Lijkt me juist de beurt van Vermeersch om te winnen.quote:Op zondag 7 april 2024 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tijd voor Vermeersch om zich leeg te rijden.
Aanvallen dan maar!quote:Op zondag 7 april 2024 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tijd voor Vermeersch om zich leeg te rijden.
Veel sneller dan ik het kan.quote:Op zondag 7 april 2024 14:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
Duurt dat toch lang die achterwielen wisselen
Waarom denk je dat Philipsen een hele fiets wou.quote:Op zondag 7 april 2024 14:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
Duurt dat toch lang die achterwielen wisselen
Hadden we anders verwacht?quote:Op zondag 7 april 2024 14:56 schreef H.Vviv het volgende:
Vermeersch creëert voor zichzelf een gunstige situatie maar zeker niet voor zijn ploeg. Echt renner die alleen aan zichzelf denkt.
Een halve is ook wat he.quote:Op zondag 7 april 2024 14:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Philipsen een hele fiets wou.
Zat erin, na al het vuurwerk voor hey bosquote:Op zondag 7 april 2024 14:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gevaarlijke situatie voor het kijkgenot
Alleen daarom hoop je al dat ie wint. Stumpers.quote:Op zondag 7 april 2024 14:58 schreef Zwansen het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze Pedersen laten terugkomen.
Gianni zit een halve minuut voor Hansquote:Op zondag 7 april 2024 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iedereen terug, omdat Gianni niet gewoon even op kop wil rijden.
Ja, daarom juist.quote:Op zondag 7 april 2024 14:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Gianni zit een halve minuut voor Hans
Mwah, dat was best aardig. Beter dan het Duits van Hansie Hansie.quote:
Eensch.quote:Op zondag 7 april 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Vermeersch echt kut, maar Kung en Politt gun ik wel.
In vergelijking met die 2 is Gianni Neil DegrasseTysonquote:Op zondag 7 april 2024 15:01 schreef Szura het volgende:
Dit moet wel de domste kopgroep ooit zijn met notoire koersdebielen Kung en Politt
SteinkohlenDeutsch !quote:
Tactisch is dat toch gewoon verdedigbaar ook?quote:Op zondag 7 april 2024 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Zaakwaarnemer Karrel is bezig de move van Vermeersch te vergoelijken.
https://www.buienradar.be/weer/roubaix/fr/2982681quote:Op zondag 7 april 2024 15:07 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zie een interessante bui die de regio Roubaix nadert.
Zelf aanvallen terwijl je met drie trappen Pedersen had kunnen elimineren, daar heb ik ernstige twijfels bij.quote:Op zondag 7 april 2024 15:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Tactisch is dat toch gewoon verdedigbaar ook?
Ik zie alleen wat spetters.quote:Op zondag 7 april 2024 15:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.buienradar.be/weer/roubaix/fr/2982681
Maar dat is het huidige 'eergevoel' denk ik, ze ontzien elkaar bij valpartijen of pech tenzij echt in de ultieme finale.quote:Op zondag 7 april 2024 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zelf aanvallen terwijl je met drie trappen Pedersen had kunnen elimineren, daar heb ik ernstige twijfels bij.
Het zelf initiëren in plaats van een redelijk tempo op kop te rijden en daarmee misschien wel de twee grootste concurrenten een eenvoudige comeback laten verhinderen. Dat vind ik niet handig.quote:Op zondag 7 april 2024 15:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Niet toen met Pedersen op achterstandquote:Op zondag 7 april 2024 15:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen wolkbreuk des doods, maar het zal toch wat glibberige bochtjes opleverenquote:
Ik schakel net inquote:
Volgens plan dusquote:
Goede dag verder voor je?quote:Op zondag 7 april 2024 15:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
In het Oosten donkere wolken zichtbaar, terwijl we baar get westen rijden
Wat een waardeloze knecht is hetquote:Op zondag 7 april 2024 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gianni opnieuw anticiperen in plaats van op kop rijden, schitterend.
En dat wil wat zeggen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:22 schreef The_Undertone het volgende:
Gianni Vermeersch komt uit Houthulst, dat is de meest marginale gemeente van West-Vlaanderen
Die rijdt in dienst.quote:Op zondag 7 april 2024 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n zware koers is toch in het voordeel van Mathieu, zou je denken.
Ja Alpecin ziet het niet zitten om de hele tijd het tempo te voeren in het peloton (hou je ook niet vol), meeschuiven scheelt dan in zijn totaliteit energie.quote:Op zondag 7 april 2024 15:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nu is het minder slecht. Zonet toen Pedersen achterop reed was het wel dom.
ja.quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is een slechtere knecht, Vermeersch of Philipsen?
Philipsen wordt binnen de ploeg niet gezien als knecht lijkt mij.quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Logischquote:Op zondag 7 april 2024 15:25 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Philipsen wordt binnen de ploeg niet gezien als knecht lijkt mij.
Die lijkt echt bizarre wonderbenen te hebben ja.quote:Op zondag 7 april 2024 15:27 schreef H.Vviv het volgende:
Mick van Dijke echt sterke over de kasseien.
WK 2023 vergeten we gewoonquote:Op zondag 7 april 2024 15:27 schreef WAvanBuren het volgende:
“De wereldkampioen gravel”
Zjozee erkent de Mohoor niet.
De Van Dijkes rijden sowieso sterk dit seizoen, maar vandaag overtreffen ze zich wel inderdaad. Maar dat zie je vaker in Parijs-Roubaix.quote:Op zondag 7 april 2024 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die lijkt echt bizarre wonderbenen te hebben ja.
Helaas wel ja.quote:
Ze mogen nu het betere stoorwerk laten zien.quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit jaar nietquote:Op zondag 7 april 2024 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaat er überhaupt nog een monument of grote ronde zijn die wel spanning kent?
Ik bedoelde die valquote:
In-A-Gadda-Da-Vida denk ikquote:
?quote:Op zondag 7 april 2024 15:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar hij leek niet heel attent voorin net.
Jasper wrijft in z'n handen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
60 km solo lijkt me te veel met groepje erachter
Met het gelaat onder de modderquote:
Eerst maar eens kijken hoe groot dat groepje is na Mons-en-Pevelequote:
Tsja maar als je vol meedraait weet je dat je het af gaat leggen tegen Philipsen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou gaan draaien in groep maar goed
Bal in het korfje gooien?quote:Op zondag 7 april 2024 15:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit is gespeeld.
Op naar de bekerfinale.
Uit angst voor Jasper en Gianni.quote:Op zondag 7 april 2024 15:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Veel kritiek over zich heen gekregen nochtans
De acts hier leveren altijdquote:Op zondag 7 april 2024 15:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En terechtquote:Op zondag 7 april 2024 15:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We hebben Luik en de Giro om naar uit te kijken, die worden zeer spannend.quote:Op zondag 7 april 2024 15:43 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit wordt nog saaier dan vorige week zo.
Kans op technisch malheur is hier zo groot, dat het nooit gespeeld isquote:Op zondag 7 april 2024 15:43 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit wordt nog saaier dan vorige week zo.
quote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We hebben Luik en de Giro om naar uit te kijken, die worden zeer spannend.
Ik vermoed dat Pogiboy die koersen gaat winnenquote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We feliciteren Pogacar met minuten. Indrukwekkend allemaal die grote nummers, maar het is verschrikkelijk saai.quote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op zondag 7 april 2024 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Pogiboy die koersen gaat winnen
Pogi met 3,5 min voorsprong in Luik. 35 min in de Giroquote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 april 2024 15:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Pogi met 3,5 min voorsprong in Luik. 35 min in de Giro
Mwah, dit neigt naar jinxenquote:Op zondag 7 april 2024 15:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mathieu heeft nog wel eens een instortinkje op het eind, maar goed dit zou wel in kannen en kruiken moeten zijn ja
Er hebben al een hoop lekgereden hè. Al kan hij 1 lekke band wel hebben denk ik.quote:Op zondag 7 april 2024 15:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mathieu heeft nog wel eens een instortinkje op het eind, maar goed dit zou wel in kannen en kruiken moeten zijn ja
Hij zal ook wel rustig aan doen om voor de dubbel te gaan (zeker nu Visafslag in de lappenmand ligt)quote:Op zondag 7 april 2024 15:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk naar dit rittenschema en hij kan onironisch tien ritten winnen als hij daar zin in zou hebben.
Wat deed Petacchi in zijn beste dagen?quote:Op zondag 7 april 2024 15:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk naar dit rittenschema en hij kan onironisch tien ritten winnen als hij daar zin in zou hebben.
Ja net als bij MSR, dat was ook interessanter geweest met Philipsen in een ander teamquote:Op zondag 7 april 2024 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die is ook wel echt goed. Voor de koers wel jammer dat ze bij elkaar in de ploeg zitten.
Hij moer wel op 80% winnen he, daarna vlammen in de Tourquote:Op zondag 7 april 2024 15:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tirreno van '21 op oneindig repeat afdraaien.quote:Op zondag 7 april 2024 15:50 schreef Bill_Hillie het volgende:
Oké de spanning is zoek, maar zo'n renner gaan we niet snel weer krijgen dus ik geniet er nog maar even van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |