Dit gaat er dus op uitdraaien dat Kroes gewoon blijft zitten via de bestuursraad. Vind het allemaal wel prima, ik hoop alleen dat er over een tijd niet nog een lijk uit de kast komt donderen, wat met het verleden bij SEG niet helemaal uit te sluiten valt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 9 april 2024 @ 09:43:31 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213144693
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:37 schreef Paul het volgende:
Ik had een andere TT
Voor Utrechtenaren verboden.
pi_213144717
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
Dit gaat er dus op uitdraaien dat Kroes gewoon blijft zitten via de bestuursraad. Vind het allemaal wel prima, ik hoop alleen dat er over een tijd niet nog een lijk uit de kast komt donderen, wat met het verleden bij SEG niet helemaal uit te sluiten valt.
Ik vraag me af of Kroes uiteindelijk blijft zitten. Wat hij heeft gedaan is mogelijk strafbaar. Als dat bewezen wordt, zal hij echt moeten vertrekken.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 9 april 2024 @ 09:48:35 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213144731
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
Zo makkelijk is dat allemaal niet, meer dan een mogelijkheid om hem via een achterdeur betrokken te houden zie ik eigenlijk niet. Maar wie weet is er voor die aandeelhoudersvergadering in mei ook wat meer bekend over de schuldvraag van Kroes z'n voorkennis.
pi_213144732
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:46 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ik vraag me af of Kroes uiteindelijk blijft zitten. Wat hij heeft gedaan is mogelijk strafbaar. Als dat bewezen wordt, zal hij echt moeten vertrekken.
Aandelen kopen voor financieel gewin (in de toekomst) lijkt me strafbaar ja, maar in hoeverre is dat hier ter sprake? Kroes heeft het geld geloof ik niet nodig..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213144763
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Aandelen kopen voor financieel gewin (in de toekomst) lijkt me strafbaar ja, maar in hoeverre is dat hier ter sprake? Kroes heeft het geld geloof ik niet nodig..
Of er al dan niet financieel gewin is, is juridisch gezien totaal niet relevant. Het gaat er gewoon om dat hij heeft gehandeld met voorkennis. Namelijk; hij was een van de relatief weinigen die toen al wisten (met zekerheid) dat hij directeur zou worden. Dat is dus voorkennis.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_213144767
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zo makkelijk is dat allemaal niet, meer dan een mogelijkheid om hem via een achterdeur betrokken te houden zie ik eigenlijk niet. Maar wie weet is er voor die aandeelhoudersvergadering in mei ook wat meer bekend over de schuldvraag van Kroes z'n voorkennis.
Het zal inderdaad vallen of staan met het oordeel van een AFM bijvoorbeeld
  dinsdag 9 april 2024 @ 09:53:32 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213144771
quote:

[..]
Aandelen kopen voor financieel gewin is wat iedereen doet die aandelen koopt, het gaat erom dat hij aandelen kocht toen hij wist dat hij directeur zou worden en dit invloed op de koers zou kunnen hebben.
pi_213144811
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
AFM kennende duurt dit minimaal 6 maanden en waarschijnlijk een jaar, die gasten daar zijn extreem traag.
pi_213144831
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
AFM kennende duurt dit minimaal 6 maanden en waarschijnlijk een jaar, die gasten daar zijn extreem traag.
Dan is het dus de vraag wat je in de tussentijd doet. Wat mij betreft mag Kroes aanblijven totdat er een uitkomst is.
  dinsdag 9 april 2024 @ 10:14:12 #13
194695 franklop
Fran knock
pi_213144916
quote:

[..]
Mevrouw Heineken heeft ook het extra geld niet nodig en zoekt toch manieren om minder belasting te betalen. Rijken worden vaak graag rijker
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_213144985
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
Aandelen kopen voor financieel gewin is wat iedereen doet die aandelen koopt, het gaat erom dat hij aandelen kocht toen hij wist dat hij directeur zou worden en dit invloed op de koers zou kunnen hebben.
Handel met voorkennis is een opzetdelict en kent dus ook een subjectieve toets. Onbewuste handel met voorkennis bestaat niet. Ik moest daarom ook lachen om Van Praag die het in de media had over een "naïeve" Kroes die "dom" was geweest maar "geen kwade opzet" had, maar het dan wel als handel met voorkennis kwalificeerde. Dat strookt niet met elkaar.
pi_213145021
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die invloed op de koers is dan weer hetgeen dat door een hoogleraar wordt tegengesproken, dat een benoeming van een CEO bij een voetbalclub een beperkte invloed heeft op de resultaten.

https://www.voetbalprimeu(...)etenschap-kroes.html
pi_213145025
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 10:23 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Handel met voorkennis is een opzetdelict en kent dus ook een subjectieve toets. Onbewuste handel met voorkennis bestaat niet. Ik moest daarom ook lachen om Van Praag die het in de media had over een "naïeve" Kroes die "dom" was geweest maar "geen kwade opzet" had, maar het dan wel als handel met voorkennis kwalificeerde. Dat strookt niet met elkaar.
Nouja, ik geloof ook geen kwade opzet van Kroes in de zin dat hij snel geld wilde verdienen met deze actie. Hij wilde skin in the game, prima. Maar het was gewoon dom.
pi_213145177
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 10:30 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Nouja, ik geloof ook geen kwade opzet van Kroes in de zin dat hij snel geld wilde verdienen met deze actie. Hij wilde skin in the game, prima. Maar het was gewoon dom.
Eens, maar ik hoop ergens dat ie toch weer aan de bak kan, scheelt ook weer een brandhaard...
  dinsdag 9 april 2024 @ 10:52:10 #18
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213145182
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 10:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die invloed op de koers is dan weer hetgeen dat door een hoogleraar wordt tegengesproken, dat een benoeming van een CEO bij een voetbalclub een beperkte invloed heeft op de resultaten.

https://www.voetbalprimeu(...)etenschap-kroes.html
Klein of groot maakt niet uit, die hoogleraar lijkt me niet helemaal objectief in deze.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 9 april 2024 @ 11:00:32 #19
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_213145254
al besproken ......
stupidity has become as common as common sense was before
pi_213145262
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wel met ze eens dat Van Praag hem wat snel onder de bus heeft gegooid, ze hadden met hem ook kunnen doen wat met Mislintat is gebeurd en dat is een onderzoek instellen na de constatering van eventuele voorkennis.

Niet dat ik denk dat het resultaat dan enorm anders zou zijn geweest maar het is wel wat netter, nu heeft Van Praag de schijn tegen.
In beginsel heb je natuurlijk ergens een punt dat het vrij snel en hard is gegaan, wat misschien wat minder netjes overkomt.

Daarentegen waren en zijn de feiten natuurlijk gewoon heel duidelijk zwart op wit, is het een week intern gehouden en besproken met diverse juristen etc., en na de talloze andere schandalen moet je ook wel een keer ergens een grens gaan trekken. Als dit zo door blijft etteren zou ik als sponsor toch eens achter m’n oren gaan krabben.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_213145300
quote:

[..]
Ik hoop eigenlijk nog op het mooist mogelijke scenario: ze willen hem gewoon laten zitten, maar hij wordt juridisch vervolgd waardoor hij toch alsnog afgezet moet worden en Ajax weer 3 maanden verder is en gezichtsverlies lijd :X

Hoe dan ook tikt de klok ondertussen lekker verder tot de aandeelhoudersvergadering eind mei.
pi_213145317
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 10:02 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dan is het dus de vraag wat je in de tussentijd doet. Wat mij betreft mag Kroes aanblijven totdat er een uitkomst is.
Een beetje als met Promesse dus :X
pi_213145318
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 10:30 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dom is het zeker. Dat het juridisch als marktmisbruik is te kwalificeren allerminst. Maar zo staat hij nu wel al te boek.
pi_213145381
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 11:06 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Dom is het zeker. Dat het juridisch als marktmisbruik is te kwalificeren allerminst. Maar zo staat hij nu wel al te boek.
Het is natuurlijk compleet ongeloofwaardig dat je in zo’n positie uit ‘domme onnozelheid’ je contract met GAE, je contract met AZ, de reglementen van de KNVB én de Wet op de Economische Delicten schendt.

Zou het eerder klassiekere als typische Amsterdamse arrogantie en overmoed.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 09-04-2024 16:12:36 ]
  dinsdag 9 april 2024 @ 11:20:15 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213145429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 11:13 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Het is natuurlijk compleet ongeloofwaardig dat je in zo’n positie uit ‘domme onnozelheid’ je contract met GAE, je contract met AZ, de reglementen van de KNVB én de Wet op de Economische Delicten schend.

Zou het eerder klassiekere als typische Amsterdamse arrogantie en overmoed.
Schendt, over dom en onnozel gesproken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')