Ja denk het wel karretje ook weg. Maar staat nu warme dingen op tafel en de anderen slapen nog. Niet heel slim dat koel nu afquote:
Ze doen hun best en dat is toch wat telt,quote:Op maandag 8 april 2024 08:05 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een stukken tomaat in die crumble eggs had beter veel kleiner kunnen zijn. En zijn speklappen ipv bacon brrr
Ty is het tegenover gestelde van haar....is op zoek naar vrienden waar hij lol mee kon hebben....Houd van eerlijkheid en oprechtheid....en had haar direct door dat zij eigenlijk helemaal niet zijn type is qua karakter......quote:Op zondag 7 april 2024 23:44 schreef Willewa het volgende:
Zoals de waard is vertrouwd ie z’n gasten. Ty is helemaal niet zoals haar.
geen kaartjes van hemquote:
Er zal heus een kern van waarheid inzitten, het zijn dingen die ik Ashley wel hoor zeggen...quote:Op maandag 8 april 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, staat in de COS maar zoals gezegd weet ik niet of het klopt wat er getypt werd
in het begin hebben die 2 ook de grootste lol samen gehad hoorquote:Op maandag 8 april 2024 08:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ty is het tegenover gestelde van haar....is op zoek naar vrienden waar hij lol mee kon hebben....Houd van eerlijkheid en oprechtheid....en had haar direct door dat zij eigenlijk helemaal niet zijn type is qua karakter......
Ik denk dat we vanmorgen veel getracteerd worden op dit gedoe. Tussentijds stemmen dus ze kunnen alleen de stemmers op deze manier bereikenquote:
Dat wel, maar of ze dronken was bedoel ik.quote:Op maandag 8 april 2024 08:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Er zal heus een kern van waarheid inzitten, het zijn dingen die ik Ashley wel hoor zeggen...
Vast niet. Wellicht een beetje aangeschoten. Maar als je 3 maanden droog staat, gaat dat ook sneller.quote:Op maandag 8 april 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wel, maar of ze dronken was bedoel ik.
De meeste kijkers zitten ook geplakt aan Insta, X ,FB en andere shit die ik niet ken..quote:Op maandag 8 april 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat we vanmorgen veel getracteerd worden op dit gedoe. Tussentijds stemmen dus ze kunnen alleen de stemmers op deze manier bereiken
Nou ik denk meer aangeschoten, dronken lijkt me sterk na 2 glaasjes. ..quote:Op maandag 8 april 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wel, maar of ze dronken was bedoel ik.
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 8 april 2024 08:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De meeste kijkers zitten ook geplakt aan Insta, X ,FB en andere shit die ik niet ken..
Hup Randy
Nou sinds die trap van Lenie niet meer, weet niet precies hoelang die er in heeft gezeten.quote:Op maandag 8 april 2024 08:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
in het begin hebben die 2 ook de grootste lol samen gehad hoor
Daarvoor ookquote:Op maandag 8 april 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb vanmorgen gelezen dat Ashley na 2 wijntjes weer van alles zat uit te kramen...
quote:Op maandag 8 april 2024 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
Dat omycot wordt nu wel een beetje schadelijk.
Nog ff en het zit als een earworm in je systeem. Ga je zelf ook de hele tijd omycot roepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |