Oei ! Wat is er gebeurd ?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:09 schreef mario390 het volgende:
bij de supermarkt bij onze wohnblock
[ afbeelding ]
Oie ! Sepsis is wel erg gevaarlijk !quote:Op woensdag 10 april 2024 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga ook weer ff horizontaal, wachten op de thuiszorg. Net 10 dagen ziekenhuis gelegen
na fikse ontsteking en sepsis
Ik geloof dat ze met het Hotel aan de overkant een dealtje hebben.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat dat vergoed wordt.....je moet het allemaa lmaar kunnen betalen als familie zijnde.
Dan ga ik FOK weer voor een maand of 9 verlaten,neem aan dat er wel weer een nieuwe BB komtquote:Op woensdag 10 april 2024 05:36 schreef Dotteke het volgende:
Zo het einde van BB 2024 komt langzaam aan aan zijn einde
Hey Lonne, kom jij alleen voor BB op Fok!quote:Op woensdag 10 april 2024 09:46 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dan ga ik FOK weer voor een maand of 9 verlaten,neem aan dat er wel weer een nieuwe BB komt
idd Dot,3 mnd vind ik lang zatquote:Op woensdag 10 april 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lonne, kom jij alleen voor BB op Fok!
Weer even energie op doen voor de volgende rondequote:
Nee,is dat wat?quote:Op woensdag 10 april 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer even energie op doen voor de volgende ronde![]()
Kijk jij ook nog naar b ondgenoten?
Ik vind het wel leuk. ALhoewel ik nu na een paar maanden wel merk dat het wel wat minder trektquote:
Mwah,laat dan maar zittenquote:Op woensdag 10 april 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. ALhoewel ik nu na een paar maanden wel merk dat het wel wat minder trekt
Ik zelf vind zo 3 maanden lang genoeg.quote:
Dank voor de tip!quote:Op maandag 8 april 2024 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor wie nog eens wil nagenieten van een leuke RLS: dit kanaal is oude afleveringen van DGK aan het uploaden.
https://www.youtube.com/@:tvclassic2342/videos
Kom er maar in, @:DGK-Eric
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |