Gelukkig maar, begon me al zorgen te maken vandaag.quote:Op maandag 8 april 2024 19:48 schreef INViCTuS het volgende:
morgen vor de verandering weer eens wind
[ x ]
Ik weet niet wat ik meer zat ben, de regen of de wind.quote:Op maandag 8 april 2024 19:48 schreef INViCTuS het volgende:
morgen vor de verandering weer eens wind
[ x ]
Had een keer zo'n beest op m'n arm zitten, niet in de gaten. Dan schrik je toch een seconde of 2 als die daar zit te kruipen. Toen uiteraard vakkundig terug aan de natuur gegeven zodat ie weer lekker z'n ding kon doen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoornaars
Europese, welteverstaan.
Is dat een aars met hoorns?quote:Op maandag 8 april 2024 19:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoornaars
Europese, welteverstaan.
Zit je al in de supercelquote:Op maandag 8 april 2024 23:18 schreef Nattekat het volgende:
Dat ding komt ook echt recht op me af. Ben benieuwd hoe ik ondanks geen verwachtingen toch teleurgesteld ga worden.
Die bruinebonenschotel moet er toch een keer uit.quote:
Het waren twee fantastische dagenquote:
Het blijft tot zondag zo goed als droog?quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
Nu grijs uiteraard en vanmiddag weer grote woei.
Voor morgen staat er een voorzichtig zonnetje ingetekend, en daar blijft het voorlopig.
Voor de rest wr grijs en nat.
Morgen en vrijdag/zaterdag/zondag wordt er ook zon verwacht. Je weerapp zet overal een regendruppel neer als er kans op een buitje is waarschijnlijk.quote:
Dat dacht ik ook, maar zal dan wel alleen voor onze regio geldenquote:Op dinsdag 9 april 2024 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Prima weekje wordt dit toch? Ik zie geen regen, maandag pas weer. En na vandaag neemt de wind ook af. En de zon schijnt zelfs! Vrijdag en zaterdag 22/23 graden.
Dat. Ging echt wel behoorlijk door.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:40 schreef Nattekat het volgende:
Hier was n grote klap toen ik net in slaap dommelde, niets meer, maar ik kan ook gewoon ko zijn gegaan voor het leuk werd.
Ok nou vandaag heb je wel gelijkquote:Op maandag 8 april 2024 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klam. En nu klep dicht met je 20% luchtvochtigheid
Waar zie jij 22/23? Het lijkt als je naar de pluim kijkt eerder 16/17 maximaal te worden. Wel droog godzijdank.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Prima weekje wordt dit toch? Ik zie geen regen, maandag pas weer. En na vandaag neemt de wind ook af. En de zon schijnt zelfs! Vrijdag en zaterdag 22/23 graden.
14 daagse buienradar. Vrijdag en zaterdag 20+quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar zie jij 22/23? Het lijkt als je naar de pluim kijkt eerder 16/17 maximaal te worden. Wel droog godzijdank.
Ik zou de tuin maar winterklaar maken als ik jou was.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Gaat het nou vriezen volgende week?
(ivm snoeiwerk in de tuune)
Akkoord. Weber BBQ weer wegzetten, loungeset weer onder Kees Smit tuinmeubel-hoes. Nordic shaduwdoek in Tuinhuis gelegd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou de tuin maar winterklaar maken als ik jou was.
Nu pasquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf zondag dalende temperaturen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Volgende week misschien... Hopelijk deze week niet meer.quote:
Heel verstandig, want hier waait alles weg.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord. Weber BBQ weer wegzetten, loungeset weer onder Kees Smit tuinmeubel-hoes. Nordic shaduwdoek in Tuinhuis gelegd.
Nee johquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Indien ja: zou ik hem graag voor of na Koningsdag plannen.quote:
Week in de sneeuw kunnen spelen hier man!quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh
In de winter nagenoeg geen winter gehad, dan komt er niet ineens half april winter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |