Oh. Dat valt dan wel tegenquote:Op maandag 23 december 2024 13:24 schreef golfer het volgende:
Het worden wel korte uitzendingen.
Van 18:55 tot 19:20
Ik heb wat seizoenen overgeslagen ja.quote:Op maandag 23 december 2024 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
Priscilliano
Zie je die familie voor t eerst?
Ik kan je verzekeren dat Ivan geen toneel speelt.quote:Op maandag 23 december 2024 20:45 schreef golfer het volgende:
Wij kijken het nu terug en ik zit mij meteen weer te ergeren aan die Ivan.
Leukste familie blijft voor mij de familie Bakhcha. Die spelen geen toneel als ze in beeld komen.
Ik weet niet of dat het beter maaktquote:Op maandag 23 december 2024 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat Ivan geen toneel speelt.
Die is gewoon zo, ook zonder camera's in de buurt…
Het valt wel mee.quote:Op maandag 23 december 2024 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het beter maaktdenk eerder erger
Hij zit enorm in mijn allergie...quote:Op maandag 23 december 2024 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het valt wel mee.
Hij is wat extravert, maar geen vervelende kerel…
Als ik 'm weer spreek, zal ik het hem vertellen…quote:Op maandag 23 december 2024 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij zit enorm in mijn allergie...
Hahaha "Ja een wildvreemde van Fok mag mannen zoals jij niet. En dat is nog zacht en vriendelijk uitgedrukt ook"quote:Op maandag 23 december 2024 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik 'm weer spreek, zal ik het hem vertellen…
Sjezus, doe ff normaal.quote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, doe ff normaal.
Sommige mensen zijn wat extraverter dan anderen, dat maakt ze geen sheer evil ofzo.
Hun kinderen doen het vooralsnog allemaal prima, beter dan in vrijwel alle andere gezinnen, en ondanks het feit dat ik er niet aan moet denken in zo'n klein appartement te wonen als dat van hun, lijkt het voor hen prima te werken.
Je zal maar beticht worden van in beeld komen tijdens een TV programma, waar je vrijwillig aan meewerkt en waarvoor je inderdaad een vergoeding krijgt die o.a. ten goede komt aan je gezin.quote:
Kan dit iets minder?quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan mag je hem ook vertellen dat hij een grote narcistische, graag in de belangstelling staande, vooral in beeld willen komende man is, die dit programma gebruikt om nog wat bij te verdienen.
Je hebt wel gelijk...quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, doe ff normaal.
Sommige mensen zijn wat extraverter dan anderen, dat maakt ze geen sheer evil ofzo.
Hun kinderen doen het vooralsnog allemaal prima, beter dan in vrijwel alle andere gezinnen, en ondanks het feit dat ik er niet aan moet denken in zo'n klein appartement te wonen als dat van hun, lijkt het voor hen prima te werken.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dit iets minder?
Dat geschel of diagnoses stellen is niet nodig.
Mag je iemand niet prima maar doe wel normaal
Dat is toch alleen maar fijn !quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind alle gezinnen die dit keer meedoen vooralsnog wel leuk on te volgen eigenlijk.
Oh ja, dat kleine appartement met zoveel mensen moet ik ook niet aan denken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, doe ff normaal.
Was wel jammer dat geforceerde gedoe van Ivan weer. Liepen amper kinderen rond daar.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:23 schreef derLudolf het volgende:
Grensoverschrijdend gedrag, Zeven wil niet naar de pride, maar wordt gedwongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |