Ja, die was ook even uit bed las ikquote:
Zo leuk altijd hoe gevat Jimmy kan zijnquote:Op maandag 8 april 2024 10:51 schreef Was-beer het volgende:
Ashley: Ariana zei altijd het wordt een mannen finale
Jimmy: Ja Ariana zei ook dat Tom ging winnen
ja dat had ik ook gehoord jaquote:
Nee, ze hebben hun wel horen praten, maar de deur ging op slot toen ze weer in de slaapkamer kwam.quote:
Ik dacht donderdag nog een exit en de finale met drie bewoners.quote:Op maandag 8 april 2024 10:52 schreef lonneberga het volgende:
Ik
[..]
Ik dacht finale met 4,maar wellicht is dat nu weer anders
Helemaal zenuwachtig... Zou as gaan...quote:
Zat ook al volautomatisch en uiteraard zinloos te switchen van stream.quote:Op maandag 8 april 2024 10:59 schreef zodeju het volgende:
Weer verhaal over haarzelf.....en kom er nu echt niet onderuit.......nog één uur wachten.
Ik ga in ieder geval niet meer kijken. Als ik een stel dooien wil zien, ga ik wel over een kerkhof wandelen.quote:Op maandag 8 april 2024 10:20 schreef mazaru het volgende:
[..]LOL
Ik blijf ook gewoon hoor. Het is maar een RLS. En ik ga ook niet brullen dat het doorgestoken kaart is
Tatyana is in Amsterdam.quote:
ok, doeiquote:Op maandag 8 april 2024 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet meer kijken. Als ik een stel dooien wil zien, ga ik wel over een kerkhof wandelen.
In de cocoon rook het vaak naar zweet zei zequote:Op maandag 8 april 2024 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens Alice stonk er iemand...zweetlucht en stinkvoeten.
Daarom zat ze vaak buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |