quote:Op zondag 7 april 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Dilano kan ook nog, denkt Jimmy..
Dilano?! Heeft Jimmy geslapen met die feestjes ofzo?
Dilanoquote:Op zondag 7 april 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Alice denkt Ashley?! Die zat er juist bijna altijd naast met d'r speculaas
Denk eerder Jimmy
Je moet het er maar mee doen. Kat’s wil is wetquote:Op zondag 7 april 2024 20:23 schreef PinkLow het volgende:
Stream ik op de tv (kan ik pas sinds een week vanwege nieuw tv abonnement)
Gaat mijn kat er bontificaal voorzitten...
Dus nu 2 streams aan.. op telefoon en tv en nee dat loopt niet synchroon..
En nog niet hand in eigen boezem strijken bij het douche gebeuren.....quote:Op zondag 7 april 2024 20:25 schreef happyme28 het volgende:
Wat is dit nou weer een dish van Ashley naar Glenn 🙄
Mooi al die korte filmpjes die je plaats...quote:
Niet te doen vandaag. Heb al duizend keer oh my kott gehoord.quote:Op zondag 7 april 2024 20:28 schreef lojanda het volgende:
Oww mai kottt wat is Ashley toch irritant. Constant aan het woord en dan ook nog zo lang mogelijk blijven praten..
Dat moet haast wel iddquote:Op zondag 7 april 2024 20:29 schreef Willewa het volgende:
Over welke situatie heeft Randy het nu? Ariana?
Fans , al heb ik dat niet meegekregenquote:Op zondag 7 april 2024 20:30 schreef engine het volgende:
Maar wie heeft voor die Awards gestemd? Alleen Big Brother zelf?
Het is echt te veel en het is gewoon niet om aan te horenquote:Op zondag 7 april 2024 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Niet te doen vandaag. Heb al duizend keer oh my kott gehoord.
Moet er ook wel om lachen inmiddels
Stond op insta. Had er geen zin in.quote:Op zondag 7 april 2024 20:30 schreef engine het volgende:
Maar wie heeft voor die Awards gestemd? Alleen Big Brother zelf?
Oh okay ik dan ook niet.quote:
Via insta kon je stemmen. Gisteravond volgensmijquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 20:30 schreef PinkLow het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geef toe, dit is toch hinderlijk.. en hij zit er echt al 10 minuten zo bij!!
Uitgezet, niet te doen, die betrekt alle vragen over anderen op zichzelf.quote:Op zondag 7 april 2024 20:28 schreef lojanda het volgende:
Oww mai kottt wat is Ashley toch irritant. Constant aan het woord en dan ook nog zo lang mogelijk blijven praten..
Vind het wel meevallen.quote:Op zondag 7 april 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uitgezet, niet te doen, die betrekt alle vragen over anderen op zichzelf.
Men noemt het 'enthousiast' en dat klopt, 'enthousiast egocentrisch'..
Hij valt niet minder op! De rest is gewoon TE aanwezigquote:Op zondag 7 april 2024 20:31 schreef Willewa het volgende:
Randy is echt het type die in een grote groep wat op de achtergrond is, vaak mensen die meer aandacht opeisen, maar in een selecter gezelschap zo’n goede leuke gast is.
In grote groep ook wel alleen valt ie dan gewoon minder op denk ik.
haar avontuurquote:Op zondag 7 april 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ach, geef beessie maar dikke knuf van mij!quote:Op zondag 7 april 2024 20:30 schreef PinkLow het volgende:
[ link | afbeelding ]
De andere kat ligt bij mij op schoot.. dus kan ook niet verplaatsen ofzo.
Morgen zijn we er hopelijk vanafquote:Op zondag 7 april 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sommigen wel idd. Dan vallen types als Randy wel automatisch minder op.quote:Op zondag 7 april 2024 20:32 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Hij valt niet minder op! De rest is gewoon TE aanwezig
Tjezus, er wordt haar een vraag gesteld..quote:Op zondag 7 april 2024 20:35 schreef happyme28 het volgende:
Waarom eist nou altijd 1 iemand alle aandacht op? Ik wil ook wel de mening van anderen horen.
Hadden ze best op z’n minst cheape kleine bekertjes voor kunnen fixen idd.quote:Op zondag 7 april 2024 20:35 schreef freaky40 het volgende:
Het is alleen een gemiste kans dat ze geen fysieke Awards hebben.
Ja, het momentum mis je daar mee en een beetje sjeu. Dit had je dan ook in de Gameroom kunnen doen.quote:Op zondag 7 april 2024 20:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hadden ze best op z’n minst cheape kleine bekertjes voor kunnen fixen idd.
Maar de mening van een ander doet er niet toe.. dat blijkt wel weer en BB helpt daar goed aan meequote:Op zondag 7 april 2024 20:35 schreef happyme28 het volgende:
Waarom eist nou altijd 1 iemand alle aandacht op? Ik wil ook wel de mening van anderen horen.
Ze riep als eerste ‘ik vond het helemaal niets’. Maar inderdaad BB gaat daar dan ook in mee. Ik hoor graag wat Randy, Glenn en Alice vinden.quote:Op zondag 7 april 2024 20:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Tjezus, er wordt haar een vraag gesteld..
Zeker in zo’n finaleweek. Maak ‘sterren’ van ze. Met rode loper, de bioscoopstoelen, gooi er zelfs een fotograaf bij of zo’n automatisch foto-neem dingetje. Bijvoorbeeld. Etc etc. Echt niet moeilijk lijkt me. Maar achquote:Op zondag 7 april 2024 20:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, het momentum mis je daar mee en een beetje sjeu. Dit had je dan ook in de Gameroom kunnen doen.
Het is gewoon een ordinair viswijfquote:Op zondag 7 april 2024 20:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze riep als eerste ‘ik vond het helemaal niets’. Maar inderdaad BB gaat daar dan ook in mee. Ik hoor graag wat Randy, Glenn en Alice vinden.
Tja ..quote:Op zondag 7 april 2024 20:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar de mening van een ander doet er niet toe.. dat blijkt wel weer en BB helpt daar goed aan mee
Erg veelquote:Op zondag 7 april 2024 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoeveel pannenkoeken zijn er gebakken vraagt BB
quote:Op zondag 7 april 2024 20:39 schreef PinkLow het volgende:
Iemand van de redactie heeft echt de pannenkoeken geteld??
Minpuntje in een goed seizoen.quote:Op zondag 7 april 2024 20:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zeker in zo’n finaleweek. Maak ‘sterren’ van ze. Met rode loper, de bioscoopstoelen, gooi er zelfs een fotograaf bij of zo’n automatisch foto-neem dingetje. Bijvoorbeeld. Etc etc. Echt niet moeilijk lijkt me. Maar ach
ja hij wil ook kijken dus ja je hebt er maar mee te doen hahaquote:Op zondag 7 april 2024 20:30 schreef PinkLow het volgende:
[ link | afbeelding ]
De andere kat ligt bij mij op schoot.. dus kan ook niet verplaatsen ofzo.
Ze werkt van uit huis als telemarketeerquote:Op zondag 7 april 2024 20:45 schreef IkFok het volgende:
Ze werkt in de badjas? Wat voor werk doet ze dan?
Callcenter. Kan dus vanuit huisquote:Op zondag 7 april 2024 20:45 schreef IkFok het volgende:
Ze werkt in de badjas? Wat voor werk doet ze dan?
nou die hoor je ook hoor gewoon luisteren en dan hoor je ze ookquote:Op zondag 7 april 2024 20:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze riep als eerste ‘ik vond het helemaal niets’. Maar inderdaad BB gaat daar dan ook in mee. Ik hoor graag wat Randy, Glenn en Alice vinden.
dit maakt de cos dus gewoon naar en minder leuk dat gescheld enzoquote:
Man man man ze kan erom lachen want ze heeft genoeg zelfspotquote:Op zondag 7 april 2024 20:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Klopt, want negatieve aandacht, is OOK aandacht
had BB eigenlijk wel kunnen doen was wel leukquote:Op zondag 7 april 2024 20:39 schreef Was-beer het volgende:
Ze gaan er op in alsof ze coins kunnen winnen
Moet dat nu zo? Ga op de markt staan. Je hoeft niet iedereen leuk te vinden, maar laten we het online gewoon netjes houden, johquote:
Het is toch gewoon zo, overal als eerste met haar gekwaak, ik ik ik bij spelletjes, ik wil als eerstequote:Op zondag 7 april 2024 20:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Moet dat nu zo? Ga op de markt staan. Je hoeft niet iedereen leuk te vinden, maar laten we het online gewoon netjes houden, joh
Of ze is gewoon super enthousiast en impulsief?!quote:Op zondag 7 april 2024 20:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo, overal als eerste met haar gekwaak, ik ik ik bij spelletjes, ik wil als eerste
Ik wil dat hebben
En egocentrischquote:Op zondag 7 april 2024 20:55 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Of ze is gewoon super enthousiast en impulsief?!
Ja en hij staat nu zelf ook buiten...quote:Op zondag 7 april 2024 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat deed Tom aardiger, die zette hem buiten
Nah neequote:Op zondag 7 april 2024 20:55 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nee egocentrisch zoals in bijna alles, het is het karakter van deze damequote:Op zondag 7 april 2024 20:55 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Maar verwoord dat dan minder hatelijk. Iemand online voor viswijf uitmaken, kan niet. Stel dat de kinderen, neefjes, nichtjes dit hier over haar lezen? Dat WIL je toch niet?quote:Op zondag 7 april 2024 20:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo, overal als eerste met haar gekwaak, ik ik ik bij spelletjes, ik wil als eerste
Ik wil dat hebben
Dat herken ik welquote:Op zondag 7 april 2024 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy slaapt thuis altijd met de TV of een muziekje aan
dat dusquote:Op zondag 7 april 2024 20:55 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Oké dat had ik inderdaad anders kunnen doen, mijn excuusquote:Op zondag 7 april 2024 20:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar verwoord dat dan minder hatelijk. Iemand online voor viswijf uitmaken, kan niet. Stel dat de kinderen, neefjes, nichtjes dit hier over haar lezen? Dat WIL je toch niet?
lol Zo kan je hem ook draaienquote:Op zondag 7 april 2024 20:58 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus
goed verwoord. Ze is deze hele BB al overal enthousiast over alles wat gebeurt.
quote:Op zondag 7 april 2024 21:00 schreef kater1 het volgende:
Jimmy zei dat hij voorspellende dromen had maar is ze allemaal weer vergeten. Daar heb je nog eens wat aan...
Ariana de tweedequote:Op zondag 7 april 2024 21:00 schreef kater1 het volgende:
Jimmy zei dat hij voorspellende dromen had maar is ze allemaal weer vergeten. Daar heb je nog eens wat aan...
Stream 1 geen optie? Heb er zelf 2 open staan!quote:Op zondag 7 april 2024 21:00 schreef GayGuy het volgende:
Door die geluiden, bij de beelden die wij niet zien, krijg ik het idee dat ze naar zo'n slechte thriller film kijken, joh
Valt tegen iddquote:Op zondag 7 april 2024 21:02 schreef Luna68 het volgende:
Vind het teveel gekletst en te weinig beelden
Heeft genoeg gelachen en lol gehad en gemaakt hoor.quote:Op zondag 7 april 2024 21:06 schreef engine het volgende:
Ik gok dat Alice deze award niet gaat winnen.
Iedereen krijgt bij elke award het woordquote:Op zondag 7 april 2024 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is de Ash show ... overal moet ze wat over zeggen ...
Bij elke Award moet ze wel ff dr zegje doenquote:Op zondag 7 april 2024 21:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Iedereen krijgt bij elke award het woord
Ik ben dat wel met je eens ;p maaaar ik doelde gewoon op z’n rode huidquote:Op zondag 7 april 2024 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is de Ash show ... overal moet ze wat over zeggen ...
Nee want Karen had ook een awardquote:Op zondag 7 april 2024 21:11 schreef zodeju het volgende:
Dus alleen maar voor de bewoners die er nu nog zitten....als ik het goed heb....
Ohja Sabeau kon er wel wat van lolquote:Op zondag 7 april 2024 21:12 schreef PinkLow het volgende:
Dramaqueen - Tom of Ash of Sabeaux? Alhoewel ik denk dat de 'stemmers' Sabo zijn vergeten..
Dat is echt veelstelang geleden... was haar al een beetje vergeten..quote:
Murder on the dancefloorquote:
Is gewoon knap hoe ze alles op haarzelf kan betrekkenquote:
Eindelijk even een harde spiegel. Maar ze schuift het toch weer - onterecht - voor een best deel op Glenn af.quote:Op zondag 7 april 2024 21:17 schreef Was-beer het volgende:
Ashley: dus zo gingen WIJ tegen elkaar te keer![]()
![]()
Maar niet de hoofdprijs..quote:
Ashley dit jaar toch 3 bitterballen en 3 fictieve awards gewonnen tijdens de award show terwijl ze morgen via de achterdeur zal vertrekkenquote:
Ik denk dat de mensen die gestemd hebben, zich alleen de laatste weken voor de geest konden halen.quote:Op zondag 7 april 2024 21:20 schreef kater1 het volgende:
Nou, ben het er niet mee eens. Sabeau was echt heeeeeeel erg.
Wel jammer dat niet alle bewoners zijn meegenomen door de 'fans'quote:
Klopt ook wel. Onderbuikmens. Daarom zoveel conflict en drama. Zie je in een bepaalde groep van de maatschappij veel. Geen controle over de emoties. Emoties boven verstand etc.quote:Op zondag 7 april 2024 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ik ben ook een heel gevoelig mens
Dat is ook wel weer humor dat the queen zonder liveshow en speciale aandacht naar buiten gaatquote:Op zondag 7 april 2024 21:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley dit jaar toch 3 bitterballen en 3 fictieve awards gewonnen tijdens de award show terwijl ze morgen via de achterdeur zal vertrekken
Oh please…..quote:Op zondag 7 april 2024 21:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Onderbuikmens. Daarom zoveel conflict en drama. Zie je in een bepaalde groep van de maatschappij veel. Geen controle over de emoties. Emoties boven verstand etc.
Een Clumsy Catastrophe opmerking.quote:Op zondag 7 april 2024 21:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Onderbuikmens. Daarom zoveel conflict en drama. Zie je in een bepaalde groep van de maatschappij veel. Geen controle over de emoties. Emoties boven verstand etc.
Die drama over die pannenkoek was anders best ergquote:Op zondag 7 april 2024 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die gestemd hebben, zich alleen de laatste weken voor de geest konden halen.
sabeau lijkt ook al weer zo lang geleden
Ze wilde alles meemaken. Vertrek via de liveshow heeft ze al gehad. Dus via de achterdeur kan ze nu ook ervaren.quote:Op zondag 7 april 2024 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer humor dat the queen zonder liveshow en speciale aandacht naar buiten gaat
Niks klunzigs aan hoor. Maar ik verwacht niet dat iemand die zich blijkbaar aangesproken voelt dat gaat zienquote:Op zondag 7 april 2024 21:25 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Een Clumsy Catastrophe opmerking.
Past goed bij de huidige categorie..
Nee maar veel plezier ♡quote:Op zondag 7 april 2024 21:27 schreef Tascha071 het volgende:
Ff off topic… ik lees net dat ze tokens gaan verstoppen in Nederland en België zodat je een finale ticket kan bemachtigen. Gaan er fokkers mee hunten? (Ik zelf niet hoor geen tijd maar wel leuk)
Ach, het is beter dan kijken hoe mensen rummikub spelenquote:Op zondag 7 april 2024 21:27 schreef GayGuy het volgende:
Gaat dit net zo lang duren als de Oscars, of?🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |