Ik ben vooral nog teleurgesteld dat het slechts bij zes bleef.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was je bang om uit je narcose te ontwaken om vervolgens te horen dat je de afgelopen drie seizoenen gedroomd had? En dat Fräser trainer is en we vijfde staan ofzo. Want zo'n 6-0 tegen een gedrogeerd Ajax, het blijft een onrealistische koortsdroom.
Ik hoop dat ze haar kunnen verstaan, anders wordt het een broodje kaas voor je.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De vriendin is broodje ben aan het halen
Grillworst
Wordt hetquote:Op dinsdag 9 april 2024 12:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze haar kunnen verstaan, anders wordt een broodje kaas voor je.
Grillworst heb ik alquote:Op dinsdag 9 april 2024 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De vriendin is broodje ben aan het halen
Grillworst
Wat een aantrekkelijkheid.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 kipspiesjes (zonder gore dikmakende saus) en overnight oats met whey
Dat dacht ik maatje.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een aantrekkelijkheid.
Hopelijk heeft het gesmaakt.
Ik ga straks op zoek naar een lekker broodje.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dacht ik maatje.
Wat staat er bij jou op het menu?
Ouwe dibbesquote:Op dinsdag 9 april 2024 12:35 schreef Salina het volgende:
Ik heb dalijk een semi-verplichte middag op het werk, dus maar weer eens naar kantoor gegaan hier in A'dam.
Wel met een afsluitende borrel.![]()
Denk dat ik me in zal houden straks. Misschien vraag ik even aan wat fervente Ajax-fans hoe het leven er voor staat nu.
Weet je wat Ajax nodig hep? Bluf, branie, dingen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gister gekeken samen met @:de_kraam
We halen de diehard kale en kokkie fan erbij om duidelijkheid te krijgen wie dit zeiquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weet je wat Ajax nodig hep? Bluf, branie, dingen.
- Kokkie (of Kale)
Ik zal ook naar je zwaaien.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:35 schreef Salina het volgende:
Ik heb dalijk een semi-verplichte middag op het werk, dus maar weer eens naar kantoor gegaan hier in A'dam.
Wel met een afsluitende borrel.![]()
Denk dat ik me in zal houden straks. Misschien vraag ik even aan wat fervente Ajax-fans hoe het leven er voor staat nu.
Pak hemquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik ontvang zojuist een mail met een spelfout.
[ afbeelding ]
Pak ze aanquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik ontvang zojuist een mail met een spelfout.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |