15 graden met zon is niet koudquote:Op donderdag 11 april 2024 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat jullie allemaal voor sprookjesboeken hebben, maar hier is het hartstikke koud zondag.
13 en zon(dag) hier, was het gister ook, was een prachtige dag.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat jullie allemaal voor sprookjesboeken hebben, maar hier is het hartstikke koud zondag.
quote:Op donderdag 11 april 2024 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Te warm, te koud. Zwaar leven.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En godsgruwelijk benauwd omdat het in dit land nooit eens normaal kan.
quote:Op donderdag 11 april 2024 11:44 schreef INViCTuS het volgende:
Zo benauwd is het helemaal niet. Ook nog niet echt geweest
20 graden met 78% luchtvochtigheid hier zaterdagquote:Op donderdag 11 april 2024 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Te warm, te koud. Zwaar leven.
Je bent nattekat, dus niet klagen over luchtvochtigheid aubquote:Op donderdag 11 april 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
20 graden met 78% luchtvochtigheid hier zaterdag
11 graden zondag, dat is gewoon koud
Klammekatquote:Op donderdag 11 april 2024 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent nattekat, dus niet klagen over luchtvochtigheid aub
Anders was je wel drogekat
Goed voor de gletsjers, dat wel.quote:
Lekker man. Enjoy!quote:Op donderdag 11 april 2024 11:02 schreef INViCTuS het volgende:
@:dick_laurent, ik vlieg straks over. Pak afslag Mallorca. Zwaai je ff
Daar schijnt de zon tenminste wel.
Al wordt het wel een lekker weekend in Nederland
Haha ja, zit nu ook echt niemand meer op te wachten. Eigenlijk in Oostenrijk ook niet meer. Begin juni gaan we de eerstevkeer weer naarbons vakantiehuisje. Hoop dan wel hoger dan 1500m te kunnen wandelen.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Goed voor de gletsjers, dat wel.
Laat het in Nederland alsjeblieft wegblijven
Juni altijd wel. Vaak wel veel sneeuw boven de 2500 meter. Je zou het niet denken, maar boven de 2200/2400 meter ligt beduidend meer sneeuw dan gemiddeld. De dalen krijgen het steeds moeilijker.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha ja, zit nu ook echt niemand meer op te wachten. Eigenlijk in Oostenrijk ook niet meer. Begin juni gaan we de eerstevkeer weer naarbons vakantiehuisje. Hoop dan wel hoger dan 1500m te kunnen wandelen.
Al zal dat wel alleen op de verschroeiend hete zuidzijde zijn steeds
Bij mij geeft ie ook maar iets van 10 a 12 graden aanquote:Op donderdag 11 april 2024 11:37 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2024 12:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Zondag staat hier 16 graden en zon. Niks mis mee. En volgende week valt het volgens mij ook wel mee, in ieder geval geen winter of herfst des doods. Sensatieberichten altijd.
Nabij Ehrwald, bij de Zugspitze.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Juni altijd wel. Vaak wel veel sneeuw boven de 2500 meter. Je zou het niet denken, maar boven de 2200/2400 meter ligt beduidend meer sneeuw dan gemiddeld. De dalen krijgen het steeds moeilijker.
Welk dorp staat je huis?
Ga zelf in juni de Franse Alpen weer in
Nattekat, niet klammekatquote:Op donderdag 11 april 2024 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent nattekat, dus niet klagen over luchtvochtigheid aub
Anders was je wel drogekat
Achterhoeker gespot.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:03 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zit weer precies onder de band met motregen al de hele middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |