Zo kreeg Adam Curry wel een relatie met Patries van der Pies. Die stuurde hem een gedragen slipje. Was dan ook een ordinair stel.quote:
Tsja........quote:Op maandag 8 april 2024 20:20 schreef Gibson88 het volgende:
Dan moet je wel echt heel diep gezonken zijn
quote:Op maandag 8 april 2024 21:08 schreef Jahr00n het volgende:
Dit is toch een lekker wijf zeg
Ik heb zo'n slipje van haar gekocht en zit er nu lekker aan te snuffelen en draag af en toe dit slipje ook
Niet erg consequent dus.quote:Op maandag 8 april 2024 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
Persoonijk neem ik het ook niet. Wil geen onbekende stoffen in mij nemen.
Zou er dan net als bij die sexlijnen vroeger gewoon een ingehuurde oude oma zitten die het werk achter de schermen opknapt en de hele dag door stringetjes klaar voor verzending maakt?quote:
Als je al die ingrediënten en hulpstoffen ziet kan het bijna niet anders dan DNA-beschadigend zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 21:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
een remspoor van femke louise vertrouw ik meer dan een vaccin van horrorclown hugo de jonge
maagdenquote:
Niet miepen als 'geile mannetjes' je core-business zijn!quote:Op maandag 8 april 2024 20:15 schreef tong80 het volgende:
eerst nog voor het Mee#Too karretje spannen. Bij Humberto aan tafel meen ik. Las hakkelend een briefje voor.
Geloof er geen reet van, de fotos staan al op meteen op de bekende leak sites die je binnen 2 seconden gebonden hebt. Als je daar geld voor betaald ben je wel heel wanhopig. In een gemiddeld autoblad staat nog meer blootquote:Op maandag 8 april 2024 23:51 schreef Vanky het volgende:
[..]
Holy Jezus man! Wel respect als je 230.000 euro per maand pakt! Had dit meisje 'lager' ingeschat! Al betwijfel ik dat bedrag, doe er maar snel 2 nullen van af!
Ik geloof er ook niets van. Ik zou 2300 euro/maand al een pak geld vinden om wat ondergoed en foto's te verkopen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 00:45 schreef 111210 het volgende:
[..]
Geloof er geen reet van, de fotos staan al op meteen op de bekende leak sites die je binnen 2 seconden gebonden hebt. Als je daar geld voor betaald ben je wel heel wanhopig. In een gemiddeld autoblad staat nog meer bloot
quote:Op dinsdag 9 april 2024 01:01 schreef Vanky het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niets van. Ik zou 2300 euro/maand al een pak geld vinden om wat ondergoed en foto's te verkopen.
sws mensen die betalen om content van iemand te zien die ze niet kennenquote:Op dinsdag 9 april 2024 03:20 schreef Smart_ass het volgende:
Dat er serieus mensen zijn die die gedragen slipjes kopen is wel echt treurigheid ten top zeg. Maar allejezus wat een bedragen
.
Zou je betalen voor content van iemand die je wél kent?quote:Op dinsdag 9 april 2024 03:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
sws mensen die betalen om content van iemand te zien die ze niet kennen![]()
You only live online.
Ook nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zou je betalen voor content van iemand die je wél kent?
Heleen van Rooijen verkocht ze ook.quote:Op dinsdag 9 april 2024 03:20 schreef Smart_ass het volgende:
Dat er serieus mensen zijn die die gedragen slipjes kopen is wel echt treurigheid ten top zeg. Maar allejezus wat een bedragen
.
Een hele waslijstquote:
Het verkopen snap ik eigenlijk wel, als er markt voor is waarom niet. Makkelijk verdienen. Het kopen ervan daarentegen is gewoon goor vind ikquote:
Dus jij zou geen gedragen onderbroeken hebben gekocht van bijvoorbeeld Anouk of Jacqueline Govaert.quote:Op dinsdag 9 april 2024 03:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Jij bent dan ook geen Famke Louise tssss
Wat een onzin dit, een meisje dat je normaal bij het uitgaan als lekker ziet na 15 bier ofzo![]()
Ik snap dat kind niet, en ook degene die het haar mogelijk maken niet. Ik ben echt oud aan het worden.
Nog niet misschien, ben denk ik niet geschikt als slipjessniffer.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij zou geen gedragen onderbroeken hebben gekocht van bijvoorbeeld Anouk of Jacqueline Govaert.
Jacqueline Govaert, niet de eerste waar je aan denkt als je een fapje maakt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij zou geen gedragen onderbroeken hebben gekocht van bijvoorbeeld Anouk of Jacqueline Govaert.
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 @ 16:48 schreef Refragmental het volgende:
Iemand moet haar eens vertellen dat haar vagina geen clownswagen is waar je maar mensen uit blijft trekken.
Overgewaardeerde troll.
Snifter!quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog niet misschien, ben denk ik niet geschikt als slipjessniffer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |