Ja echt niet normaal. Schrok echt van dat verhaal van Ariana, die zelfs bang was in haar eigen huis omdat daar stalkers kwamen, Echt niet normaal. Dan heb je toch echt een gaatje in je hoofd als je dat gaat doen.quote:Op maandag 8 april 2024 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan echt heel ver. Die vallen die mensen zelfs nog lastig als het programma is afgelopen. Sommige worden zelfs echt gestalkt
Jan en alleman kijkt naar dit soort programma's en daar zitten hele rare snuiters tussen. Ik vind ook dat ze daarvoor gewaarschuwd zouden moeten worden voor ze hieraan beginnen.quote:Op maandag 8 april 2024 21:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal. Schrok echt van dat verhaal van Ariana, die zelfs bang was in haar eigen huis omdat daar stalkers kwamen, Echt niet normaal. Dan heb je toch echt een gaatje in je hoofd als je dat gaat doen.
Why?quote:Op maandag 8 april 2024 21:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Uiteindelijk heeft Tom een mooie exit gehad in de liveshow.
Gefeest met Karen en Judy.
Op bezoek bij Sonja.
Een week met zijn zoontje.
En als extra nog 6.500 van zijn fans.
Diegenen die doordeweeks door de achterdeur gaan hebben een mindere deal.
Ik wil graag een handgevouwen papieren vliegtuigje doneren met een banner erachter met : Ik Ik Ik Ik Ik 20kquote:Op maandag 8 april 2024 21:37 schreef Snoozey het volgende:
ik ben al een gofund begonnen voor ashley
What the actual F? Ik bedoel, ik mocht de A,A Dames niet, maar DIT is net leven FREAKYquote:Op maandag 8 april 2024 21:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal. Schrok echt van dat verhaal van Ariana, die zelfs bang was in haar eigen huis omdat daar stalkers kwamen, Echt niet normaal. Dan heb je toch echt een gaatje in je hoofd als je dat gaat doen.
6.500quote:Op maandag 8 april 2024 21:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Uiteindelijk heeft Tom een mooie exit gehad in de liveshow.
Gefeest met Karen en Judy.
Op bezoek bij Sonja.
Een week met zijn zoontje.
En als extra nog 6.500 van zijn fans.
Diegenen die doordeweeks door de achterdeur gaan hebben een mindere deal.
Ja echt niet normaal.quote:Op maandag 8 april 2024 21:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
What the actual F? Ik bedoel, ik mocht de A,A Dames niet, maar DIT is net leven FREAKY
Voor 20k neem ik aanquote:Op maandag 8 april 2024 21:37 schreef Snoozey het volgende:
Ja dat vond ik nou een leuke RLS deelnemerquote:Op maandag 8 april 2024 21:43 schreef Snoozey het volgende:
maar is daar bewijs van, dat van die raam bij arian?ze was wel drama he
ik vermaakte me overigens prima met haar. heerlijke streams om te luisteren!
Belachelijkquote:Op maandag 8 april 2024 21:37 schreef Snoozey het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2024 21:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
op de Fan pagina van Tom staat, de zus van Tom was een actie voor een vliegtuigje begonnen, maar toen kwam er al een vliegtuigje, en zeiden ze, leuk als kadootje voor Tom, en zijn ze doorgegaan met sparen
[ link | afbeelding ]
Ga je nu elke euro hier meldenquote:Op maandag 8 april 2024 21:47 schreef Snoozey het volgende:
dank je wel helena, voor de karige 10 euro, maar ieder beetje helpt
ja vond het ook jammer dat ze weg moest. maar dit vertelde ze in een interview.quote:Op maandag 8 april 2024 21:43 schreef Snoozey het volgende:
maar is daar bewijs van, dat van die raam bij arian?ze was wel drama he
ik vermaakte me overigens prima met haar. heerlijke streams om te luisteren!
Die zus waar hij al jaren geen contact meer mee heeft gehad? Het wordt steeds gekkerquote:Op maandag 8 april 2024 21:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
op de Fan pagina van Tom staat, de zus van Tom was een actie voor een vliegtuigje begonnen, maar toen kwam er al een vliegtuigje, en zeiden ze, leuk als kadootje voor Tom, en zijn ze doorgegaan met sparen
[ link | afbeelding ]
Nee, onzinverhaal, ze dacht ook dat Tom haar leuk vond, ze zag echt spokenquote:Op maandag 8 april 2024 21:53 schreef Snoozey het volgende:
ja vertellen. maar ze vertelde ook dat rohan aan haar borsten zat. meerdere keren zelfs
heeft iemand dat gezien?
En Randy rocken?quote:Op maandag 8 april 2024 22:27 schreef Snoozey het volgende:
de laatste sessie. een kwartiertje
daarna gaat glenn pompen
Moment niet live gezien maar leuk gifjequote:
Wie dit leest is zot?quote:Op maandag 8 april 2024 22:32 schreef zodeju het volgende:
Kom net weer binnen maar wat heeft Glenn nu geschreven en opgeplakt in de slaapkamer??
quote:Op maandag 8 april 2024 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Moment niet live gezien maar leuk gifje
Nee ik ook niet. Er werd gewoon allemaal gif in het oor van Karen gespoten. Blijkbaar is ze daar vatbaar voor. Wel jammer dat ze op die manier het huis uit is gegaan. Maar leuk om te zien dat ze weer bij zinnen is.quote:
Nee, ze heeft in een live met Chayron en nog een paar uitgelegd dat ze het heel onnodig vond, er hetzelfde in stond maar ze verder wel gewoon een fijne vriendschap heeft met Ashley en dat zeker wel weer goed komt. Het was gewoon haar eigen mening, geen gif, geen vatbaarheid.quote:Op maandag 8 april 2024 23:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Er werd gewoon allemaal gif in het oor van Karen gespoten. Blijkbaar is ze daar vatbaar voor. Wel jammer dat ze op die manier het huis uit is gegaan. Maar leuk om te zien dat ze weer bij zinnen is.
😳 dat leest een beetje vreemdquote:Op maandag 8 april 2024 23:08 schreef Snoozey het volgende:
glenn en randi hebben ondertussen pret in bed
heb hem te zacht staan om echt te horen
ja af en toe een ja man. en de laat opblijvers
hoe leuk ze het hadden in de roze kamer
Dat mensen nog steeds vallen voor die krankzinnige tactiek met dat emo-gedoe over Ashley, dit is zo transparant.quote:Op maandag 8 april 2024 23:11 schreef mazaru het volgende:
Hij houdt trouwens wel woord![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2024 23:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Er werd gewoon allemaal gif in het oor van Karen gespoten. Blijkbaar is ze daar vatbaar voor. Wel jammer dat ze op die manier het huis uit is gegaan. Maar leuk om te zien dat ze weer bij zinnen is.
Het is nog vroeg.quote:Op dinsdag 9 april 2024 07:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, zo te zien geen ontbijt deze morgen
quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:09 schreef Rhosyn het volgende:
Staat er nu boven het bed van Glenn:" Ik mis mijn Queen al! Cyclusje" en hartjes er onder?
![]()
![]()
![]()
Nee. Maar dat is waarschijnlijk omdat er vanmiddag niemand naar huis gaat.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Weten ze al dat er vanmiddag iemand naar huis gaat?
quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:09 schreef Rhosyn het volgende:
Staat er nu boven het bed van Glenn:" Ik mis mijn Queen al ! Cyclusje" en hartjes er onder?
![]()
![]()
![]()
Ja dat is een logische conclusiequote:Op dinsdag 9 april 2024 08:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is waarschijnlijk omdat er vanmiddag niemand naar huis gaat.
Ik zeg vanmiddag iemand naar huisquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat is een logische conclusie![]()
Dan gaat er woensdag iemand weg denk ik.
We mogen stemmen tot morgenvroeg 9:00 uur.. Dus morgen eind van de ochtend zal er wel weer 1 vertrekken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geweldig.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We mogen stemmen tot morgenvroeg 9:00 uur.. Dus morgen eind van de ochtend zal er wel weer 1 vertrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Woensdag tot 9 uur stemmen dus rond 11 uur iemand wegquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
cyclusje staat er achterquote:
Het hangt boven zijn bed. Helemaal onderaan. Vlak boven zijn hoofd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
cyclusje staat er achter![]()
Leuk voor zijn vrouw, als die tenminste van Glenn afkomt
Hij was gisteren ook helemaal van de leg toen ze weg was. HIj had het er nog met ik dacht Jimmy over dat hij haar zo miste en bla bla en zijn gezicht stond echt verdrietig. Toen dacht ik echt man doe ff normaalquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het hangt boven zijn bed. Helemaal onderaan. Vlak boven zijn hoofd.
Is Glenn achterlijk ofzo. Hij weet toch dat daar camera's hangen. Dat mensen live kijken. Dat wij daar iets van denken.
![]()
![]()
Welcome in BigBrother jonguhhquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het hangt boven zijn bed. Helemaal onderaan. Vlak boven zijn hoofd.
Is Glenn achterlijk ofzo. Hij weet toch dat daar camera's hangen. Dat mensen live kijken. Dat wij daar iets van denken.
![]()
![]()
Zie het als een grote komedie van Glenn.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was gisteren ook helemaal van de leg toen ze weg was. HIj had het er nog met ik dacht Jimmy over dat hij haar zo miste en bla bla en zijn gezicht stond echt verdrietig. Toen dacht ik echt man doe ff normaal
Ik zie het meer als triest, een volwassen vent die zoiets doet.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie het als een grote komedie van Glenn.
Hij wil gewoon dat de Ashley-stemmers op hem gaan stemmen, dus daarom dat overdreven gedoe.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het meer als triest, een volwassen vent die zoiets doet.
Dat zou ook nog kunnen inderdaad. En ik denk dat dat ook wel gaat gebeuren. Zal er niet raar van opkijken in ieder gevalquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij wil gewoon dat de Ashley-stemmers op hem gaan stemmen, dus daarom dat overdreven gedoe.
Ik vind het ook wel humorquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie het als een grote komedie van Glenn.
Dat kan.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij wil gewoon dat de Ashley-stemmers op hem gaan stemmen, dus daarom dat overdreven gedoe.
Dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 9 april 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het meer als triest, een volwassen vent die zoiets doet.
Ja en die Nederlanders zijn nog (misschien) zo dom ook.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ook nog een voordeel voor Glenn, hij is nog de enigste Belg daar.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:06 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja en die Nederlanders zijn nog (misschien) zo dom ook.
In België was het anders om tegen Ashley met Randy.
Stemde ze massaal Randy.. Dachten makkie voor de finale.
Maar ja die vent van Samson en Gert moet ook wel daar (regie)
Ik zou op randy en Alice zelf gaan.
Die Belgen hebben toch al voordeel.
Ja ze hebben maar een van hun land om op te stemmenquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:06 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja en die Nederlanders zijn nog (misschien) zo dom ook.
In België was het anders om tegen Ashley met Randy.
Stemde ze massaal Randy.. Dachten makkie voor de finale.
Maar ja die vent van Samson en Gert moet ook wel daar (regie)
Ik zou op randy en Alice zelf gaan.
Die Belgen hebben toch al voordeel.
Klopt helemaal,quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze hebben maar een van hun land om op te stemmen
Ik zie hem in de keuken ?quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:20 schreef Witborst het volgende:
Nu zit glen op die foto's te zoenen van as.. , maar na zaterdag gaan de ze open haard in thuis.
Nog even voor de show.
Kom je weer ff trollen, doe maar nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
weer een dag dichterbij de winst van Ashley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jimmy is er in gezet voor ook (dachten ze ) de finale.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:28 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy mag zingen, En BB zegt via een (vooraf ingesproken bericht) "de challenge is geslaagd"
Kortom er gaat niets gebeuren vandaag
Je kijkt niet nu maar weet wel te vertellen dat Glenn de foto's van Ash kust ?quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:28 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ik weet niet... Zit hier ook in de keuken.
Kijk zelf niet nu.
Lekker koffie aan het maken 😅
Ik ben m ff kwijt... wat heeft Gert Verhulst met bb te maken?quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:33 schreef Witborst het volgende:
[..]
Jimmy is er in gezet voor ook (dachten ze ) de finale.
Daar in België heeft gert verhulst de vinger er ook in zitten.
Die drag Queen show.
Voor hem maakt het niks uit met k3 of een ander gat... Met geld.
DIe is zeker in belgie wat hier John de Mol is van Talpaquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ben m ff kwijt... wat heeft Gert Verhulst met bb te maken?
Nietsquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ben m ff kwijt... wat heeft Gert Verhulst met bb te maken?
Lees net dat hij televisie producent is, dus misschien wordt dat bedoeldquote:
Maar dat heeft niets met Jimmy te makenquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat hij televisie producent is, dus misschien wordt dat bedoeld
Nee, ik dacht misschien met BB in zijn totaalquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met Jimmy te maken
Er kan worden gestemd, maar geen idee tot wanneer.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
BB zegt dat niet iedereen de finale haalt
Lekker duidelijk voor de bewoners,
Ze denken dat er misschien nog een spel gaat komen
Alice denkt dat ze misschien nog een game moeten sturen
Randy vermoed dat het alleen nog maar door middel van stemmen gebeurd
Kortom, ze hebben geen idee wat er gaat gebeuren
Woensdagochtend 9.00quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er kan worden gestemd, maar geen idee tot wanneer.
Jimmy gaat lekker naar huisquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:00 schreef mazaru het volgende:
Jimmy wil keihard vechten om zijn nominatie weg te spelen zegt hij. Denkt hij zomaar op de finalebank te mogen gaan zitten?
Merci.quote:
We gaan het zien. Het zijn de laatste loodjesquote:
Dus Glenn sowiesoquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:05 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen.
Zijn ze nu een toneelstukje aan t doen?
Ze zijn allemaal zenuwachtig.
Maar in het contract staat toch dat er in ieder geval 1 Belg en 1 Nederlander in de finale moet staan?
Dacht dat er tijdens de live 3 in de finale staan, 1 valt weg vooraf weg, en dan de grote finale ronde.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:05 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen.
Zijn ze nu een toneelstukje aan t doen?
Ze zijn allemaal zenuwachtig.
Maar in het contract staat toch dat er in ieder geval 1 Belg en 1 Nederlander in de finale moet staan?
Zo dan. Dat is nogal een verschil. Nou maakt het ook wel uit waar de poll staat denk ik.quote:
In je onderbroek squatten helpt blijkbaarquote:
Er gaat er morgen 1 weg en zo te zien is dat jimmyquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat er tijdens de live 3 in de finale staan, 1 valt weg vooraf weg, en dan de grote finale ronde.
Deze is van de insta van BBquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo dan. Dat is nogal een verschil. Nou maakt het ook wel uit waar de poll staat denk ik.
Als je naar de vrouwelijke atleten kijkt, dragen ze allemaal dezelfde strakke kleding.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
In je onderbroek squatten helpt blijkbaar
Dan ziet het er niet best uit voor Jimmy. Jammer, ik gun het hem meer dan Alice. Jimmy heeft tenminste tv gemaakt. Alice heeft make-up gedaan en in de zon gelegen.quote:
Tot morgen ochtend 9 uurquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er kan worden gestemd, maar geen idee tot wanneer.
Die zitten niet in het BB huis en Alice is absoluut geen atlete.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je naar de vrouwelijke atleten kijkt, dragen ze allemaal dezelfde strakke kleding.
op de atletiek baan...of tijdens hun training....quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je naar de vrouwelijke atleten kijkt, dragen ze allemaal dezelfde strakke kleding.
Go Glennquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:12 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
op de atletiek baan...of tijdens hun training....
Als ik op en zomerse dag door de stad loop zie ik vaak genoeg dames en meiden zo lopen, Alice is geen uitzonderingquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zitten niet in het BB huis en Alice is absoluut geen atlete.
Zo zie je ze ook allemaal gekleed in een fitnessruimte.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zitten niet in het BB huis en Alice is absoluut geen atlete.
Nou, ik weet niet waar jij loopt, maar ik zie ze zo niet buiten lopen. Misschien in het zwembad of op het strand, maar hier in de stad niet. Wel op bepaalde plekken in Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als ik op en zomerse dag door de stad loop zie ik vaak genoeg dames en meiden zo lopen, Alice is geen uitzondering
En ik heb er ook absoluut geen hekel aan, en aan Alice ook nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als ik op en zomerse dag door de stad loop zie ik vaak genoeg dames en meiden zo lopen, Alice is geen uitzondering
haha .. leuke insinuering richting Alice.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar jij loopt, maar ik zie ze zo niet buiten lopen. Misschien in het zwembad of op het strand, maar hier in de stad niet. Wel op bepaalde plekken in Rotterdam.
Naar de kleding van Alice.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha .. leuke insinuering richting Alice.
Gewoon hier in Nijmegen, en meiden jonger dan Alice ook vaakquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar jij loopt, maar ik zie ze zo niet buiten lopen. Misschien in het zwembad of op het strand, maar hier in de stad niet. Wel op bepaalde plekken in Rotterdam.
Jimmy is al naar de gameroomquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wachten op een eventueel spel dus? Of is Jimmy al iets aan het doen?
Waarom moet ik nu aan hem denken ?quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ik dacht al zoietsquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Genoeg weer ga lekker over de streams praten wat daar gebeurd
Waar spelen ze voor voor geldquote:
Dat is geloof ik niet echt duidelijk gemaakt door BB. Maar zal wel geld zijn. Voor de rest kunnen ze niet voor zoveel meer spelen.quote:
Voor een finale plaats is het niet meerquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Jimmy mag niks zeggen maar ik vermoed van wel
Kan nog voor coins, voor het eten?quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is geloof ik niet echt duidelijk gemaakt door BB. Maar zal wel geld zijn. Voor de rest kunnen ze niet voor zoveel meer spelen.
Jazeker. De hele dag kaarten en rummikubben is ook niks aanquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor een finale plaats is het niet meer
Maar voor hun wel leuk dat er nog wat te doen valt
Het niet weten wat er gaat gebeuren lijkt mij zenuwslopend voor hun.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Jazeker. De hele dag kaarten en rummikubben is ook niks aan
Ja dat ging hard in een paar dagen 35.000 erafquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk van wel, het te winnen bedrag was gewoon teveel gedaald.
Gisteren niet, kregen ze eten van de opa en oma van Alicequote:Op dinsdag 9 april 2024 10:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Moeten ze nog steeds naar de winkel deze week?
quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aan zijn gezicht te zien niet nee
[ afbeelding ]
Nee. Niet.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is toch niet zuur als er gezegd wordt dat jimmy chagrijnig uit de gameroom kwam ze gezicht stond op onweer
Voor de reden zullen we moeten wachten op de uitzending.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is toch niet zuur als er gezegd wordt dat jimmy chagrijnig uit de gameroom kwam ze gezicht stond op onweer
Ik verwacht als ze allemaal zijn geweest ze het er nog wel over gaan hebben en dan komen we er vast wel weer achter.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor de reden zullen we moeten wachten op de uitzending.
Ook in de laatste week laten ze geen seconde zien vanuit de gameroom.
Behalve als Geraldine en Tatyana er staan morgenochtendquote:Op dinsdag 9 april 2024 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor de reden zullen we moeten wachten op de uitzending.
Ook in de laatste week laten ze geen seconde zien vanuit de gameroom.
Ik snap niet waarom ze de 2e dag de overschot smiddags eten. Kan toch ook gewoon savonds dan?quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:06 schreef rinardo het volgende:
Jimmy zegt, de macroni van de oma van Alice , echt Fantastisch, hij heeft het vanmorgen ook nog maar 4 x genoemd , dat hij er zometeen zo zin in heeft
Ja om iemand te ontvangen, maar dan is er geen spel dat ze moeten spelen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
Beha
[..]
Behalve als Geraldine en Tatyana er staan morgenochtend
Dat klopt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja om iemand te ontvangen, maar dan is er geen spel dat ze moeten spelen.
Randy zei later dat hij zijn moeder hoorde buiten. Dus denk allebei de families aanwezig.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:14 schreef spapaars het volgende:
Was ook verrast dat de hele familie er al was voor Ashley.
Wanneer wisten ze het al?
Leuk maar het rijmt niet echt lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2024 11:14 schreef Snoozey het volgende:
alice die gaat naar huis
zonder 20k
met een mooie reet
kan ze weer retweet
Kloptttquote:Op dinsdag 9 april 2024 11:18 schreef Snoozey het volgende:
maakt niet uit, daar zijn ze ook niet zo goed in rijmelarij
ja en de uitlaat van een speciale motor van zn kammeraad hoorde hij ookquote:Op dinsdag 9 april 2024 11:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Randy zei later dat hij zijn moeder hoorde buiten. Dus denk allebei de families aanwezig.
Tis net een cryptogram..quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik heb niet gelachen er zijn alleen maar verliezers in dit spel
LOL Dan loopt het hier gelijk weer stormquote:
Ik vind het wel lekker vreedzaam zoquote:Op dinsdag 9 april 2024 11:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tis zowel daar als hier een stuk rustiger nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |