De OP straks maar aanpassen, want die gif van @LordofLeaves stond weer op een timerquote:
Hij stond op nooit verwijderen. Snap niet dat het elke keer gebeurt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:52 schreef Sally het volgende:
[..]
De OP straks maar aanpassen, want die gif van @:Lordofleaves stond weer op een timer
(Toch ben je wel lief hoor)
Morning Stigs en de rest hier!quote:
LoLkequote:
Mijn favo G1 Transformer fan!quote:
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
@:SemperLibertas , nee, ik mag niet experimenteren van het geloof.
quote:
Whehe, sssstttt!quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hij stond op nooit verwijderen. Snap niet dat het elke keer gebeurt.
Ze haten Beaglehondje.quote:
Dat.quote:
Zal er eens langsgaanquote:
Ja echt! Ben pissed nu.quote:
Heel goed!quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja echt! Ben pissed nu.
[..]
Heel goed!
Rotzak met z'n anti Beaglehondje vlag!quote:
Ah, de Heere is in jou gekomenquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
@:SemperLibertas , nee, ik mag niet experimenteren van het geloof.
Ik heb nooit iets gezegd over het christendom.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ah, de Heere is in jou gekomen![]()
Ik hoop dat je bent vervuld van vroomheid ende piëteit
Ik plaats je eerder in de hoek van het libertarisch hedonismequote:Op dinsdag 9 april 2024 12:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gezegd over het christendom.
Lord is lid van de Church of Stig.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gezegd over het christendom.
Ben zeker geen hedonist.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik plaats je eerder in de hoek van het libertarisch hedonisme
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord is lid van de Church of Stig.
And POOOOOWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEERRRRRRRR!!!quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Let us pray for more... SPPPPEEEEEDDDD!!!
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
And POOOOOWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEERRRRRRRR!!!
- Gedoopt worden in heilige bezine
- Gezegend worden op het hemelse Stig Circuit
- Huwelijken voltrekken in een hypercar
- Elke mis start en eindigt met piepende banden
- Als je hard genoeg bidt en je ruikt verband rubber, dan ben je gehoord
Kalm, kalm.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
WIE BEN JE DAN WEL ????@@#@???
dat lucht op zeg
Precies! CMH is een heilig trio dat dienst doet als de drie pilaren van dit geloof.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt goed.En vergeet de Heilige Drie Eenheid niet: Clarkson-May-Hammond.
En natuurlijk vieren we op 5 december het feest van Sint Gambon.
Tijd voor de ziektewet!quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben per direct opgebrand nu
Ja, in een Reliant Robin.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies! CMH is een heilig trio dat dienst doet als de drie pilaren van dit geloof.
- Heb je gezondigd? Dan wordt je achter een auto gebonden en naar gelang de ernst van de zonde 1 meter of 1 kilometer over het asfalt gesleurd met een evenredige snelheid naar gelang van de ernst van de zonde.
Oh dat is een goede!quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tijd voor de ziektewet!
[..]
Ja, in een Reliant Robin.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat is een goede!
* TheStigsDutchCousin noteert
Poeh poeh, hoog gehalte kinderachtige onderbroekenlol hoor op die manierquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies! CMH is een heilig trio dat dienst doet als de drie pilaren van dit geloof.
- Heb je gezondigd? Dan wordt je achter een auto gebonden en naar gelang de ernst van de zonde 1 meter of 1 kilometer over het asfalt gesleurd met een evenredige snelheid naar gelang van de ernst van de zonde.
Laat ons ook even plezier hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Poeh poeh, hoog gehalte kinderachtige onderbroekenlol hoor op die manier
Ik weet idd wie het zeggenquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat ons ook even plezier hebben
Ik ben hier niet masculien genoeg voor denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Poeh poeh, hoog gehalte kinderachtige onderbroekenlol hoor op die manier
Ik vraag me wel eens af of het voor vrouwen ook daadwerkelijk aantrekkelijk is wanneer een man zijn vrouwelijke kant laat zien (mocht hij die bezitten).quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat zal het zijn, wij mensen met een vrouwelijke kant begrijpen het niet
Zoveel mensen zoveel meningen denk ik. Ik weet eigenlijk niet precies wat de vrouwelijke kant allemaal omhelst.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:37 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of het voor vrouwen ook daadwerkelijk aantrekkelijk is wanneer een man zijn vrouwelijke kant laat zien (mocht hij die bezitten).
Dan valt deze extraverte onredelijke drag queen helaas afquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel mensen zoveel meningen denk ik. Ik weet eigenlijk niet precies wat de vrouwelijke kant allemaal omhelst.
Ik hou er niet echt van als een man vrouwelijke manieren vertoont.Wel fijn dat hij bv kan toegeven als hij ongelijk heeft of iets niet weet.
Praten over gevoelens kan ik zelf ook niet echt, dus ben er ook niet dol op als de man dat doet, al is dat waarschijnlijk wel beter voor de relatie
Houden van knuffelen mag wel weer
Veel voor de spiegel staan en make-up gebruiken liever niet.
En je weet ook wie dat zei tochquote:
Whehe, ik zeg niks.quote:
Jammer wel, maar nee, een extraverte drag queen is niet echt mijn type.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:56 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dan valt deze extraverte onredelijke drag queen helaas af![]()
Ik vind het juist wel leuk als vrouwen mannenhumor kunnen waarderen en verder vind ik het het onvrouwelijk als ze ronduit onverzorgd is
I taught you wellquote:
Uhuh.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Sally weet wel dat we haar lief vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awwwww.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Uhuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |