Had bad dat VBL-SCquote:Op maandag 8 april 2024 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had bad dat VBL-SC heet of qua temperatuur in de kamer waar jij zit?
Ik vroeg niet waar je ze koopt. Maar genoteerd.quote:
Ladagequote:
Jaquote:Op maandag 8 april 2024 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had bad dat VBL-SC heet of qua temperatuur in de kamer waar jij zit?
Hangt af van haar mood hè.quote:Op maandag 8 april 2024 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij hier voor over?
[ x ]
Is dit inclusief rode vlekken??quote:Op maandag 8 april 2024 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij hier voor over?
[ x ]
Op zuid is het zwartquote:Op maandag 8 april 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog wel bewolkt maat. Zo naar Roffa (@:Kingroland) hopelijk schijnt daar het zonnetje.
wtfquote:Op maandag 8 april 2024 13:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op zuid is het zwart
@:caland @:fetx @:wereldgozer @:rambodirk @:zipportal @:gurneyisbestoke
Dat is het toch altijd?quote:Op maandag 8 april 2024 13:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op zuid is het zwart
@:caland @:fetx @:wereldgozer @:rambodirk @:zipportal @:gurneyisbestoke
Over 2 maanden ben ik weer beperkt aanwezig!quote:Op maandag 8 april 2024 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit hier zelden om 12:00 en zelfs @:scrummie is weer terug van weggeweest.
Je bent maar gewoon aanwezig bij het EK.quote:Op maandag 8 april 2024 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Over 2 maanden ben ik weer beperkt aanwezig!
Als ze zich er maar niet mee gaat bemoeien.quote:Op maandag 8 april 2024 13:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent maar gewoon aanwezig bij het EK.
Mag met aanhang.
Maar dat kijk ik waarschijnlijk met mijn pa, en dan ben ik sowieso niet echt op FOK! aanwezig.quote:Op maandag 8 april 2024 13:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent maar gewoon aanwezig bij het EK.
Mag met aanhang.
Jammer.quote:Op maandag 8 april 2024 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat kijk ik waarschijnlijk met mijn pa, en dan ben ik sowieso niet echt op FOK! aanwezig.
Toch niet élke wedstrijdquote:Op maandag 8 april 2024 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat kijk ik waarschijnlijk met mijn pa, en dan ben ik sowieso niet echt op FOK! aanwezig.
Ja oke, ik doel alleen op de wedstrijden van Nederland (en dat zijn er toch maar 3 ofzo).quote:Op maandag 8 april 2024 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch niet élke wedstrijd
Afgezien van Nederland kan je prima op FOK kijken.
Kijkt Scrummie meer dan Feyenoord en Oranje?quote:Op maandag 8 april 2024 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch niet élke wedstrijd
Afgezien van Nederland kan je prima op FOK kijken.
Je doet maar gewoon even gezellig mee.quote:Op maandag 8 april 2024 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja oke, ik doel alleen op de wedstrijden van Nederland (en dat zijn er toch maar 3 ofzo).
We zien het in de zomer wel
Heel sporadisch stukjes van andere wedstrijden.quote:Op maandag 8 april 2024 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijkt Scrummie meer dan Feyenoord en Oranje?
En geen flauwekulletjesquote:Op maandag 8 april 2024 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon even gezellig mee.
Erg mooi.quote:Op maandag 8 april 2024 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga weer een EK poule organiseren!
Dat zou idd heel fijn zijn.quote:
Je bent een goed mensquote:Op maandag 8 april 2024 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga weer een EK poule organiseren!
Nu heb ik weer wat meer tijd en zin!quote:Op maandag 8 april 2024 13:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg mooi.
Vorig keer had ik je niet kunnen overhalen
Dat is zeker een leuk feitje, bedanktquote:Op maandag 8 april 2024 14:41 schreef Scrummie het volgende:
Leuk feitje.
De film The Blair Witch Project is opgenomen vlakbij waar ik straks in juni naar toe ga!
Wowquote:Op maandag 8 april 2024 14:41 schreef Scrummie het volgende:
Leuk feitje.
De film The Blair Witch Project is opgenomen vlakbij waar ik straks in juni naar toe ga!
Nasiquote:Op maandag 8 april 2024 14:50 schreef GGMM het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan eten? (dit is retorisch dus hou je suggesties aub lekker bij je)
Geen dank maat.quote:
Een broodje poep.quote:Op maandag 8 april 2024 14:50 schreef GGMM het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan eten? (dit is retorisch dus hou je suggesties aub lekker bij je)
In het Ajax-topic genieten ze anders van de heerlijke rust nuquote:Op maandag 8 april 2024 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen dank maat.
Voor meer leuke feitjes kun je @:Caland een DM sturen. Hopelijk is hij inmiddels weer bij.
Met een papje.quote:
Vraagje, heb jij je mentions aanstaan?quote:Op maandag 8 april 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |