In gesprek gaan met een capuchon met een masker voor zn muil. Ik zou vriendelijk bedankenquote:Op zondag 7 april 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het nog steeds gek dat we dit normaal zijn gaan vinden
Waarom reageer je niet gewoon op de post? En waarom stel je zo'n off-topic vraag.quote:Op zondag 7 april 2024 19:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Van wie ben je een kloon? En waarom post je niet gewoon met je normale account.
Zijn we dat dan ja? Ik neem mijn zoontjes naar sommige tegenstanders gewoon niet mee omdat het 9 van de 10 keer is om je dood voor te schamen wat er op de tribunes gebeurt en geroepen wordt.quote:Op zondag 7 april 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat uit de mond van een club vol met bedreigingen van diegenem die voor een nieuw stadion zijn.pittig hoorquote:Op zondag 7 april 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel een trainer met het Ajax-DNA. En een Griekse hobbyist als assistentquote:Op zondag 7 april 2024 21:45 schreef DonRaja het volgende:
Dit Ajax was verreweg het slechtste team ooit in de Kuip. Geen tactiek, geen overleg, geen energie en gewoon geen kwaliteit.
Ah, jij bent van het niveau dat je de debiele gedragingen van bepaalde groeperingen direct op een hele club en andere supporters plakt?quote:Op zondag 7 april 2024 21:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en dat uit de mond van een club vol met bedreigingen van diegenem die voor een nieuw stadion zijn.pittig hoor
Feyenoord heeft daar zelf ook best vaak gespeeld.quote:Op zondag 7 april 2024 21:45 schreef DonRaja het volgende:
Dit Ajax was verreweg het slechtste team ooit in de Kuip. Geen tactiek, geen overleg, geen energie en gewoon geen kwaliteit.
Jij laat je zoontjes korfballen?quote:Op zondag 7 april 2024 21:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn we dat dan ja? Ik neem mijn zoontjes naar sommige tegenstanders gewoon niet mee omdat het 9 van de 10 keer is om je dood voor te schamen wat er op de tribunes gebeurt en geroepen wordt.
Voetbal is gewoon een vreselijke tokkiesport en bij sommige clubs loopt het de spuigaten uit met stoere capuchonnetjes. Te triest. Heel blij dat ze allebei voor een andere sport hebben gekozen, want ook in de jeugd wordt het elk seizoen erger.
Kun je nagaan hoe slecht dit was.quote:Op zondag 7 april 2024 21:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft daar zelf ook best vaak gespeeld.
Een ja maar hullie, netjes gappiequote:Op zondag 7 april 2024 21:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en dat uit de mond van een club vol met bedreigingen van diegenem die voor een nieuw stadion zijn.pittig hoor
pot. Ketel. Zwart.quote:Op zondag 7 april 2024 21:48 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Ah, jij bent van het niveau dat je de debiele gedragingen van bepaalde groeperingen direct op een hele club en andere supporters plakt?
Dan pas je qua denkvermogen wel bij het huidige Ajax. Wel meer domme John dan Make a Wish John.
Erg mooi.
Pseudomoddenquote:Op zondag 7 april 2024 22:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Verwijder het dan gewoon in plaats van het nog een keer onder de aandacht te brengen
Kun je nagaan dat vandaag voor de meeste mensen niet bepaald als een verrassing kwamquote:Op zondag 7 april 2024 21:45 schreef DonRaja het volgende:
Sinds wanneer is @Caland de club? Hij heeft toch gewoon gelijk. Omdat er een paar debiel doen kan hij dat niet afkeuren.quote:Op zondag 7 april 2024 21:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nogmaal pot. Ketel. Zwartquote:Op zondag 7 april 2024 22:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Sinds wanneer is @:caland de club? Hij heeft toch gewoon gelijk. Omdat er een paar debiel doen kan hij dat niet afkeuren.
Het punt is natuurlijk dat het niet ‘een paar’ is. Maar dat die paar gekken passief gesteund worden door een veel grotere groep. Als er zo’n capuchon op je vak staat racistische leuzen uit te slaan zou je daar natuurlijk ook wat van kunnen zeggen. Of bij weglopen. Maar dat gebeurt niet.quote:Op zondag 7 april 2024 22:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Sinds wanneer is @:caland de club? Hij heeft toch gewoon gelijk. Omdat er een paar debiel doen kan hij dat niet afkeuren.
Ik vind het eigenlijk altijd wel grappig, die infantiliteit. Maar dat je daar als trainer van welke club dan ook voor stopt en mee in gesprek gaat heb ik nooit echt begrepen. Net als Wesley die gisteren de spelersgroep van Vitesse mocht toespreken. Heeft geholpen.quote:Op zondag 7 april 2024 22:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat het niet ‘een paar’ is. Maar dat die paar gekken passief gesteund worden door een veel grotere groep. Als er zo’n capuchon op je vak staat racistische leuzen uit te slaan zou je daar natuurlijk ook wat van kunnen zeggen. Of bij weglopen. Maar dat gebeurt niet.
Exact. Je moet niet willen normaliseren wat niet normaal is.quote:Op zondag 7 april 2024 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk altijd wel grappig, die infantiliteit. Maar dat je daar als trainer van welke club dan ook voor stopt en mee in gesprek gaat heb ik nooit echt begrepen. Net als Wesley die gisteren de spelersgroep van Vitesse mocht toespreken. Heeft geholpen.
Dat de gebeurt heus wel. Moet zeggen dat ik het al jaren niet meer heb gehoord in het stadion.quote:Op zondag 7 april 2024 22:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat het niet ‘een paar’ is. Maar dat die paar gekken passief gesteund worden door een veel grotere groep. Als er zo’n capuchon op je vak staat racistische leuzen uit te slaan zou je daar natuurlijk ook wat van kunnen zeggen. Of bij weglopen. Maar dat gebeurt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |