Net zei ze dat de moeder van een vriendin het altijd maaktquote:Op zondag 7 april 2024 17:11 schreef chufi het volgende:
Askley maakt hem zoals zij (zij en Bart) m altijd maken ??? Waarom vraag ze dan alles aan Jimmy ?
Ah kijk zelf maken zag ik dr ook niet doenquote:Op zondag 7 april 2024 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net zei ze dat de moeder van een vriendin het altijd maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
las ze niet voor en heeft ze geloof ook niet jawel champignons maar hoorde het haar niet voorlezenquote:Op zondag 7 april 2024 17:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik lees bij recepten op internet dat er ook champignons en wortel in moeten
Nee ik ook niet ,randy heeft dacht ik voor zijn recept champignonsquote:Op zondag 7 april 2024 17:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
las ze niet voor en heeft ze geloof ook niet jawel champignons maar hoorde het haar niet voorlezen
quote:Op zondag 7 april 2024 17:28 schreef GayGuy het volgende:
Ik hoop dat Ashley de finale haalt. Ik gun het haarGlenn gaat sowieso winnen. Ongeacht naast wie hij zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ze heeft een recept van de moeder van een vriendin van haar. Hoe en waarom weet ik ook niet.quote:Op zondag 7 april 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Heeft ze een bericht van thuis? Ik ga maar eens ff naar de SV kijken staat niets![]()
Thnx, zat zelf te eten toen hun het kregen dus niets meegekregen.quote:Op zondag 7 april 2024 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft een recept van de moeder van een vriendin van haar. Hoe en waarom weet ik ook niet.
Heeft ze al zes keer gezegd, bericht van Bart (op het receptkaartje)quote:Op zondag 7 april 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
Heeft ze een bericht van thuis? Ik ga maar eens ff naar de SV kijken staat niets![]()
Dan heb ik het 6x gemistquote:Op zondag 7 april 2024 17:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heeft ze al zes keer gezegd, bericht van Bart (op het receptkaartje)
Geen idee. Ik was even met het getal 6!!! bezigquote:Op zondag 7 april 2024 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, zat zelf te eten toen hun het kregen dus niets meegekregen.
Wel leuk. Randy ook wat gekregen?
Later komende week denk ik.quote:Op zondag 7 april 2024 17:32 schreef GayGuy het volgende:
Big Brother is wel dood, nu. Komen er geen oud bewoners meer slapen?
Ze zijn gewoon gezellig met zijn allen aan het koken. Het hoeft niet altijd negatief te zijnquote:
dat dus, het groepje is nog maar zo klein en ze hebben het gewoon gezellig nu in de keukenquote:Op zondag 7 april 2024 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon gezellig met zijn allen aan het koken. Het hoeft niet altijd negatief te zijn
[ afbeelding ]
Is niet negatief maar omdat ze zelf wou koken samen met randyquote:Op zondag 7 april 2024 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon gezellig met zijn allen aan het koken. Het hoeft niet altijd negatief te zijn
[ afbeelding ]
Ashley en Randy hebben geen enkel probleem met hen nominatie. Zo kan het ookquote:Op zondag 7 april 2024 17:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus, het groepje is nog maar zo klein en ze hebben het gewoon gezellig nu in de keuken
Dat gebeurt nu toch ook ?quote:Op zondag 7 april 2024 17:40 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Is niet negatief maar omdat ze zelf wou koken samen met randy
Dit is toch veel leuker. Jimmy is beter in de keuken dan Ashley en Randy. Het zou zonde zijn als het zou mislukken. Nou doen ze het met zijn drieën.quote:Op zondag 7 april 2024 17:40 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Is niet negatief maar omdat ze zelf wou koken samen met randy
Wat freeze momenten zoals met Ty vanochtend verwacht ik toch wel.quote:Op zondag 7 april 2024 17:32 schreef GayGuy het volgende:
Big Brother is wel dood, nu. Komen er geen oud bewoners meer slapen?
Tja, maar dan mag er niet gecommuniceerd wordenquote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat freeze momenten zoals met Ty vanochtend verwacht ik toch wel.
Ga je ook al modden?quote:Op zondag 7 april 2024 17:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Was een grapje tussen een paar users, het getal 6
dus berg je kotsbakkie maar weer op
Randy niet, maar Ash die zal ECHT wel weer zieltjes gaan winnen, door zich lief en aardig op te stellenquote:Op zondag 7 april 2024 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ashley en Randy hebben geen enkel probleem met hen nominatie. Zo kan het ook
Ja heel veel, en je moet blijven roeren en roeren. Dit is helemaal geklontertquote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat ze der teveel bloem doorheen gedaan hebben
Geen idee! Ik ken die hele soep nietquote:
Thaise erwtensoepquote:Op zondag 7 april 2024 17:49 schreef spapaars het volgende:
Zo, soep die je eet met een vork
[ afbeelding ]
En hoop klontjusquote:Op zondag 7 april 2024 17:49 schreef spapaars het volgende:
Zo, soep die je eet met een vork
[ afbeelding ]
Dit is de saus. Soep is in andere panquote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee! Ik ken die hele soep niet
Maar volgens mij is die wel heel lekker
Zo te zien wel…quote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat ze der teveel bloem doorheen gedaan hebben
Die brij is toch voor de pasta van Randy? niet voor de soep?quote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb nog een zak staan van conimex is erg lekker.quote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh oke.quote:Op zondag 7 april 2024 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Die brij is toch voor de pasta van Randy? niet voor de soep?
Ja de roomsaus moet dit wordenquote:Op zondag 7 april 2024 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Die brij is toch voor de pasta van Randy? niet voor de soep?
Ik gooi zo een pizza in de ovenquote:Op zondag 7 april 2024 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb nog een zak staan van conimex is erg lekker.
Ja in de soep gelopenquote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook lekkerquote:Op zondag 7 april 2024 17:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb nog pindasoep van gisteren over
"ja van Bart een briefjequote:Op zondag 7 april 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
dat is echt kolder want ze zijn gewoon samen bezig hoorquote:
Komt goed, gaat er wel beter uit zienquote:
ja en hier gaat de haat gewoon door echt ongelofelijkquote:Op zondag 7 april 2024 17:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus, het groepje is nog maar zo klein en ze hebben het gewoon gezellig nu in de keuken
Ben echt benieuwd hoe ze twee gezinnen heeft gehad en nooit hoefde te koken....of heeft ze voor kokende mannen gekozen.quote:
Klopt Ash heeft al een peper doorgesneden...Na drie keer vragen hoe het moet is het haar gelukt.quote:Op zondag 7 april 2024 17:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is echt kolder want ze zijn gewoon samen bezig hoor
Hadden even kitty moeten laten komenquote:
Wat een onzin. Ze zijn gewoon gezellig met zijn allen aan het kokkerellenquote:Op zondag 7 april 2024 18:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Klopt Ash heeft al een peper doorgesneden...Na drie keer vragen hoe het moet is het haar gelukt.
oops dat zou ik ook niet weten moeten ze dan blijven roeren?quote:Op zondag 7 april 2024 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
Ze maken eerst de saus voor de pasta zalm voordat de pasta en de zalm is klaar gemaakt. Is te hopen dat het niet gaat schiften door te lang opstaan
Ze had het over het logo van thuisbezorgd, dat leek ze te herkennen in een tekening op de receptkaart... dan weet ik genoegquote:Op zondag 7 april 2024 18:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe ze twee gezinnen heeft gehad en nooit hoefde te koken....of heeft ze voor kokende mannen gekozen.
Dat herken ik ook. Volgens mij herkennen de meeste mensen dat logo wel.quote:Op zondag 7 april 2024 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze had het over het logo van thuisbezorgd, dat leek ze te herkennen in een tekening op de receptkaart... dan weet ik genoeg
je kan toch bepaalde gerechten niet kunnen, net als of je echt alles weet te kokenquote:Op zondag 7 april 2024 18:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe ze twee gezinnen heeft gehad en nooit hoefde te koken....of heeft ze voor kokende mannen gekozen.
quote:Op zondag 7 april 2024 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ja sfeer is leuk in huis, slaapt Alice niet trouwens -500![]()
![]()
Ze heeft toch al eerder gezegd dat ze niet van het koken is.....dit is echt voor het eerst....maar dan nog zie je dat ze het ook totaal niet gewoon is......met dingen pakken en het waarom.....quote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je kan toch bepaalde gerechten niet kunnen, net als of je echt alles weet te koken
ze maken dit gerecht voor het eerst, is heel wat anders als je dagelijks gewoon je eigen gerechten kookt
Dit idd. Geef dan gewoon toe dat je niet kan koken, maar ga geen poppenkast opvoeren voor een tv momentje..quote:Op zondag 7 april 2024 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft toch al eerder gezegd dat ze niet van het koken is.....dit is echt voor het eerst....maar dan nog zie je dat ze het ook totaal niet gewoon is......met dingen pakken en het waarom.....
Maakt ook niet uit, ik had een man die altijd in het weekend kookte en dan echt iets waarvan hij de hele dag mee bezig was.....dat is ook niet aan mij besteed uren in de keuken en met een half uur op.....
Echt hč, zat ook al te luisteren en dacht; daar gaan we weer down memory lanequote:Op zondag 7 april 2024 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja jimmy heel erg belangrijk zijn jullie voor het programma, en jullie scenes pfff is gewoon Big Brother meer niet hoor JImmy het is geen Soap ofzo of genre serie
Kan daar niet stemmen heb geen tiktokquote:Op zondag 7 april 2024 18:17 schreef ledn81 het volgende:
Ik kan voor het eerst ook weer eens pollen sinds mijn YT werd weggehaald.
(TikTok heeft maar 2 mogelijke opties in hun poll)
Gewoon even voor de leuk en test.
Flink bereik daar ook en gewoon even een testje.
Nu al ruim 1200 stemmen 20% Ashley / 80% Randy.
Zal verdere uitslagen in het poll topic zetten Dot.![]()
https://www.tiktok.com/@:bb_nlbe/video/7355147381089766688
Ik zit klaar met een pleerol en houtskool voor dit soort gevallen en schrijf mee.quote:
Ook compleet nutteloos aangezien alles op de streams is geweest en op tvquote:Op zondag 7 april 2024 18:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Echt hč, zat ook al te luisteren en dacht; daar gaan we weer down memory lane
Zijn zoveel (dingen) om over te praten en niet alleen maar over jezelf en jouw avontuur bij BB
Randyquote:Op zondag 7 april 2024 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zit klaar met een pleerol en houtskool voor dit soort gevallen en schrijf mee.
Waar mag ik een streepje achter zetten?
In welke slaapkamer ga je die ophangen? De roze of de blauwequote:Op zondag 7 april 2024 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zit klaar met een pleerol en houtskool voor dit soort gevallen en schrijf mee.
Waar mag ik een streepje achter zetten?
#TeamRozequote:Op zondag 7 april 2024 18:28 schreef Luna68 het volgende:
[..]
In welke slaapkamer ga je die ophangen? De roze of de blauwe
Dat is hoe zij het ziet en Randy vroeg ernaar. Ze zitten allemaal in memorylane momenteel.quote:Op zondag 7 april 2024 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
Wat wil ashley hiermee bereiken om dit allemaal van randy te benoemen.
Vriendjes maken...Zichzelf ophemelenquote:Op zondag 7 april 2024 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
Heel raar inderdaad. En dan 5 min geleden beweren dat het spel voorbij is. Ze vertelt ook zo mooi haar versie van het verhaal.quote:Op zondag 7 april 2024 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
Randy vroeg helemaal niets. Ashley stak gewoon van wal met haar verhaal.quote:Op zondag 7 april 2024 18:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is hoe zij het ziet en Randy vroeg ernaar. Ze zitten allemaal in memorylane momenteel.
quote:Op zondag 7 april 2024 18:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Randy vroeg helemaal niets. Ashley stak gewoon van wal met haar verhaal.
Hij druppelt hem al, hij wordt al wat minder droog geloof ikquote:Op zondag 7 april 2024 18:35 schreef Luna68 het volgende:
Vind Randy z’n haar leuker zo.
Nu nog iets aan die baard doen
Ze is aan het benoemen hoe ze haar spel gespeeld heeft en dat het door Randy kwam en blabla. Ze heeft met haar hele generaal en leger er zo vaak naast gezeten. Het 'andere' groepje heeft amper zo over stemmen gesproken als zij altijd deed met haar groepje.quote:Op zondag 7 april 2024 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vond het geen gewoon gesprek..Het was een monoloog hoe goed Ash bezig was...quote:Op zondag 7 april 2024 18:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Een gewoon gesprek word hier weer als negatief ervaren.
Het andere groepje was al stemafspraken aan het maken nadat de nominatie s bekend waren.quote:Op zondag 7 april 2024 18:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is aan het benoemen hoe ze haar spel gespeeld heeft en dat het door Randy kwam en blabla. Ze heeft met haar hele generaal en leger er zo vaak naast gezeten. Het 'andere' groepje heeft amper zo over stemmen gesproken als zij altijd deed met haar groepje.
Ze benoemde Randy vanmiddag ook als 'leider' van het andere groepje.
Randy kwam niet meer bij.
Ze doet alsof ze het spelletje zo snapt en goed gespeeld heeft, maar ondertussen
De ashley show weer. Overactingquote:Op zondag 7 april 2024 18:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vond het geen gewoon gesprek..Het was een monoloog hoe goed Ash bezig was...
Precies...Als ze uitgepraat is geeft Randy weinig antwoord, die heeft haar wel door. Hij gaat lekker verder met zijn etenquote:Op zondag 7 april 2024 18:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is aan het benoemen hoe ze haar spel gespeeld heeft en dat het door Randy kwam en blabla. Ze heeft met haar hele generaal en leger er zo vaak naast gezeten. Het 'andere' groepje heeft amper zo over stemmen gesproken als zij altijd deed met haar groepje.
Ze doet alsof ze het spelletje zo snapt en goed gespeeld heeft, maar ondertussen
Ik heb 1 TB aan filmpjes opgenomen dit seizoen, maar als jij het anders ziet prima hoor. Ga er geen discussie meer over voeren.quote:[ afbeelding ] Op zondag 7 april 2024 18:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[/quote
Het andere groepje was al stemafspraken aan het maken nadat de nominatie s bekend waren.
quote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb 1 TB aan filmpjes opgenomen dit seizoen, maar als jij het anders ziet prima hoor. Ga er geen discussie meer over voeren.
stemmenquote:Op zondag 7 april 2024 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
We kunnen stemmen tot morgen 10:00., TV uitzending is pas om 20:30quote:Op zondag 7 april 2024 18:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
stemmen![]()
![]()
![]()
(hoop dat ze hiermee nog meer stemmen richting Randy stuurt)
Zal op de streams toch te zien zijn?quote:Op zondag 7 april 2024 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We kunnen stemmen tot morgen 10:00., TV uitzending is pas om 20:30
nou het gaat mijn om het feit dat de bewoners een aantal van hun erg bewust zijn met wat ze moeten doen voor de kijkers te entertainen, en ga zo maar door er word erg aan de kijkers gedacht en dat was echt bij de andere BB's totaal niet ! Ik vind dat echt vreselijkquote:Op zondag 7 april 2024 18:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Echt hč, zat ook al te luisteren en dacht; daar gaan we weer down memory lane
Zijn zoveel (dingen) om over te praten en niet alleen maar over jezelf en jouw avontuur bij BB
ik hoop voor een volgende BB dat ze geen kaartenbak opentrekken of influencers nemenquote:Op zondag 7 april 2024 19:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou het gaat mijn om het feit dat de bewoners een aantal van hun erg bewust zijn met wat ze moeten doen voor de kijkers te entertainen, en ga zo maar door er word erg aan de kijkers gedacht en dat was echt bij de andere BB's totaal niet ! Ik vind dat echt vreselijk
niet jinxen pliesssssssquote:Op zondag 7 april 2024 19:01 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : misschien wel mijn laatste avondmaal hier.
Dat weet ik voor 99% zeker
Als BB dit anders gaat spelen maken ze zich compleet belachelijk. Er is geen poll te vinden waar Ashley mag blijven (buiten haar eigen fangroepjes). De rest is 60% tot 80% voor Randyquote:
OMIJKOT hoop met je meequote:Op zondag 7 april 2024 19:01 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : misschien wel mijn laatste avondmaal hier.
Dat weet ik voor 99% zeker
De exits in de finaleweek op maandag en woensdag gaan nooit live, die gaan gewoon overdag, ergens om 12 uur ofzo, door de deur en weg, staat wel vaak wat Fam bij, is alle jaren zo in de Finaleweekquote:Op zondag 7 april 2024 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We kunnen stemmen tot morgen 10:00., TV uitzending is pas om 20:30
als ik gewoon kan eten en drinken zou ik er over denken hahahquote:Op zondag 7 april 2024 19:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik hoop voor een volgende BB dat ze geen kaartenbak opentrekken of influencers nemen
maar gewoon stel doorsnee Fokkers
Klopt, maar lees hier altijd dat maar een klein percentage de streams kijkt (in verhouding tot tv-kijkers).quote:
Oh misschien kan je ze beter eens bekijken dan.quote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb 1 TB aan filmpjes opgenomen dit seizoen, maar als jij het anders ziet prima hoor. Ga er geen discussie meer over voeren.
Nee hoor, alleen in het eerste jaar ging het zo, toen greep Michel net naast de finale plaats. Dat vertrek ging overdag, de rest van de seizoenen was er een live moment op woensdagavond meen ik waarin Geraldine en Tatjana in de gameroom stonden om de laatste exit voor de finale te doen.quote:Op zondag 7 april 2024 19:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
De exits in de finaleweek op maandag en woensdag gaan nooit live, die gaan gewoon overdag, ergens om 12 uur ofzo, door de deur en weg, staat wel vaak wat Fam bij, is alle jaren zo in de Finaleweek
Hou es op met dat kinderachtige gedoequote:Op zondag 7 april 2024 19:06 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Oh misschien kan je ze beter eens bekijken dan.
Ik heb geen idee wat de verhouding is, maar ik denk wel dat er veel meer mensen tv kijken dan streams.quote:Op zondag 7 april 2024 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar lees hier altijd dat maar een klein percentage de streams kijkt (in verhouding tot tv-kijkers).
Beiden, de genomineerden hebben hun favoriete gerecht gemaaktquote:Op zondag 7 april 2024 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
De genomineerden hebben gekookt en/of kregen hun favoriete gerecht?
Ze kregen hun lievelingsgerecht plus recept en ingrediënten. Er is gezamenlijk gekookt.quote:Op zondag 7 april 2024 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley kreeg een thaise soep, Randy een pasta zalm gerecht.quote:Op zondag 7 april 2024 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2024 19:12 schreef kiki2024 het volgende:
waarom zegt Ashley elke keer ja eet maar jongens het is voor jullie. wie zegt dat Alice niet meer wil? elke keer die woorden in haar mond leggen
zou kunnenquote:Op zondag 7 april 2024 19:13 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
denk dat ze iedereen ermee bedoelt..
Het is zelfs al aangekondigd dat er morgen om 12.00 iemand gaat gisteravond in de live.quote:Op zondag 7 april 2024 19:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen in het eerste jaar ging het zo, toen greep Michel net naast de finale plaats. Dat vertrek ging overdag, de rest van de seizoenen was er een live moment op woensdagavond meen ik waarin Geraldine en Tatjana in de gameroom stonden om de laatste exit voor de finale te doen.
die exit van Michel vond ik echt met een vieze nasmaak was echt zo vuil hoe dat gegaan wasquote:Op zondag 7 april 2024 19:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen in het eerste jaar ging het zo, toen greep Michel net naast de finale plaats. Dat vertrek ging overdag, de rest van de seizoenen was er een live moment op woensdagavond meen ik waarin Geraldine en Tatjana in de gameroom stonden om de laatste exit voor de finale te doen.
ik zeg dat ook in zo situatie, ik zeg niet eet maar hoor jongens en meisjesquote:Op zondag 7 april 2024 19:12 schreef kiki2024 het volgende:
waarom zegt Ashley elke keer ja eet maar jongens het is voor jullie. wie zegt dat Alice niet meer wil? elke keer die woorden in haar mond leggen
hoe ging hetquote:Op zondag 7 april 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die exit van Michel vond ik echt met een vieze nasmaak was echt zo vuil hoe dat gegaan was
quote:Op zondag 7 april 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die exit van Michel vond ik echt met een vieze nasmaak was echt zo vuil hoe dat gegaan was
Het was iets andersquote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is zelfs al aangekondigd dat er morgen om 12.00 iemand gaat gisteravond in de live.
of is er daarna nog gezegd dat er 1 om 12 uur wegging? ik ken alleen deze mededelingquote:Op zondag 7 april 2024 19:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het was iets anders
[ link | afbeelding ]
Bah .....is weer een beetje Doriana gebeuren.....ook zeggen dat die teveel at en nog veel meer nare dingen die ik niet eens meer ga herhalen. Terwijl ze zelf flink tussen door eet.quote:Op zondag 7 april 2024 19:12 schreef kiki2024 het volgende:
Nee is niet gezegd in de live alleen over dat stemmenquote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
of is er daarna nog gezegd dat er 1 om 12 uur wegging? ik ken alleen deze mededeling
Zo mee eens....dat vergeet je ook echt niet meer. werd gewoon afgeserveerd.quote:Op zondag 7 april 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het werd hem vertelt dat hij exit had en ging gewoon via de tuin geloof ik en verders heb je er niet veel meer van vernomen ook niet meer echt in de uitzending, geloof dat andere al betere antwoorden heeft mijn geheugen is niet helemaal top meer maar het ging niet echt noemenswaardigquote:
Nee, dat denk ik niet deze keer. Het ging echt gewoon zo van jongens in het algemeen...Was echt zo,quote:Op zondag 7 april 2024 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bah .....is weer een beetje Doriana gebeuren.....ook zeggen dat die teveel at en nog veel meer nare dingen die ik niet eens meer ga herhalen. Terwijl ze zelf flink tussen door eet.
Het is gewoon heerlijk BBQ weerquote:Op zondag 7 april 2024 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Lekker buiten eten .. ze hebben toch een paar dagen 'zomer' in het BB huis.
dat is wel triest jaquote:Op zondag 7 april 2024 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het werd hem vertelt dat hij exit had en ging gewoon via de tuin geloof ik en verders heb je er niet veel meer van vernomen ook niet meer echt in de uitzending, geloof dat andere al betere antwoorden heeft mijn geheugen is niet helemaal top meer maar het ging niet echt noemenswaardig
hij was wel super jammie hoorquote:
Ok Daar kan ik ook in komen ...doe het zelf ook.quote:Op zondag 7 april 2024 19:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet deze keer. Het ging echt gewoon zo van jongens in het algemeen...Was echt zo,
ja dus datquote:Op zondag 7 april 2024 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo mee eens....dat vergeet je ook echt niet meer. werd gewoon afgeserveerd.
Dat is ook gewoon een uitdrukking. Alice heeft ook even meegeholpen in de keuken met koken.quote:Op zondag 7 april 2024 19:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zeg dat ook in zo situatie, ik zeg niet eet maar hoor jongens en meisjes
Ja daweedikniequote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ja, over een half uur weer SL zeker
dit was haar broer hequote:Op zondag 7 april 2024 19:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zat achter Julie aan, die al in een relatie zat.
[ afbeelding ]
Nee dit is iets anders blijkbaarquote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
maar voor deze awards die zo gaan komen niet toch ?
quote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
nee klopt, heb hem op haar insta geloof ook niet gezienquote:Op zondag 7 april 2024 19:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
We hebben hem geloof ik ook nooit gezien .
Een award hahaquote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh weet je ook wat ze kunnen winnen ?
Niks bijzonders denk. Gewoon voor de leuk.quote:Op zondag 7 april 2024 19:29 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh weet je ook wat ze kunnen winnen ?
We weten allemaal net zoveel als jijquote:Op zondag 7 april 2024 19:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
øke en voor wat? waar moest/kon je op stemmen dan. alleen een naam?
Als het een ONLINE (lees streamers) award is , zou je mogen verwachten dat de streamers mee mogen kijken toch @FEBOquote:Op zondag 7 april 2024 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
met pizza'squote:Op zondag 7 april 2024 19:32 schreef spapaars het volgende:
Krijgen we nog bezoekers? Afwachten.
Toen waren Thomas, Patrick, Naomi en Matt op bezoek.
[ afbeelding ]
Ja wie het meest heb bijgedragen aan het 1 ofcanderquote:Op zondag 7 april 2024 19:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
øke en voor wat? waar moest/kon je op stemmen dan. alleen een naam?
Ja, dat had totaal niet gehoeven.quote:Op zondag 7 april 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
okquote:Op zondag 7 april 2024 19:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja wie het meest heb bijgedragen aan het 1 ofcander
quote:Op zondag 7 april 2024 19:32 schreef kater1 het volgende:
Het is wel gezellig nu. Grappen en elkaar helpen. Althans Randy Ashley en Jimmy.
Om er woensdag alsnog weer uit te gaan...quote:Op zondag 7 april 2024 19:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ik verheug mij op het gezicht van Randy als blijkt dat hij weer terug het huis in kan.
oh ok nou maling aan hebbenquote:
Weet je niet.quote:Op zondag 7 april 2024 19:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Om er woensdag alsnog weer uit te gaan...
ja ik bedoel voor haar dat ze er maling aan moet hebben aan het verbrand wezenquote:
Op zich kan dat wel pijnlijk zijn maar los daarvan : ze heeft nu een jurk met lange mouwen aangetrokkenquote:Op zondag 7 april 2024 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik bedoel voor haar dat ze er maling aan moet hebben aan het verbrand wezen
Hij snapt er ook niks meer van denk ik hahaha dat hij ook zo Tom eruit heeft gekregen, hij verwachten dat hij zelf eruit lag en Tom doorging prachtig dit. Morgen gebeurd dit weer Randy dat wint van Ashley😁quote:Op zondag 7 april 2024 19:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ik verheug mij op het gezicht van Randy als blijkt dat hij weer terug het huis in kan.
Oww dat ziet er behoorlijk rood uit.. als ze daar maar geen last van krijgt. Goed smeren is nu het beste denk ik.quote:
ja zie het, ook een leuke jurkquote:Op zondag 7 april 2024 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich kan dat wel pijnlijk zijn maar los daarvan : ze heeft nu een jurk met lange mouwen aangetrokken
ze moet het niet zo touperenquote:
Niet meegekregenquote:Op zondag 7 april 2024 19:45 schreef lojanda het volgende:
Zullen wel leuke awards zijn die ze zo krijgen.. op insta van BB kon je aangeven wie voor welke award in aanmerking kwam.
De BB krantquote:Op zondag 7 april 2024 19:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat hebben Glen en Randy nou aan papieren
match verloren match gewonnen
Ah zo.. Dat heb ik dan weer gemist (of doorgescrolledquote:Op zondag 7 april 2024 19:45 schreef lojanda het volgende:
Zullen wel leuke awards zijn die ze zo krijgen.. op insta van BB kon je aangeven wie voor welke award in aanmerking kwam.
Krantquote:Op zondag 7 april 2024 19:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat hebben Glen en Randy nou aan papieren
match verloren match gewonnen
Ze hadden het beter gister ff aan het eind van de liveshow kunnen zeggen he.quote:Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah zo.. Dat heb ik dan weer gemist (of doorgescrolled)
Allemaal stellingen over wie heeft de meeste rommel gemaakt en wie heeft het lekkerste gekookt..quote:
Ik zit zelden op insta , heb het allemaal niet meegekregenquote:Op zondag 7 april 2024 19:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Allemaal stellingen over wie heeft de meeste rommel gemaakt en wie heeft het lekkerste gekookt..
Ze is oranje van zichzelfquote:Op zondag 7 april 2024 19:50 schreef ledn81 het volgende:
Ashley is geen overdreven make-uppenaar.. Dat we dat toch nog even meekrijgen op de valreep
Lijkt er niet op aan de socials te merken, ze promoten het wel.quote:Op zondag 7 april 2024 19:52 schreef Puzzie het volgende:
Oh is dat in de gameroom
Dat gaan we dus allemaal missen natuurlijk
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 7 april 2024 19:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt er niet op aan de socials te merken, ze promoten het wel.
Wij mogen weer naar een heerlijke sl kijken vrees ik. Naar een zingende Danny en een hinnikende Karenquote:Op zondag 7 april 2024 19:52 schreef Puzzie het volgende:
Oh is dat in de gameroom
Dat gaan we dus allemaal missen natuurlijk
Klinkt als een feestjequote:Op zondag 7 april 2024 19:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wij mogen weer naar een heerlijke sl kijken vrees ik. Naar een zingende Danny en een hinnikende Karen
Ik herinner me vooral dat geschreeuw en gelal van Kaquote:Op zondag 7 april 2024 20:02 schreef kater1 het volgende:
Beste moves op de dansvloer was toch echt Karen
Met geluid uit was ze echt top.quote:Op zondag 7 april 2024 20:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral dat geschreeuw en gelal van Ka
Tipsy Karanquote:Op zondag 7 april 2024 20:02 schreef kater1 het volgende:
Beste moves op de dansvloer was toch echt Karen
RanRan ookquote:Op zondag 7 april 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Denk niet dat ik de eerste award ga halen met dat overgedreven ge-ohmaikot, Jimmy doet het ook al
Tenminste als alle awards 16 minuten duren met geklets dan niet hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |