Als het goed is wel wat ik begreep net...quote:Op maandag 8 april 2024 08:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Randy heeft zijn hartjes broek weer aan![]()
![]()
kreeg hij geld voor de secret mission misschien?
Leuk voor Dilano dat hij ff terug mag. En leuk voor Jimmy dat hij erbij mag zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 07:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano staat echt aan de verkeerde kant te snijden
[ afbeelding ]
je was me al te snel af, hahha had al aangepast dacht dat ze ziek in bed lagquote:
Witte bonen in tomaten saus, gebraden saucijsjes en geklopte eieren.quote:Op maandag 8 april 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Scrambled eggs hoort wel bij een Engels ontbijt hoor..
Dan moet Karen opschieten.quote:Op maandag 8 april 2024 08:25 schreef zodeju het volgende:
Zal Karen terug komen voor Ashley, want dat is toch denk ik de enige . Voor Glenn misschien Danny en voor Alice denk ik Tom.
Zeker lekker maar ik zou dat s'ochtends nog niet weg krijgen hoor... mij te vet op de vroege morgen...quote:Op maandag 8 april 2024 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Witte bonen in tomaten saus, gebraden saucijsjes en geklopte eieren.
Niet echt gezond maar wel lekker.
als Ashley naar huis gaat kan dat niet meer hequote:Op maandag 8 april 2024 08:25 schreef zodeju het volgende:
Zal Karen terug komen voor Ashley, want dat is toch denk ik de enige . Voor Glenn misschien Danny en voor Alice denk ik Tom.
tot hoelaat konden we stemmen?quote:Op maandag 8 april 2024 08:25 schreef Koos1958 het volgende:
Belooft niet veel goeds voor de komende week deze veelvuldige streamlocks. Mensen zitten gewoon te ontbijten
Nee, ze kan nu komen om haar haar te doen voordat Ashley eruit gaat.quote:Op maandag 8 april 2024 08:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als Ashley naar huis gaat kan dat niet meer he
Ik denk zomaar dat Tom en Karen daar geen zin in hebben.quote:Op maandag 8 april 2024 08:25 schreef zodeju het volgende:
10uquote:Op maandag 8 april 2024 08:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tot hoelaat konden we stemmen?
want hier word je inderdaad niet goed van en blijft nog zolang in beeld ook pffff en ze pikken stream 2 ook al in
Scherp...quote:Op maandag 8 april 2024 08:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als Ashley naar huis gaat kan dat niet meer he
ok dan zijn we dan van het beeld afquote:
whahha met shirtquote:Op maandag 8 april 2024 08:33 schreef ledn81 het volgende:
Leuk dat Dilano (met shirt) er even kwam![]()
(neem nu nog even op dus loop achter)
Ik ook niet. Hij lult gewoon maar wat.quote:Op maandag 8 april 2024 08:31 schreef zodeju het volgende:
Als ik dit weer hoor weet ik weer waarom ik Jimmy niet als winnaar zie.....
Oei! Niet zo charmant haha.quote:
Net twintig en al zo'n verschil tussen net uit bed en na het opmaken...quote:
ja echt he heel ander koppiequote:
Jimmy is voor mij ook geen winnaar teveel kwaadspreken over mensen en met iedereen meelullen. Vond hem af en toe vals overkomen. Wel lachen om zijn opmerkingen maar die jaloezie van hem tegenover de mensen waar dilano en tom ook goed mee gingen was niet om aan te zien.quote:Op maandag 8 april 2024 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij lult gewoon maar wat.
ja die is bloednerveusquote:Op maandag 8 april 2024 08:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley is ongelooflijk zenuwachtig zegt ze. Zo ziet ze er ook uit.
[ afbeelding ]
Ze heeft donkere wallen onder haar ogen maar vind haar nog steeds leuk koppie hebbenquote:Op maandag 8 april 2024 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Net twintig en al zo'n verschil tussen net uit bed en na het opmaken...
Haha ik hoop dat ze zo naar huis word gestuurd. Niet uren haren krullen en plamuren. Houdoe 👋🏼quote:Op maandag 8 april 2024 08:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Moet gelijk denken aan die opmaak filmpjes dat wanneer hun make up eraf wordt gehaald, het hele andere mensen zijnquote:
Ik heb het helemaal gezien, en ik vind het reuze meevallen, ze was wat overdreven lacherig, maar Ashley kennende kan ze dat er ook om doen om aandacht op zich te vestigen.quote:Op maandag 8 april 2024 08:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
moet ik cos terug lezen zeker, ja dat red ik dus niet val vaak in slaap dan en bij streams zag ik niet veel erover
Die weet best dat als je het spel hard speelt dat je kans hebt om ver te komen en misschien wel winnen maar ook dat je afgemaakt (figuurlijk) kan worden door kijkers en de media als je weer naar buiten komt...quote:Op maandag 8 april 2024 08:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft een jonger koppie ookquote:Op maandag 8 april 2024 08:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft donkere wallen onder haar ogen maar vind haar nog steeds leuk koppie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |