quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Mij ook niet maar ik vind de constructie zo tof en het woord ook.quote:
Kon het niet laten, de kans lag voor het grijpenquote:
Hard gekookt ei in kerrie ragout met een 'kroketjasje'quote:Op maandag 8 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mij ook niet maar ik vind de constructie zo tof en het woord ook.
En de prela, hoe voel je je daarbij?quote:Op maandag 8 april 2024 19:50 schreef Salina het volgende:
Weer een situationship.
Ik ben echt te oud voor die shit.
Dan maak je echt goed sier op een datequote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ze blijft maar doorgaan over haar situationship
Net als het frietei hier, al zit daar een half ei in. Die laatst eens gehad, was best lekker!quote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hard gekookt ei in kerrie ragout met een 'kroketjasje'
Met een zachtgekookt ei zou ik het misschien nog proberen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hard gekookt ei in kerrie ragout met een 'kroketjasje'
Frietei? Ik ga meteen googlenquote:Op maandag 8 april 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Net als het frietei hier, al zit daar een half ei in. Die laatst eens gehad, was best lekker!
Het is JE avond. Veel jeugd.quote:
Die zijn moeilijker te pellen en tijdens het frituren stolt het alsnogquote:Op maandag 8 april 2024 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met een zachtgekookt ei zou ik het misschien nog proberen.
De avond vliegt alle kanten op met situationships en eierballen.quote:
Ze wilde betalen, dus dat is al een voortekenquote:Op maandag 8 april 2024 19:55 schreef Joop_W het volgende:
Ze weet het echt niet… hoe ze nee moet zeggen.
Is ze dan ook een trut?quote:Op maandag 8 april 2024 19:55 schreef Joop_W het volgende:
Ze weet het echt niet… hoe ze nee moet zeggen.
Ja, die doe ik alleen op oproepbasis.quote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de prela, hoe voel je je daarbij?
Ja, ik snap dat het wat lastig is, maar ik ben geen fan van hardgekookte eieren.quote:Op maandag 8 april 2024 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die zijn moeilijker te pellen en tijdens het frituren stolt het alsnog
Ik normaliter ook niet. Bij mijn croissantjes moet er een zacht gekookt ei bijquote:Op maandag 8 april 2024 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat het wat lastig is, maar ik ben geen fan van hardgekookte eieren.
Wat mij betreft niet hoor.quote:
hoeft ook nietquote:Op maandag 8 april 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben nog niet helemaal fan van deze haais
quote:
Zo eerste indruk niet mijn type, dus ik pas. Maar wel goede vraag.quote:Op maandag 8 april 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
@:sapstengel vraagt zich af waarom ze lingerie onder haar colbert draagt maar wil wel op date met Anna
Welnee joh, hij mag haar hebbenquote:Op maandag 8 april 2024 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou wordt het geen vervolgdate
quote:
Lekker strakquote:Op maandag 8 april 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Die broek met ruitjes, strakker dan strak
Damn.quote:
Beetje weinig de laatste tijd! Het is toch het vleugje labiliteit waar deze show goed op gaat.quote:Op maandag 8 april 2024 20:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Altijd fijn in de social work vijver van de casting
Ik moest lachen, haar moeder/oma ving in die tijd ook kinderen opquote:Op maandag 8 april 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand past vanavond bij de ander
En die vrouw met 40-45 kinderen valt niet op die kale
Pubermaandagquote:
Weet ik. Daarom extra leuk.quote:Op maandag 8 april 2024 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, haar moeder/oma ving in die tijd ook kinderen op![]()
![]()
Vera is 19quote:
Hij is veel te aardig voor haar.quote:Op maandag 8 april 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh ze gaat weer door over haar situationship en jongenshaat
Hij is ook lekker simpel dus gaat mee in die onzinquote:
"Als hij teveel over zn ex praat"quote:
Ze hadden er zo makkelijk een lief simpel meisje aan kunnen koppelen. Maar de vader dochter extravaganza wordt hem aangedaan.quote:Op maandag 8 april 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is ook lekker simpel dus gaat mee in die onzin
Hij kan zich ook aanmelden op FOK!quote:Op maandag 8 april 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Max huilt elke avond als hij alleen tv kijkt
Echt een misogyne incel opmerking ditquote:Op maandag 8 april 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen vrouwen mogen zo'n lijst maken. Als een man het doet is hij incel en misogynist.
dan kom ik ook wel aan een lijst van 61quote:Op maandag 8 april 2024 20:05 schreef DKUp het volgende:
Wat mis je in je leven?
Kaartjesvragen
Kaart ligt op tafel![]()
Wij zoeken idd nieuwe users. @tong80quote:Op maandag 8 april 2024 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij kan zich ook aanmelden op FOK!
Vertel ons allesquote:Op maandag 8 april 2024 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan kom ik ook wel aan een lijst van 61
Dit kan nietquote:Op maandag 8 april 2024 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
Zijn dat nou twee melanomen op haar gezicht ?
Ja, eind 20 had ik ook geloofd.quote:
quote:Op maandag 8 april 2024 20:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat je niet zegt, kan ook niet op een gewone manier op tv komen.
Te weinig tegengassedquote:Op maandag 8 april 2024 20:06 schreef DKUp het volgende:
Corine: Nu is het meer tijd voor Corrine
Papa: Ja dat is heel belangrijk
Saai
Kut
Oh hallo en ciao dan maarquote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
k ga die solar eclipse maar eens kijken.
Irritant volk vandaag dus ik skip de rest.
Dat zijn haar ogen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
Zijn dat nou twee melanomen op haar gezicht ?
Als je dat snel doet, is het wellicht een goede vraag of je dit op tv moet willen doen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, snap wel dat je gewoon vanalles zegt en pas later denkt "dit had ik niet moeten zeggen". Tenminste dat zou mij waarschijnlijk ook gewoon gebeuren.
niet direct in de zon kijken! Doe zo'n brilletje opquote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
k ga die solar eclipse maar eens kijken.
Irritant volk vandaag dus ik skip de rest.
Haha, een goede reden om me niet op te gevenquote:Op maandag 8 april 2024 20:07 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je dat snel doet, is het wellicht een goede vraag of je dit op tv moet willen doen.
Ook als je dat niet snel doet trouwens.
Cherry was bang voor een hoop uitspraken, maar er is een hoop privé weggelaten.quote:Op maandag 8 april 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, een goede reden om me niet op te geven
Ik wilde wat zeggen maar hou het netjes.quote:
quote:Op maandag 8 april 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
En die vrouw met 40-45 kinderen valt niet op die kale
Had niet van je gedacht dat je 5x dezelfde grap zou makenquote:Op maandag 8 april 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wat sympathiek van die vrouw met 40-45 kinderen.
Was ook wel een lul ook zegquote:Op maandag 8 april 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wat sympathiek van die vrouw met 40-45 kinderen.![]()
Hij zegt vrolijk dat hij het leuk vond, ze reageerde lomp, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
Pasten ook niet bij elkaar. Volgens mij wil zijn een kroegtijger met zware shag in zijn spijker jackie en in de buurtkroeg hangen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wat sympathiek van die vrouw met 40-45 kinderen.![]()
In de date zelf was het niksquote:Op maandag 8 april 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zegt vrolijk dat hij het leuk vond, ze reageerde lomp, maar dat kan ook aan mij liggen.
Nee. Maar dan kun je wel lief nee zeggenquote:
Ali-Express Rico?quote:Op maandag 8 april 2024 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
melanomenvrouwtje kan echt niet beter krijgen dan dit
Ach ja een docent mag wel wat vaker bagger over zich heen krijgenquote:Op maandag 8 april 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Maar dan kun je wel lief nee zeggen
Is dit dan een prela @Pisces29quote:
quote:Op maandag 8 april 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zou het wel leuk vinden als deze homo’s een match blijken, van die onlogische koppels.
Ik verwacht een beetje rondneuken.quote:
Smoesjesquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:27 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zit opgeslokt bij Homicide Hunter, alweer, alleen nu bij een aflevering die ik nog niet kenZal op mijn mcbk kan tv checken en meeposten. Beetje multi tasken.
Achterhoeked?quote:
Diversiteit of zoiets lijkt mij toch, heel het kleurenpaletquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Is liefde een kleurenpalet
Betekent dit rondneuken?@:dkup
Neequote:
Ik waaide idd bijna weg. Heb wel naar je gezwaaid!quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:30 schreef Salina het volgende:
Flinke woei vanmiddag in Amsterdam @:Pisces29
Dat hadden we niet besteld.
BOEHOE!!!quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad zijn boeren @:Pisces29
Als je je zo kleedt en als je zo klinkt wel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad zijn boeren @:Pisces29
quote:
Havermelk check.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter dan de havermelk drinkende spirituele reizigers uit de Randstad
Het zijn weer mensen waarvan je je kunt voorstellen at het je vriendelijke buren zouden kunnen zijn.quote:
Maar das wel een match gewordenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Op het eerste gezicht leukere haais dan gisteren.
Dit zijn idd prima burenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:35 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het zijn weer mensen waarvan je je kunt voorstellen at het je vriendelijke buren zouden kunnen zijn.
Je moet er maar zin in hebben.quote:
Vreselijk. Arme vrouwquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:39 schreef Felagund het volgende:
Lol. Het steeds over budgetteren hebben.
Ja mensen die zeiken dat alles veel kost, zo niet sexy.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Praten over financiën op de eerste date, was dat niet ook een red flag?
DAKDUIFEDquote:
En hij is kritisch joh. Lolquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Als je voor de grap s kijkt zonder geluid en let op lichaamstaal, voel je al bijna da het geen match is
Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag dat ik de boer niet sexy vindquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja mensen die zeiken dat alles veel kost, zo niet sexy.
Positive vibes onlyquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja mensen die zeiken dat alles veel kost, zo niet sexy.
Die warme bad, Ahmed.quote:
Suikerfeestedquote:
Denk het ookquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:Pisces29 zou heel jaloers zijn als dat zo was
We gaan dit volgende week evalueren.quote:
EN MIJN HONTJE HAAT MANNEN.quote:
In België heb je ook een Limburg ik ik vroeg me af of of ik dat kon horen. Maar hij vertelt niet waar hij vandaan komt.quote:
En beginnen over z’n trauma. Laten mannen nou helemaal geen zin in drama hebben zo in het begin.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:45 schreef Salina het volgende:
[..]
EN MIJN HONTJE HAAT MANNEN.
IK DENK, ZEG HET MAAR EVEN.
Maar aangenaam hoor!
Oh dat was leuk!quote:
Jorrit heeft de ogen van Jerney uit MAFSquote:
Denk het wel en Rob van Gamerenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Was dat met die boot autist onder andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |