Het is zo voorspelbaar bij dit team en trainerquote:Op woensdag 14 januari 2026 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ze dit nou eens elke week op de mat leggen ipv komende zaterdag weer gelijkspelen tegen Pec
AZ moet weer een grote naam uit de hoed toveren!quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:02 schreef Ivy_Mike het volgende:
Is Leeroy Echteld de geschikte opvolger voor Maarten Martens?
Of moet AZ voor het nieuwe seizoen bijv. Danny Buijs gaan strikken?
Ik vind dat Andries Jonker wel goed bij AZ zou passen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:44 schreef mitt het volgende:
[..]
AZ moet weer een grote naam uit de hoed toveren!
Verwachting is in Maart pas, maar goed na zo een periode zal hij waarschijnlijk ook niet direct voluit mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:45 schreef mitt het volgende:
Mijnans zes weken eruit.
Wordt Clasie nog een keer fit?
Het zal door het Scheringa trauma komen dit beleid, maar denk ik niet dat het heel veel uit gaat maken omdat de budgetverschillen dan nog te groot blijven. Dit seizoen was er wel kans om in de top 3 te komen, maar dat blijven uitzonderingen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 05:48 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast vind ik dat AZ eens een goed beleid op papier moet gaan zetten om de selectie structureel in tact te houden, het is leuk als je elk jaar je toppers voor goed geld weet te verkopen, maar als je dan in de competitie weer net te kort komt schiet het niet op.
Misschien wordt het ook een keer tijd dat AZ verder gaat kijken dan een spelbepaler die over een paar maanden 35 wordt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:45 schreef mitt het volgende:
Mijnans zes weken eruit.
Wordt Clasie nog een keer fit?
Nog steeds de beste als hij meedoet. Lijkt me lastig te vervangen met de club die AZ is.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien wordt het ook een keer tijd dat AZ verder gaat kijken dan een spelbepaler die over een paar maanden 35 wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |