Wat was de spelvoutquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik ontvang zojuist een mail met een spelfout.
[ afbeelding ]
Toch eindelijk die geslachtsverandering doorgezet?quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:41 schreef Caland het volgende:
Operatie goed verlopen
Gisteren wel helemaal van de kaart vanwege de narcose en extra morfine vanwege de pijn, en dan word je toch gewoon naar huis gestuurd
Hele boel eruit gekotst en nu weer op de wereld.
Oef. Pijnlijk. Ik ga nu in een hoekje liggen huilen DOEI!quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:22 schreef GGMM het volgende:
Even gekeken.
@:de_pel krijgt een behoorlijke oplawaai te verduren van @:tarado
Ben je rotterdammer?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oef. Pijnlijk. Ik ga nu in een hoekje liggen huilen DOEI!
Nasi.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR.
Ga wegquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:33 schreef yvonne het volgende:
Ik wil het gewoon 1x posten. Gewoon.
Omdat het kan.
6-0![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noedels.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:31 schreef yvonne het volgende:
Ik zat in het verkeerde topic.Wij eten Nasi
AGVquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent eigenlijk best een leuke jongen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Waar zijn @:AFCNiels en @:Littlerabbit als je ze nodig hebt?
[ afbeelding ]
Ik hoop dat die jongens van @Kukelecucktsju10's link dat straks ook vindenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk best een leuke jongen.
Hopelijk komen die bij het EK weer posten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Waar zijn @:AFCNiels en @:Littlerabbit als je ze nodig hebt?
En @JR-Style-93quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk komen die bij het EK weer posten.
Net als @:sked en @:erasmus
Linkquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat die jongens van @:Kukelecucktsju10's link dat straks ook vinden
je kan gewoon tabbladen open doen sukkelquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach
Was er maar een mogelijkheid om 2 websites te bezoeken
Akkoordquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
@:r-woud93 wil ook graag klikbaar zijn @:ggmm
Pizzequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dit bij mij solo doet, mention ik je nooit meer. Gelukkig doe je het alleen in groepsverband.
quote:
Real - cityquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Deze vrouw komt niet verder dan net geen 3 maanden en is ook geen vrouw van haar woord.
Ach nee, ik maakte een eenmalige uitzondering vanwege m’n bewondering voor je absurde tijden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Deze vrouw komt niet verder dan net geen 3 maanden en is ook geen vrouw van haar woord.
Dit is je comeback?quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach nee, ik maakte een eenmalige uitzondering vanwege m’n bewondering voor je absurde tijden.
Nee.quote:
@onlogisch zijn leven draait om mentions, rijst en broccoli. Dan krijg je dit soort rariteiten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:26 schreef Salina het volgende:
Fittie om een mention!![]()
[ afbeelding ]
Geen idee waar het over gaat verder; duiding mag.
Onlogisch zn leven moet weer gaan omquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:onlogisch zijn leven draait om mentions, rijst en broccoli. Dan krijg je dit soort rariteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |