Hij werkt al bij de politie.quote:Op maandag 8 april 2024 10:18 schreef bonanza8 het volgende:
koooooooooooooken en schooooooooooonmaken
Is ze alweeer zwanger?
die Quiten is trouwens ook echt een naar en irritant mannetje, hij zou toch naar de politie opleiding gaan, maar volgend seizoen wil hij gaan werken op de camping? zou hij niet toegelaten zijn of door de voorselectie zijn gekomen?
@FlippingCoin Dit stukje kan wel uit de OP, want die uitzendingen daarvan zijn afgelopen.quote:Op maandag 8 april 2024 09:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Ook wordt hier 'Een huis vol emigreert' besproken waar we de emigratie volgen van de familie Kraan en de familie Jelies. Elke vrijdag te zien op NPO 1 om 21.35
Wat moet er nou weer voor nieuws in dat boek komen? We weten alles al van de Kidsquote:Op maandag 8 april 2024 11:31 schreef Ynske het volgende:
Er komt een boek over de jelies
https://www.shownieuws.nl(...)gg1m9WzDdEzBeVefUreQ
LeesVOER zodat zure wijven op het internet het boek gaan downloaden (want ze gaan immers niet betalen voor dát boek) en erover schrijven op fora. Wat kliks oplevert -> wat geld oplevert.quote:Op maandag 8 april 2024 11:54 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Wat moet er nou weer voor nieuws in dat boek komen? We weten alles al van de Kids
Ik niet, maar ik ben dan ook niet obsessief op hun insta en feesboek te vindenquote:Op maandag 8 april 2024 11:54 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Wat moet er nou weer voor nieuws in dat boek komen? We weten alles al van de Kids
Nee over hoe Johan en Janneke zijn opgevoed en hie zij nu hun kinderen opvoeden. Zal denk ik oa gaan over het geloof, dat hun kinderen geen rokjes hoeven dragen en vroeger wel.quote:Op maandag 8 april 2024 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben dan ook niet obsessief op hun insta en feesboek te vinden![]()
Het gaat toch om hun leven in Spanje? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nou en? Als ik moest gaan lopen zeuren over ieder boek dat naar mijn mening onnodig is dan heb ik er een dagtaak bij, voor de komende 50 jaar.quote:Op maandag 8 april 2024 11:54 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze heel ruimdenkend zijn over de kleding van hun dochtersquote:Op maandag 8 april 2024 12:50 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Nee over hoe Johan en Janneke zijn opgevoed en hie zij nu hun kinderen opvoeden. Zal denk ik oa gaan over het geloof, dat hun kinderen geen rokjes hoeven dragen en vroeger wel.
Ik had m'n kind niet de eerste dag zo met blote schouders naar school gestuurd, inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2024 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze heel ruimdenkend zijn over de kleding van hun dochters
Ja vond ik ook. Ik vond het topje van Aida sowieso niet geschikt voor school. School is gewoon enigzins netjes gekleed. Ik ben bijvoorbeeld ook niet voor met gaten in je broek naar school. Doe je maar lekker in je vrije tijd aan.quote:Op maandag 8 april 2024 13:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik had m'n kind niet de eerste dag zo met blote schouders naar school gestuurd, inderdaad.
Heel ruimdenkend inderdaad 🤭quote:Op maandag 8 april 2024 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze heel ruimdenkend zijn over de kleding van hun dochters
Terwijl dat voorheen anders was. Toen had Johan het eens over kleding, dat ze veel goed vinden maar strak/kort en blote buiken dat mocht niet.quote:
Zag het idd op fbquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:41 schreef Dekentje2402 het volgende:
Vanaf 19 augustus weer te zien! Met de familie Cudogham, familie Bakhcha, familie Wildeman en familie Blom.
Die zijn nieuwquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:44 schreef Serinde het volgende:
Hoe is dat over de uitzendingen![]()
Familie bakcha ken ik niet volgens mij. Zijn zij nieuw of uit een oud seizoen?
Hoe gaat het met de Jelies dan? Ik denk ook eerlijk gezegd dat er na de emigratie weinig reuring is daar, dus ik kan me voorstellen dat het weinig spannende TV oplevert. Itt de familie Kraan die met de camping bezig zijnquote:Op donderdag 25 april 2024 14:26 schreef Naadje79 het volgende:
Nieuw seizoen van de emigratieserie is in de maak, maar zonder de Jelies. Familie Kraan is wel te zien, verder nog geen informatie over een ander gezin.
Hier heb ik extreem weinig zin in, 0 families die ik leuk vindquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:41 schreef Dekentje2402 het volgende:
Vanaf 19 augustus weer te zien! Met de familie Cudogham, familie Bakhcha, familie Wildeman en familie Blom.
Dat is de moeder toch toch tochquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Yoriën Buddenbruck is getrouwd met een Islamitisch meisje en hij heeft zich bekeerd tot de Islam
Priscilla Wildeman is zwanger
Cudoghamsquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:18 schreef Ronaldussen het volgende:
Zo geen zin in nóg een seizoen Cudoghams![]()
Ben benieuwd naar het nieuwe gezin
Na de eerste aflevering had ik al geen zin in nóg een aflevering Cudoghamquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:18 schreef Ronaldussen het volgende:
Zo geen zin in nóg een seizoen Cudoghams![]()
Ben benieuwd naar het nieuwe gezin
Dank voor de kickquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:13 schreef Firuze60 het volgende:
Vanavond dus de eerste aflevering weer van EHV, ben een vooruitkijker, mag daar ook een topic voor. @:Dotteke ?
Is er alquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:13 schreef Firuze60 het volgende:
Vanavond dus de eerste aflevering weer van EHV, ben een vooruitkijker, mag daar ook een topic voor. @:Dotteke ?
Je post notabene zelf al in dat topic: Firuze60 in RLS / [Voortuitkijken] Een Huis Vol #1quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:13 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, dat topic is nog ouder dan dit, sorry, joh, over het hoofd gezien.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je post notabene zelf al in dat topic: Firuze60 in RLS / [Voortuitkijken] Een Huis Vol #1
Zie dat hij al gevonden is.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:13 schreef Firuze60 het volgende:
Het was altijd Wouter van der Goes.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:08 schreef amaranta het volgende:
Wat is dit nou weer. Andere VoiceOver?
https://lovereality.nl/di(...)er-van-een-huis-vol/quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
Het was altijd Wouter van der Goes.
https://www.google.nl/url(...)BAYRZH5XR0uMSCqJRJzN
En spreekt ook 11 keer slechter Nederlands.quote:
Inderdaad.quote:
Die moeder vind ik ook erg knapquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
En spreekt ook 11 keer slechter Nederlands.
Over haar Nederlands heb ik overigens niks op aan te merken.
En wat zijn alle kinderen knap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |