Jappie-ja-ja-jippie-jippie-jeej Ik cringe er moeilijk hard op. Brrrrquote:Op maandag 8 april 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
Ik vind hun reclames sowieso irritant met dat irritante deuntje van ze.
Jaquote:Op maandag 8 april 2024 19:05 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jappie-ja-ja-jippie-jippie-jeej Ik cringe er moeilijk hard op. Brrrr
Kordaat bier heeft er een slap aftreksel van qua reclame.quote:Op maandag 8 april 2024 19:36 schreef halfway het volgende:
Alleen echte mannen zoals ik begrijpen die reclames. Is niets voor kantoorslaafjes en bakfietsmoeders
Alleen onhandige mensen irriteren zich daaraan.quote:Op maandag 8 april 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
Ik vind hun reclames sowieso irritant met dat irritante deuntje van ze.
In iedergeval wel reclame die blijft hangen. Missie geslaagd dusquote:Op maandag 8 april 2024 18:53 schreef Gibson88 het volgende:
Slinger je ook even de televisie aan en zie zo'n smerige reclame
waar een of andere gast uit een cocon valt/kruipt.Wat is dit voor
een zieke tv / reclame![]()
Klacht: tv kijken
Nog een klacht: Ranzige reclames
Mensen die cringe en moeilijk hard gebruiken zijn bij voorbaat Mongolen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:05 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jappie-ja-ja-jippie-jippie-jeej Ik cringe er moeilijk hard op. Brrrr
Tevens is het jabbe-dai-dai, maar dat terzijde.quote:Op maandag 8 april 2024 21:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mensen die cringe en moeilijk hard gebruiken zijn bij voorbaat Mongolen.
quote:Op maandag 8 april 2024 22:09 schreef Cockwhale het volgende:
Je ma was gister ook behoorlijk Horny toen ik haar doggy nam op muziek van Bach.
Waarom onderstreep en druk je de tekst vet mafkees? Wij kunnen toch ook wel zien wat er staat.quote:
Dat dan wel weer.quote:Op maandag 8 april 2024 21:24 schreef 111210 het volgende:
[..]
In iedergeval wel reclame die blijft hangen. Missie geslaagd dus
quote:Op maandag 8 april 2024 21:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mensen die cringe en moeilijk hard gebruiken zijn bij voorbaat Mongolen.
M.a.w. Het is gewoon kut. Zijn we het daar in ieder geval over eens.quote:Op maandag 8 april 2024 21:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Tevens is het jabbe-dai-dai, maar dat terzijde.
....Umm, denk ik.Of jamme-nai-nai ofzo. Kut.
Kom 's een keer met wat nieuws cock-schlemielquote:Op maandag 8 april 2024 22:09 schreef Cockwhale het volgende:
Je ma was gister ook behoorlijk Horny toen ik haar doggy nam op muziek van Bach.
Waarschijnlijk om de tekst met zijn vinger te volgen zodat ie het kan lezen.quote:Op maandag 8 april 2024 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom onderstreep en druk je de tekst vet mafkees? Wij kunnen toch ook wel zien wat er staat.
Dan weet men waarop ik reageer, welk deel van de tekstquote:Op maandag 8 april 2024 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom onderstreep en druk je de tekst vet mafkees? Wij kunnen toch ook wel zien wat er staat.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 05:43 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat dan wel weer.
[..]
[..]
M.a.w. Het is gewoon kut. Zijn we het daar in ieder geval over eens.
[..]
Kom 's een keer met wat nieuws cock-schlemiel
[..]
Waarschijnlijk om de tekst met zijn vinger te volgen zodat ie het kan lezen.
Weinig zinvol alleen wanneer je quote alleen dat stuk tekst bevat, hè.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan weet men waarop ik reageer, welk deel van de tekst
quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Weinig zinvol alleen wanneer je quote alleen dat stuk tekst bevat, hè.
Maar goed, nog steeds beter dan die ene veelpostende knakworst op de frontpage die altijd de quote onder z'n reactie erop zet.Die lijkt altijd wat in het niets te raaskallen en vervolgens lees je verder naar onder en oh ja, hij reageert op iemand. Niet te doen.
Deze vent inderdaadquote:Op dinsdag 9 april 2024 12:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Weinig zinvol alleen wanneer je quote alleen dat stuk tekst bevat, hè.
Maar goed, nog steeds beter dan die ene veelpostende knakworst op de frontpage die altijd de quote onder z'n reactie erop zet.Die lijkt altijd wat in het niets te raaskallen en vervolgens lees je verder naar onder en oh ja, hij reageert op iemand. Niet te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |