Als het goed is wel wat ik begreep net...quote:Op maandag 8 april 2024 08:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Randy heeft zijn hartjes broek weer aan![]()
![]()
kreeg hij geld voor de secret mission misschien?
Leuk voor Dilano dat hij ff terug mag. En leuk voor Jimmy dat hij erbij mag zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 07:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano staat echt aan de verkeerde kant te snijden
[ afbeelding ]
je was me al te snel af, hahha had al aangepast dacht dat ze ziek in bed lagquote:
Witte bonen in tomaten saus, gebraden saucijsjes en geklopte eieren.quote:Op maandag 8 april 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Scrambled eggs hoort wel bij een Engels ontbijt hoor..
Dan moet Karen opschieten.quote:Op maandag 8 april 2024 08:25 schreef zodeju het volgende:
Zal Karen terug komen voor Ashley, want dat is toch denk ik de enige . Voor Glenn misschien Danny en voor Alice denk ik Tom.
Zeker lekker maar ik zou dat s'ochtends nog niet weg krijgen hoor... mij te vet op de vroege morgen...quote:Op maandag 8 april 2024 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Witte bonen in tomaten saus, gebraden saucijsjes en geklopte eieren.
Niet echt gezond maar wel lekker.
als Ashley naar huis gaat kan dat niet meer hequote:Op maandag 8 april 2024 08:25 schreef zodeju het volgende:
Zal Karen terug komen voor Ashley, want dat is toch denk ik de enige . Voor Glenn misschien Danny en voor Alice denk ik Tom.
tot hoelaat konden we stemmen?quote:Op maandag 8 april 2024 08:25 schreef Koos1958 het volgende:
Belooft niet veel goeds voor de komende week deze veelvuldige streamlocks. Mensen zitten gewoon te ontbijten
Nee, ze kan nu komen om haar haar te doen voordat Ashley eruit gaat.quote:Op maandag 8 april 2024 08:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als Ashley naar huis gaat kan dat niet meer he
Ik denk zomaar dat Tom en Karen daar geen zin in hebben.quote:Op maandag 8 april 2024 08:25 schreef zodeju het volgende:
10uquote:Op maandag 8 april 2024 08:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tot hoelaat konden we stemmen?
want hier word je inderdaad niet goed van en blijft nog zolang in beeld ook pffff en ze pikken stream 2 ook al in
Scherp...quote:Op maandag 8 april 2024 08:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als Ashley naar huis gaat kan dat niet meer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |