Neequote:
Ik waaide idd bijna weg. Heb wel naar je gezwaaid!quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:30 schreef Salina het volgende:
Flinke woei vanmiddag in Amsterdam @:Pisces29
Dat hadden we niet besteld.
BOEHOE!!!quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad zijn boeren @:Pisces29
Als je je zo kleedt en als je zo klinkt wel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad zijn boeren @:Pisces29
quote:
Havermelk check.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter dan de havermelk drinkende spirituele reizigers uit de Randstad
Het zijn weer mensen waarvan je je kunt voorstellen at het je vriendelijke buren zouden kunnen zijn.quote:
Maar das wel een match gewordenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Op het eerste gezicht leukere haais dan gisteren.
Dit zijn idd prima burenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:35 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het zijn weer mensen waarvan je je kunt voorstellen at het je vriendelijke buren zouden kunnen zijn.
Je moet er maar zin in hebben.quote:
Vreselijk. Arme vrouwquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:39 schreef Felagund het volgende:
Lol. Het steeds over budgetteren hebben.
Ja mensen die zeiken dat alles veel kost, zo niet sexy.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Praten over financiën op de eerste date, was dat niet ook een red flag?
DAKDUIFEDquote:
En hij is kritisch joh. Lolquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Als je voor de grap s kijkt zonder geluid en let op lichaamstaal, voel je al bijna da het geen match is
Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag dat ik de boer niet sexy vindquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja mensen die zeiken dat alles veel kost, zo niet sexy.
Positive vibes onlyquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja mensen die zeiken dat alles veel kost, zo niet sexy.
Die warme bad, Ahmed.quote:
Suikerfeestedquote:
Denk het ookquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:Pisces29 zou heel jaloers zijn als dat zo was
We gaan dit volgende week evalueren.quote:
EN MIJN HONTJE HAAT MANNEN.quote:
In België heb je ook een Limburg ik ik vroeg me af of of ik dat kon horen. Maar hij vertelt niet waar hij vandaan komt.quote:
En beginnen over z’n trauma. Laten mannen nou helemaal geen zin in drama hebben zo in het begin.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:45 schreef Salina het volgende:
[..]
EN MIJN HONTJE HAAT MANNEN.
IK DENK, ZEG HET MAAR EVEN.
Maar aangenaam hoor!
Oh dat was leuk!quote:
Jorrit heeft de ogen van Jerney uit MAFSquote:
Denk het wel en Rob van Gamerenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Was dat met die boot autist onder andere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |